Whatsapp

مشاوره رایگان

تخت خواب پسرانه

تخت خواب پسرانه

فهرست

ایده انتخاب تخت خواب پسرانه

تخت خواب یکی از ابزارهای مهم برای استراحت است که بر روی کیفیت خواب تاثیر می گذارد. از طرفی طرح و مدل تخت خواب ها تعیین کننده زیبایی دکوراسیون شما می باشد. امروزه با حرفه ای تر شدن طراحان شما می توانید با توجه به متراژ خانه، جنسیت، سن و … تخت خواب را انتخاب کنید. در ادامه چند ایده انتخاب تخت خواب پسرانه را به شما بازگو می کنیم تا بهتر و اصولی تر این محصول را خریداری نمایید.

تخت خواب ام دی اف 

ام دی اف یکی از ارزان ترین و بهترین متریال برای تولید تخت های پسرانه به شمار می رود. ام دی اف ها در واقع خرده های چوب هستند که در دستگاه های مختلف و با فرایندهای خاص فشرده سازی می شوند. در حال حاضر بسیاری از تخت خواب های لوکس و مجلل با استفاده از این متریال تولید می شوند. تخت خواب های ام دی اف یکی از جذاب ترین ایده انتخاب تخت خواب پسرانه است که شما می توانید بر اساس ابعاد موجود د رفضا و دکوراسیون اتاق خواب، مناسب ترین طرح را سفارش دهید.

تخت خواب پسرانه ممبران

تخت خواب های ممبران نوع دیگری از محبوب ترین تخت خواب های پسرانه است که به صورت وکیوم بر روی ام دی اف تولید می گردد. ضد خش بودن سطح این تخت خواب ها به شما این امکان را می دهد که به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده کنید. یکی از ویژگی های بسیار مهم تخت خواب پسرانه ممبران، تنوع بالا در طرح و رنگ است که دست شما را در انتخاب مناسب ترین رنگ و مدل دکوراسیون باز می گذارد.

تخت خواب  تمام چوب

چوب یکی از شکیل ترین متریالی است که شما می توانید با بهره گیری از آن شیک ترین و بهترین تخت خواب را داشته باشید. تخت خواب ها اغلب از جنس چوب راش، گردو و … تولید می شوند تا بتوانند در برابر فشار و وزن های بالا مقاومت خوبی از خود نشان دهند. بسیاری از افراد رنگ طبیعی چوب را بیشتر می پسندند ولی می توان آن را با استفاده از رنگ های مخصوص نیز در رنگ های مختلفی ارائه داد.

 

تخت خواب ام دی اف 

تخت خواب استیل

فلز یکی از مستحکم ترین متریالی است که می توان از آن برای تولید تخت خواب استفاده کرد. اغلب تخت های دو طبقه با استفاده از این متریال تولید می شوند به همین دلیل شما شاهد هیچ گونه خطری در این تخت ها نخواهید بود. وجود سادگی در تخت های فلزی یکی از ویژگی هایی است که می توان آن را با تمامی نماها هماهنگ کرد. طول عمر و زیبایی نیز دو فاکتور دیگری است که کیفیت این تخت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

تخت خواب استیل

تخت خواب  سلطنتی

برخی از افراد نیز علاقه مند به تخت های سلطنتی هستند و با این تخت ها حس بهتری خواهند داشت. در این تخت ها از بادوام ترین چوب استفاده شده است و کیفیت بالایی دارد. این تخت ها دارای تاج هایی پر نقش و نگار هستند که می توانید آن را با سایر عناصر موجود در اتاق خواب هماهنگ کنید. لازن به ذکر است که تخت خواب های سطنتی ابعاد بزرگ تری دارند و فضای بیشتری را اشغال می کنند.

تخت خواب پسرانه چه ویژگی هایی دارد؟

تخت خواب های پسرانه اغلب در رنگ های آبی، سفید، سورمه ای، طوسی و … موجود هستند و جلوه بسیار جذابی را به دکوراسیون اتاق خواب می دهند. این تخت خواب ها دارای کشوهایی مجزا هستند تا بتوان در داخل آن لوازم اضافی را قرار داد. بحث سن نیز بر روی ویژگی های این تخت ها تاثیر می گذارد. به عنوان مثال در صورتی که پسر شما سن پایینی دارد می توانید از طرح های فانتزی برای تخت خواب استفاده کنید.

ارتفاع مناسب برای تخت خواب پسرانه

ارتفاع مناسب برای تخت خواب ها اهمیت بسیاری دارد. ارتفاع تخت خواب ها بر اساس قد افراد باید انتخاب گردد. همچنین در هنگام نشستن افراد بر لبه تخت باید ارتفاع به گونه ای باشد که فرد برای رسیدن به زمین قوز نکند. معمولا تخت های پسرانه از استاندارد خاصی پیروی می کنند.

رنگ تخت خواب پسرانه

همان طور که می دانید رنگ تخت خواب یکی از مهم ترین فاکتوری است که در ایده انتخاب تخت خواب پسرانه باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهید. معمولا نوجوانان به رنگ آبی علاقه بیشتری نشان می دهند. انتخاب رنگ تخت خواب به تیپ شخصیتی و سلیقه افراد بستگی دارد. همچنین سن و سال نیز بر روی این انتخاب تاثیر می گذارد. در حال حاضر تخت خواب های سفید، طوسی، آبی و سبز بیشترین طرفدار را در بین پسران دارد. ولی نباید همیشه نیز به صورت سلیقه ای عمل کنید، بلکه هماهنگی تخت خواب با سرویس چوب و سایر لوازم موجود در خانه نیز تاثیر بسزایی بر روی زیباسازی فضا می گذارد.

انتخاب تخت خواب پسرانه

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.