Whatsapp

مشاوره رایگان

بزرگنمایی با الگوهای ساده در دکوراسیون

فهرست

با افزایش هزینه های خانه، بسیاری از افراد هزینه کافی برای خرید خانه بزرگ را ندارند. کوچک تر شدن خانه ها آرامش را از افراد می گیرد و افسردگی به دنبال دارد. ولی شما با چند ترفند هوشمندانه می توانید فضای خانه خود را افزایش داده و خانه ای دلباز و زیبا داشته باشید. بزرگنمایی با الگوهای ساده در دکوراسیون یکی از روش هایی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با ما همراه باشید تا برخی از این الگوها را به شما شرح دهیم.

استفاده از وسایل براق برای بزرگنمایی

درخشندگی و ایجاد انعکاس یکی از روش هایی است که می تواند به شما در بزرگ نشان دادن خانه کمک کند. مجسمه های فلزی در این راستا به بهترین شکل ممکن عمل می کنند و با براقیتی که به چشم مخاطبین می رسانند، تاثیر بسزایی بر روی افزایش متراژ خانه دارند. بنابراین در دکوراسیون خانه های کوچک بهتر است از اشیا و لوازم براق استفاده شود. برای این که این لوازم براق تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد، بهتر است که آن را در مقابل منابع نور قرار دهید.

استفاده از الگوهای افقی و عمودی

استفاده از الگوهای عمودی سقف خانه شما را بزرگ تر نشان داده می دهد و استفاده از الگوهای افقی متراژ خانه را افزایش می دهد. بنابراین یکی از بهترین بزرگنمایی با الگوهای ساده در دکوراسیون استفاده از طرح های افقی و عمودی می باشد. به عنوان مثال شما می توانید از کاغذ دیواری های راه راه برای پوشاندن دیوارها استفاده کنید. بنابراین شما به هیچ وجه الگوهای راه راه و تکرار شونده را در خانه نادیده نگیرید.

استفاده از رنگ روشن برای بزرگنمایی

رنگ ها تاثیرات بی نظیری بر روی دکوراسیون داخلی شما می گذارند. رنگ های روشن فضای خانه را بزرگ تر و رنگ های تیره کوچک تر نشان می دهند. بنابراین در صورتی که متراژ خانه شما پایین است، توصیه می کنیم که حتما از دکوراسیون روشن برای طراحی خانه خود استفاده کنید. رنگ سفید از جمله پرطرفدارترین رنگ هایی است که از قدیم تاکنون در تمامی خانه های لوکس و مدرن اجرا می شود. همچنین شما می توانید ترکیبی از رنگ ها را در خانه خود به کار ببرید و با این کار به خانه رویایی خود دست یابید.

روش هایی برای بزرگنمایی خانه

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

برخی از کاغذ دیواری های سه بعدی با نصب بر روی دیوار بعد جدیدی را به خانه شما اضافه می کنند. به عنوان مثال شما با نصب کاغذ دیواری طرح منظره می توانید دیوارها را حداقل تا دو متر به سمت بیرون طراحی کنید. بنابراین شما با کمی ایده پردازی و خلاقیت می توانید به خانه ای بزرگ تر دست یابید.

نورپردازی در خانه

یکی از اصلی ترین و مهم ترین المان برای بزرگنمایی با الگوهای ساده در دکوراسیون، استفاده از نورهای مناسب در خانه است. در همین ابتدا باید بگوییم که بدون نورپردازی شما نمی توانید الگوی درستی داشته باشید. استفاده از نورهای زیادی و اصولی می تواند به شما در بزرگ تر شدن خانه کمک کند. پنجره های بزرگ برای این کار بسیار ایده آل است و نور بیشتری را به خانه وارد خواهد کرد.

آینه کاری کردن

آیینه کاری کردن روش عالی برای بزرگنمایی با الگوهای ساده در دکوراسیون است. آیینه ها نقش انعکاسی بسیار جذابی را دارند و به راحتی می توانند فضا را روشن تر کرده و بدین طریق خانه را بزرگ تر نشان دهند. بنابراین برای این که خانه ای بزرگ تر و دلبازتر داشته باشید، می توانید در قسمت های مختلفی از دیوار انواع آینه های دکوراتیو را به کار ببرید. آینه های دکوراتیو تاثیر بسزایی بر روی زیبایی خانه دارند و نمایی لوکس و زیبا را به آن می بخشند.

استفاده از لوازم شیشه ای برای بزرگنمایی

لوازم و ابزار شیشه ای نیز از دیگر الگوهایی است که در عین سادگی می تواند فضایی بزرگ تر را برای شما رقم بزند. همچنین آینه ها طرحی مدرن دارند و می توانند خانه ای رویایی را برای شما طراحی کنند. در حال حاضر پارتیشن های شیشه ای نیز به بازار عرضه شده است و حتی شما برای تقسیم بخش های مختلفی خانه می توانید از آن ها بهره ببرید. کیفیت در ساخت آینه ها بسیار بالا است و به راحتی شکسته نمی شود. بنابراین نیازی به نگرانی بابت آسیب دیدن آینه ها نیست.

پرده های بزرگ

در صورتی که خانه شما کوچک است، باید از پرده های بلند برای خانه خود استفاده کنید. پرده ها باید از سقف تا روی زمین امتداد داشته باشند. در این حالت چشم را به سمت پایین هدایت کرده و تاثیر بسیاری بر روی افزایش سایز دکوراسیون خواهد گذاشت. برای این که تاثیرگذاری پرده ها افزایش یابد، بهتر است که از پرده های رنگ روشن بهره ببرید. این پرده ها به صورت فوق العاده ای خانه را بزرگ تر می کنند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.