Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون آشپزخانه

چهار قدم ساده برای خرید مناسب ترین روشویی

انتخاب مدل کابینت

ابتدا از کارشناسان مجموعه زد دیزاین مشاوره طراحی دکوراسیون دریافت کنید.

اندازه گیری

طراحی سه بعدی آشپزخانه خود را رایگان دریافت و جزئیات را مشاهده کنید.

ثبت سفارش

پس از تایید طراحی سه بعدی و اصلاح جزئیات و دریافت بیعانه، سفارش شما ثبت می شود.

تحویل سریع

مطابق زمان از قبل از تعیین شده محصول شما به همراه متخصص نصب ارسال می شود.

دکوراسیون چوبی آشپزخانه

 آشپزخانه قلب یک خانه است. همان‌طور که قلب حیاتی‌ترین عوض بدن است، آشپزخانه هم نقش بسیار مهمی را در منزل ایفا می‌کند. اگر دکوراسیون یک آشپزخانه شاد و انرژی‌بخش باشد، منزل شما نیز محیط مطبوعی خواهد داشت. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء موجود در آن تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی در خانه برخوردار بوده و به همین علت است که در روند طراحی دکوراسیون و انتخاب مجموعه لوازمات آشپزخانه می بایست دقت و حساسیت لازم را به خرج داد. دکوراسیون آشپزخانه به یکی از با اهمیت ترین چیدمان های منزل تبدیل شده است که برای داشتن دکوراسیون متفاوت و ایده آل در درون فضای آشپزخانه باید به استانداردها و همچنین اصول کاربردی مهم در زمینه طراحی آشپزخانه توجه شود تا بتوان فضایی مدرن را در درون آشپزخانه خود ایجاد نمود. مهم ترین قسمت در ساختار دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و خرید کابینت می باشد.کابینت جزو وسایل ضروری هر خانه ای محسوب می شود و همین امر باعث شده تا کابینت به قلب تپنده خانه معروف باشد. 

 
کابینت تمام چوب

دیزاین آشپزخانه با طرح چوب

مغز درونی کابینت طرح چوب، ام دی اف است. حال می‌خواهیم مراحل ساخت کابینت طرح چوب را با شما عزیزان در میان بگذاریم و به شما بگوییم طی چه فرایندی ورق خام ام دی اف تبدیل به کابینت زیبا و لوکسی همچون طرح چوب می گردد.چوب کابینت از جنس ام دی اف است و تنها یک لایه یک میلیمتری روکش طرح چوب در دو طرف درب ها پرس شده، این ورق های روکش شده سایز شده و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شود و به شکل مورد نظر در می آید. کابینت طرح چوب بعد از این مراحل به قسمت رنگ کاری منتقل می شود تا به رنگ مورد نظر درآیند.

کابینت آشپزخانه طرح چوب یکی از محبوب ترین مدل های امروزی است، کابینت طرح چوب جدید ترین محصول کابینت کلاسیک است و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند، لذا از نظر کیفیت بسیار مرغوب و مقاوم است و عمر طولانی هم دارد، زیبایی حکاکی ها و ستون های نقش برجسته کلاسیک را به مزایا قبلی اضافه کنید تا علت توجه بیشتر بازار به این محصول را درک کنید.

 کابینت آشپزخانه با رنگ قهوه ای که بسیار شیک و جذاب است و امروزه در سبک های کلاسیک دیده میشود.

دکوراسیون آشپزخانه چوبی مدرن

بیشتر کابینت ها از جنس موادی مانند استیل، گلاس و ام دی اف هستند، ولی کابینت چوبی دارای محبوبیت بالایی است و توانسته است توجه ها را به خود جلب کنید که البته این جذب شدن بدون دلیل نیست و به دلایلی متعدد استفاده از کابینت چوبی در صدر اول قرار دارد، کابینت چوبی دارای زیبایی خاصی است و نمای خیره کننده و ایده آلی به آشپزخانه می دهد که رضایت افراد با سلیقه به خصوص خانم ها جوان را به دست می آورد.

این نوع کابینت ها بسیار با دوام هستند و کیفیت بالایی دارند و به دو سبک کلاسیک و مدرن تولید می شوند. دارای رنگ و لعاب زیبا و متفاوتی هستند و این خاص بودن باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر آشپزخانه شما می شود. تنوع زیاد در رنگ و رح کابینت ها دست شما را در خرید کابینت چوبی باز می گذارد، چه علاقه به رنگ تیره داشته باشید و چه خواستار رنگ روشن باشید، با سلیقه شما می توانید یک طرح را انتخاب کنید و به شما پیشنهاد می کنیم از جنس گردو انتخاب کنید که دارای دوام و ظاهر بهتری می باشد.

کابینت تمام چوب

نکاتی در مورد دکوراسیون آشپزخانه چوبی

استفاده از فلزان به همراه چوب در آشپزخانه بسیار اهمیت دارد، بهتر است از لوازم خانگی، صندلی های جزیره و فلزی استفاده کنید، همچنین می توانید از کابینت و جزیره هایی از جنس چوب و دارای صفحه رویه از جنس فلز، شیشه و سنگ بهره ببرید که البته تاکید می شود فلز استفاده کنید زیرا دوام و زیبایی خاصی را در کنار چوب ارائه می کند.

از رنگ های خنثی در آشپزخانه استفاده کنید، مثلا برای دیوارهای آشپزخانه اگر مایل به چوبی، اجری یا بتنی بودن آنها نیستید بهتر است از رنگ های خنثی و یا خاکی بهره ند شوید ولی برای کاشی ها می توانید رنگ های شیری، سفید و خاکستری را انتخاب کنید و از انتخاب رنگ های تند برای رنگ آمیزسی دیواری بپرهیزید.

در این نوع دکوراسیون فضایی گرم و صمیمی ایجاد می شود، در صورت تمایل به استفاده از پارچه برای بخش هایی از آشپزخانه حتما از پارچه کتان بهره ببرید و از مخمل استفاده کنید. برای کف آشپزخانه هم به  سراغ کفپوش های چوبی بروید.

از نور طبیعی استفاده کنید، ولی اگر آشپزخانه شما پنجره و یا هیچ منافذی ندارد از ایده های جالبی مانند چراغ سه پایه، شمع چراغ، چراغ آویز و روشنایی استفاده استفاده کنید، انتخاب کردن کابینت با رنگ سفید یا رنگ های روشن هم راه ایده آلی هستند.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست ساخت سفارشی محصول

درخواست سفارشی محصول خود را در این فرم وارد کنید؛ برای تکمیل روند سفارش کارشناسان زد دیزاین با شما تماس خواند گرفت.

اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر خود را وارد کنید.

نمونه تصاویر ارسالی کاربران