Whatsapp

مشاوره رایگان

دیزاین خانه با دیوار خاطرات

فهرست

در این مقاله میخواهیم درباره ی دیزاین خانه با دیوار خاطرات و تاثیرات آن توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. علاقه به زیبایی در ذات همه افراد وجود دارد. داشتن محیطی زیبا و جلوه گر چیزی است که در ذهن همه جولان می دهد. هر کسی دوست دارد در یک محیط زیبا کار و زندگی کند. به طور حتم زیبایی محیط اطراف بر روح و روان آدم ها تاثیر می گذارد. فرد زیباتر زندگی می کند و بهتر به فعالیت های خود می پردازد. در نهایت یک محیط زیبا با طراحی دکوراسیون مناسب به دست می آید. داشتن منظره ای چشمگیر و جلوه گر سخت نیست. یکی از ساده ترین و شاید پیش پا افتاده ترین آن ها استفاده از عکس می باشد. از دیرباز مردم قاب عکس های خود را روی دیوار نصب می کردند که یک شیوه تزئینی محسوب می شد. امروزه نصب عکس روی دیوار، رنگ و بویی جدید به خود گرفته است. در ادامه با واژه دیوار خاطرات و دیزاین خانه با دیوار خاطرات آشنا می شویم.

دیوار خاطرات

عکس ها معمولی ترین وسایلی هستند که می شود با آن ها خاطره بازی کرد. یک عکس می تواند کلی خاطره را با خود به همراه داشته باشد. اگر این عکس مقابل چشمان شما قرار بگیرد آن خاطره مداوم پیش رویتان است. نصب عکس روی دیوار بدون کوچک ترین اشغال فضایی صورت می گیرد. یک دیوار خالی را انتخاب کنید. ممکن است جایی در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب شما باشد. عکس های خود و عزیزانتان را نصب کنید که این دیوار از این پس دیوار خاطرات می شود. دیزاین منزل با دیوار خاطرات حس و احوال خانه شما را دگرگون می کند.  خیلی ساده به نمایی شگرف و دوست داشتنی دست پیدا می کنید. مطمئن باشید این دیوار همان قدر که برای شما خاص است برای مخاطبان دیگر نیز خاص می باشد.

چیدمان عکس روی دیوار

برای دیزاین خانه با دیوار خاطرات روش های مختلفی وجود دارد. انتخاب یک روش کاملا به سلیقه و دلخواه فرد صورت می گیرد. چیدمان عکس روی دیوار به شکل های متنوعی قابل انجام است. شما تا چه حدودی با این شیوه ها آشنایی دارید؟ به نظرتان آیا نظم خاص و قانون مشخصی در این زمینه وجود دارد؟

تنوع در تعداد عکس

هیچ محدودیتی در زمینه تعداد عکس برای دیوار خاطرات وجود ندارد. این رقم از یک عدد عکس شروع می شود و شروع به افزایش پیدا می کند. می توانید عکس ها  را روی یک خط مشخص به صورت افقی، عمودی یا مورب قرار دهید. می توانید با کمک عکس ها یک تصویر خاص بسازید. حتی سایز عکس ها می تواند متفاوت باشد. عکس هایی بزرگ یا عکس هایی کوچک می تواند انتخاب هر کسی باشد. می توانید آن ها را به شکلی منظم بچینید یا حتی حالتی نامنظم داشته باشند. ضمن اینکه داشتن قاب در این موارد نیز بر اساس دلخواه فرد صورت می گیرد.

دیوار خاطرات

شکل چیدمان عکس ها

ایده های مختلفی برای چیدمان عکس روی دیوار وجود دارد. هر ایده دیزاین خانه را با دیوار خاطرات منحصر به فردی روبرو می نماید.

  • ساعت: می توانید عکس را به صورت ساعت دیواری بچینید. به جای هر عدد یک عکس قرار دهید. اندازه عکس ها می تواند متفاوت باشد. گاهی حتی می توان همراه با افزایش عددها سن عکس ها را نیز بیشتر کنید. گاهی نیز بر اساس تاریخ تولد افراد، عکس ها را روی یک عدد خاص قرار دهید. کارهای مختلفی می توان انجام داد.
  • درخت خاطرات: می توانید عکس ها را به صورت یک درخت روی دیوار خانه دیزاین کنید. روی هر شاخه یک عکس قرار دهید. ایده جالبی است.
  • اشکال هندسی: می توان عکس های کوچک، بزرگ، قاب دار یا بدون قاب را به شکل هندسی چیدمان کرد. مربع، مستطیل، دایره و … نظم و تمیزی را در ذهن بیننده تداعی می نماید. اما خطوط این اشکال باید صاف باشد. برای پر کردن جاهای خالی از گل، اعداد و … استفاده نمایید.
  • قلب و اشکال دلخواه: چیدمان عکس در دیوار خاطرات با هر شکلی ممکن است. کافیست انتخاب درستی داشته باشید و کمی صبر و حوصله به خرج دهید. می توانید آن ها را به شکل قلب و حتی گل هم بچینید.

محل نمایش دیوار خاطرات

در دیزاین خانه با دیوار خاطرات باید عکس ها ارتفاع مناسبی داشته باشند. در جایی مانند راهرو یا راه پله عکس ها در ارتفاعی مناسب نصب می شوند. به طور حتم در این فضاها فرد معمولا در حالت ایستاده قرار دارد. اما در اتاق نشیمن این حالت به شکل نشسته تغییر پیدا می کند. بنابراین حتما به این نکته توجه کنید. خط دید افراد در نمایش بهتر این منظره بسیار مهم خواهد بود. دیزاین خانه با دیوار خاطرات مبحث دل انگیزی است. به جای هر نوع وسیله تزئینی گاه می توانید عکس هایی خاطره دار نصب کنید. بی شک روح زندگی روی این دیوار جریان دارد. با نگاه کردن به این بخش از خانه، لبخند مهمان لب و چشم بیننده می شود.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.