Whatsapp

مشاوره رایگان

بکارگیری فلز برای طراحی داخلی

فهرست

فلز یکی از متریال های بسیار زیبا و جذاب برای دکوراسیون است. بکارگیری فلز برای طراحی داخلی به فضا روح می بخشد. فلز درخششی ذاتی دارد، از این رو به سرعت به چشم می آید و همچنین تاثیر بسیاری بر روی متراژ خانه می گذارد. ولی آیا می توان هر فلزی را در خانه به کار برد؟ نوع و فرم لوازم فلزی باید بر اساس سبک دکوراسیون و متراژ آن انتخاب شود. بنابراین با ما باشید تا با هم به بررسی بهترین فلز برای طراحی داخلی خانه بپردازیم.

میز جلو مبلی فلزی

چوبی شدن میزهای جلو مبلمان زیبایی را از خانه ما می گیرند. میزهای فلزی با درخشش جذابی که ایجاد می کنند، می توانند زیبایی خانه را افزایش دهند. میزهای جلو مبلی در رنگ و مدل های مختلفی دارد و می توان به راحتی آن را با مبلمان و دکوراسیون خانه هماهنگ کرد. میزهای طلایی و نقره ای دو رنگ بسیار جذاب هستند که امروزه طرفداران بسیاری دارند. بنابراین شما با انتخاب میزهای فلزی برای جلو مبلمان خود می توانید به زیباترین شکل ممکن خانه را طراحی کنید.

پارتیشن فلزی

استفاده از پارتیشن یکی از روش های بسیار کاربردی برای جداسازی بخش های مختلف خانه از یکدیگر به شمار می رود. پارتیشن های فرفوژه فلزی با ظرافت خاصی که دارد می تواند زیبایی بسیار منحصر به فردی به ارمغان بیاورد. دقت داشته باشید که رنگ پارتیشن ها باید با رنگ سایر دکوراسیون خانه هماهنگ باشد تا خانه زیباتر شود.

تخت خواب فلزی

تخت خواب های فلزی در دو سبک مدرن و کلاسیک موجود هستند. تخت های فلزی کلاسیک معمولا دارای تاج های بزرگ و طرح دار هستند که جذابیت خاصی به اتاق خواب می بخشند. البته برای خرید تخت های تمام فلز باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. ولی برای این که هزینه های خود را کاهش دهید باید از تاج های فلزی استفاده کنید.

بکارگیری فلز برای طراحی داخلی

پنجره های آلومینیومی

پنجره های فلزی نیز از دیگر روش های بکارگیری فلز برای طراحی داخلی است. بسیاری از افراد تنها پنجره های پی وی سی را به عنوان پنجره های زیبا و مرغوب می شناسند، ولی پنجره های فلزی حس نوستالژیک به خانه شما می دهد و با درخششی که ایجاد می کند، مصرف انرژی را کاهش داده و کیفیت بالایی دارد.

گلدان های فلزی

استفاده از گلدان های فلزی راهکاری ساده و مقرون به صرفه است که با استفاده از آن به راحتی می توانید خانه ای شیک تر داشته باشید. گلدان های استیل در طرح و مدل های متنوعی موجود هستند. تنوع در این محصولات به قدری است که خریدار را سردرگم می کند. ولی با قرار دادن گلدان های فلزی در گوشه ای از خانه و یا بر روی میز می توانید تنوع بسیاری را در خانه به وجود بیاورید.

مزایای بکارگیری فلز برای طراحی داخلی

  • لوازم فلزی با درخششی که ایجاد می کنند فضا را بزرگ تر نشان می دهند.
  • زیبایی چشمگیر محصولات فلزی مورد استقبال طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.
  • وسایل فلزی مقاومت و دوام بالایی دارند و در اثر ضربه آسیبی نمی بینند.
  • شکل پذیری بالای فلز باعث افزایش تنوع در محصولات فلزی شده است.
  • وسایل دکوری فلزی در طرح و مدل های مختلفی موجود هستند.

بکارگیری فلز برای طراحی داخلی

کتابخانه و قفسه از جنس فلز

کتابخانه ها و قفسه های فلزی یکی از ابزارهایی است که می تواند به زیباترین شکل ممکن به خانه شما جلوه دهد. قفسه های فلزی به صورت ساده و طرح دار تولید می شوند و خانه را بسیار درخشان می کنند. شما می توانید رنگ و مدل کتابخانه و قفسه را با سایر لوازم موجود در خانه هماهنگ کنید.

استفاده از کابینت های فلزی

کابینت ها بخش مهمی از آشپزخانه را تشکیل می دهند. استفاده از کابینت های چوبی امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است. ولی کابینت های فلزی نیز می توانند به شیوه خود زیبایی منحصر به فردی را به خانه ببخشند. همچنین این کابینت ها برخلاف کابینت های چوبی که در برابر رطوبت و ضربه مقاومت کمی دارند، بسیار مقاوم هستند و شما تا هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید از آن در آشپزخانه استفاده کنید. همچنین می توانید برای ایجاد تغییرات در خانه کابینت ها را رنگ کرده و مجدد مورد استفاده قرار دهید.

لوسترهایی از جنس فلز

لوسترهای فلزی تاثیر عمیقی بر روی نورپردازی خانه دارند. در صورتی که خانه کوچکی دارید، لوسترهای فلزی می توانند با ایجاد انعکاس فضای خانه را بزرگ تر نشان دهند. لوسترهای فلزی نیز مانند سایر ابزار و لوازم فلزی مدل های مختلفی دارند و برای هر دکوراسیونی مناسب هستند.

استفاده از حفاظ فلز در بالکن

حفاظ های فلزی برای بالکن ها به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر ایجاد امنیت، تاثیر عمیقی بر روی زیبایی خانه می گذارند. بنابراین استفاده از محافظ های فلزی از دیگر روش های بکارگیری فلز برای طراحی داخلی به شمار می رود. حفاظ های فلزی رنگ در سبک مدرن و کلاسیک در بازار موجود هستند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.