Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون اتاق کودک در ۶ مرحله

دکوراسیون اتاق کودک در ۶ مرحله

فهرست

تصمیماتی که همراه با آمدن یک کودک و پرورش یک انسان کوچک وجود دارد بی پایان است. اگرچه برخی از این تصمیمات کاملاً دلهره آور است ، ولی ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چگونه یک فضا را برای آمدن یک کوچولوی دوست داشتنی مهیا نماییم . مهمترین کاری که می تواند حال و احوال یک پدر و مادر را عالی کند  ، طراحی یک اتاق زیبا است که باعث لبخند ، آرامش و لذت شما شود . طراحی و دکوراسیون اتاق نوزاد برای شما نیز بسیار مهم است زیرا  ، شما نیز به عنوان مادر و پدر کودک وقت زیادی را در این فضا خواهید گذراند.

۱ .نقش گهواره در دکوراسیون اتاق نوزاد :

ممکن است فکر کنید این یک کالای موقتی است و ارزش آن را ندارد که بخواهید هزینه ایی بابت آن پرداخت نمایید .در صورتی که بسیاری از بچه ها سه سال یا بیشتر در گهواره خود می خوابند و این کالا مختص ایام نوزادی نیست . همچنین ، اگر می خواهید فرزندان بیشتری داشته باشید ، یک گهواره محکم می تواند برای فرزندان دوم به بعد نیز مورد استفاده مجدد قرار گیرد .

از نظر استایل ، تختخوابی را انتخاب کنید که با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید فرزندان بیشتری داشته باشید ، رنگ آن را از نظر جنسیتی خنثی نگه دارید و از رنگ های ساده استفاده نمایید که قابل استفاده برای دو جنس پسر و دختر باشد .و همچنین مطمئن باشید که تخت خواب مطابق با استانداردهای ایمنی کشور طراحی و ساخته شده است .

دکوراسیون اتاق نوزاد

۲ .ملافه و کالای خواب کودک :

از آن که وقت و هزینه زیادی را برای خرید کالای خواب اتاق کودک دلبندتان صرف می نمایید ، کلافه نشوید . زیرا پارچه های ملحفه نوزاد باید مرتب شسته شود و کیفیت جنس آن ها در دراز مدت بسیار حائز اهمیت است و نباید بر اثر چند بار شسته شدن خراب و رنگ پریده شود و همچنین نیاز به اتو کشی نداشته باشد . برای لطیف نگه داشتن پوست حساس کودک به دنبال پارچه های نرم و با کیفیت و ۱۰۰٪ پنبه باشید.

۳ .میز تعویض کودک :

چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید ، حداقل تا دو سال مجبور به تعویض پوشک کودک هستید . و تنها راه برای خوشایندتر ساختن این تجربه این است که مطمئن شوید همه وسایل ضروری را نزدیک خود دارید . این فضا همان جایی که بدان میز تعویض گفته می شود . در طراحی این میز ، هیچ آسیبی به گردن و کمر شما نخواهد آمد و کودک در راحت ترین حالت ممکن تعویض می شود .شما به جایی نیاز دارید تا کودک خود را تغییر دهید . همه موارد مربوط به تعویض پوشک مانند پوشک ، دستمال مرطوب ، لباس زیر ، پماد ، لوسیون و غیره باید در دسترس مادر باشد .

دکوراسیون اتاق نوزاد

۴ .صندلی مادر :

شما اینجا می نشینید تا کودک خود را به خواب ببرید ، به او غذا دهید ، برای او شعر بخوانید ، با او بخندید ، او را نوازش کنید و شاید مجبور شوید تا ساعت ۴ صبح با او بیدار بمانید . بنابراین ، صندلی گهواره ای خود را هوشمندانه انتخاب کنید. اگر بودجه دارید ، روی صندلی گهواره ای سرمایه گذاری کنید که بعداً بتواند به اتاق خانواده یا اتاق خواب اصلی شما برود . در بین تمامی اکسسوری های دکوراسیون اتاق نوزاد این صندلی می تواند تا سال ها مورد استفاده قرار گیرد .

