Whatsapp

مشاوره رایگان

به دیزاین سرویس بهداشتی خانه خود اهمیت دهید!

به دیزاین سرویس بهداشتی خانه خود اهمیت دهید!

فهرست

امروزه توجه به دیزاین قسمت های مختلف منزل و طراحی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است . هم طراحان و دکوراتورها به این موضوع به صورت تخصصی پرداخته و هم افراد خانه دار به آن علاقه نشان می دهند . یکی از این قسمت ها ، دیزاین سرویس بهداشتی می باشد .

فول ست های روشویی

اهمیت دیزاین سرویس بهداشتی :

همه ما انسان ها در طول روز از سرویس بهداشتی استفاده می کنیم ، بنابراین عاقلانه و منطقی است که باید آنجا را به مکانی کاملاً زیبا و تمیز تبدیل کنیم . روشویی های منحصر به فرد ، اسلب های براق و مات چوبی با هر شکل و اندازه ای متناسب با فضا و بودجه ی ما در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارند.

معمولا سرویس بهداشتی خانه جایی است که کمتر از باقی بخش های خانه به دکوراسیون آن توجه می شود .با این وجود شاید مهمان هایی که به خانه شما می آیند به آشپزخانه یا اتاق خواب شما وارد نشوند ولی احتمال اینکه دستشویی خانه شما را ببینند بسیار زیاد است . در واقع تمیز بودن و دیزاین سرویس بهداشتی ارتباط مستقیمی با سلیقه ی صاحب خانه دارد .به همین خاطر ، توجه به آراستگی و نظافت این بخش بسیار حائز اهمیت است .

کابینت روشویی‌ها به سرویس بهداشتی شما نظم می‌دهند و در عین حال در طرح‌‎های مختلف زیبایی را برای روشویی شما به ارمغان خواهند آورد؛ استفاده از کابینت ها به شما کمک می کنند تا لوازمی مانند مواد شوینده دستشویی، مایع های لباسشویی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، ماشین اصلاح و سایر ابزارهای مد نظرتان را بدون ایجاد بهم ریختگی و با جلوه ای زیبا در این محل قرار دهید .

این کابینت ها می توانند از هر جنسی و با ابعاد دلخواه شما طراحی و ساخته شوند .متریال چوب ، ام دی اف ، پی وی سی و … نمونه هایی از این کابینت ها می باشند که در تصاویر و وبسایت زد دیزاین قابل مشاهده هستند .

دیزاین سرویس بهداشتی

فول ست های مجموعه زد دیزاین :

اگر به سازه های روستیک و طبیعی علاقمند هستید و از نمونه های خاص و تک لذت می برید ، حتما نمونه های مجموعه زد دیزاین شما را جذب خواهد کرد . تمام اکسسوری های سرویس بهداشتی اعم از آینه ،روشویی و کانترهای چوب گردو که در این تصاویر مشاهده می نمایید ، با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته می شود .

فول ست های سنگی ، بتنی ، بشکه ایی و رزینی جزء نمونه کارهایی می باشد که برای اولین بار به صورت انبوه در مجموعه زد دیزاین طراحی و تولید شده است . یکی از خاص ترین این نمونه ها روشویی سنگی رودخانه ای می باشد ، که اولین و البته پرفروش ترین نمونه کار این مجموعه می باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر و سوالات تخصصی دیگر با این مجموعه تماس حاصل فرمایید

خرید روشویی

۸ فاکتور ترند سال ۲۰۲۰ در دیزاین سرویس بهداشتی :

  1. انواع روشویی های مدرن ( اعم از سنگی ، شیشه ایی ، چوبی ، رزینی و مسی و … )
  2. کفپوش های سرامیکی با رنگبندی و تنوع بالا
  3. استفاده از صابون های عطری و تزئینی
  4. نورپردازی های مخفی و یا لوسترهای کریستالی
  5. استفاده از بوگیرهای بسیار زیبا و شکیل
  6. اضافه نمودن شمع های دکوری در سرویس بهداشتی و حمام
  7. نصب آینه های بزرگ تر از مدل های سال های قبل
  8. استفاده از گیاهان طبیعی در صورت امکان برای طراوت بخشیدن به محیط سرویس
  9. استفاده از دستگاه های اتوماتیک خشک کن و مایع ریز چشمی و …

دیزاین سرویس بهداشتی

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.