۵ .خرید باکس های زیبا :

افرادی که در منزل کودک خردسال دارند ، کاملا به این موضوع واقف هستند که به زودی تعداد اسباب بازی و لوازم جانبی کودک زیاد شده و هر مقدار باکس و یا سطل های زیبا داشته باشید باز کم به نظر می رسد . در نظر بگیرید دکوراسیون اتاق نوزاد هر چه ساده تر و منظم تر باشد ، کار برای شما راحت تر نیز خواهد شد .این باکس را در کنار اتاق ، داخل انباری ، داخل کمدهای اتاق و … می توان قرار داد و بهترین مکان برای نظافت سریع اتاق در لحظه ورود مهمان خواهد بود . این باکس ها را از جنس خوب و بادوامی انتخاب کنید زیرا به جهت طراحی ساده ایی که دارند برای تمامی سنین و اکثر فضاها قابل استفاده هستند .

۶ .نقش فرش و یا موکت در دکوراسیون اتاق نوزاد :

این یک مورد به سلیقه ی شما ربط دارد ولی موکت کردن اتاق کودک مناسب ترین و ایمن ترین حالت خواهد بود . فقط مطمئن شوید که هر انتخابی را انجام می دهید ، نظافت و  تمیز کردن آن آسان است زیرا قطعاً مجبور خواهید بود آن را بیشتر از فرش های دیگر نظافت کرده و یا بشورید .

ولی چنانچه کف اتاق شما پارکت و یا سنگ است و تمایلی به موکب ندارید بهتر است از یک فرش مناسب استفاده نمایید .فرش های پرز دار می توانند خطرات تنفسی و مشکلات آلرژی را ایجاد کنند .پس هنگام خرید از غیر آلرژی زا بودن فرش اطمینان پیدا کنید .

دکوراسیون اتاق نوزاد

۷ .پرده مناسب اتاق کودک :

همان طور که می دانید کودک بیشتر زمان خود را در خواب است و نباید در وسط روز نور زیاد به چشمان اون بتابد . از جهتی وجود ویتامین و انرژی خورشید برای رشد و ضدعفونی شدن اتاقش لازم است . پس راه حل در اینجا انتخاب یک پرده مناسب خواهد بود که در هنگام استراحت کودک ، اتاق را تاریک کند و در زمانی که عزیزدلبندتان بیدار است ، با کنار کشیدن پرده ، انرژی و نور را وارد اتاقش نماییم .اگر این فرزند دوم شماست ، در نظر داشته باشید که فرزند بزرگتر  برای اتاق کودک جدید چیزی درست کند . شاید یک نقاشی انگشتی که شما آن را قاب کرده و به یک دیوار نورسیده اضافه کنید ، حس و حال بسیار قشنگی به دکوراسیون اتاق نوزاد ببخشد .

نکات ایمنی بسیار مهم :

  1. لوازمی نظیر ناخن گیر ، لوسیون ، دماسنج و حتی گوشی موبایل و … باید دور از دسترس کودک قرار داد . زیرا بسیار پیش آمده که وجود چنین لوازمی خطرات بسیار زیادی را در پی داشته است .
  2. از محکم بودن آینه بر دیوار ، کمد لباس و سایر مصنوعات مطمئن شویم . زیرا ممکن است بر اثر تکانی بر روی کودک شما بیفتد و حادثه دلخراشی به وجود آورد .
  3. از ساعت های آرام گرد و بدون صدا در داخل اتاق خواب کودک استفاده نمایید .
  4. هیچ گاه بالای سر کودک شلف ، تابلو و … قرار ندهیم .
  5. در انتها یادآور می شویم برای خرید هر گونه لوازم دکوراتیو چوبی و روستیک به آدرس ما مراجعه نمایید .

به یاد داشته باشید ، این اتاق کودک شما است و این تزئین برای نوزاد شماست. اگر این باعث می شود لبخند بزنید و احساس رضایت داشته باشید ، عالی است. تزئین اتاق و ورود نوازدتان مبارک!

دکوراسیون اتاق کودک در 6 مرحله آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
دکوراسیون اتاق کودک در 6 مرحلهتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.