Whatsapp

مشاوره رایگان

انواع سنگ اسلب

انواع سنگ اسلب

فهرست

معرفی بهترین انواع سنگ اسلب

سنگ ها یکی از شکیل ترین و بهترین ابزار در تولید ابزارهای دکوری و نمای ساختمان می باشد. این متریال به صورت طبیعی در طبیعت یافت می شود. به همین دلیل سنگ ها به صورت خام در معادن استخراج می گردد. بنابراین شما می توانید از آن در بسیاری از نماها استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین انواع اسلب سنگ خواهیم پرداخت تا با شناخت بیشتری این متریال را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

سنگ اسلب چیست؟

اسلب به سنگ های یکدست با ابعاد بزرگ می گویند که به روش جدیدی فراوری می گردد. اره و وایرکات دو ابزاری است که با استفاده از آن می توان سنگ های اسلب را برش زد. این دو ابزار با حرکت رفت و برگشتی خود می توانند بدون آسیب سنگ ها را در ابعاد مختلفی برش دهید. اسلب ها تنوع بالایی دارد و در مدل های مختلفی در طبیعت وجود دارند.

یکی از مهم ترین ویژگی های سنگ های اسلب ابعاد بزرگ این سنگ ها است که پرتی کمتری دارد و از این رو برای مصارف بالا بسیار اقتصادی به شمار می رود. همچنین استفاده از ابعاد بالای سنگ های اسلب می توانید به صورت یکدست نمای ساختمان خود را پوشش دهید. به همین دلیل شما می توانید از ویژگی های این سنگ برای زیباسازی فضا بهره ببرید. سنگ های اسلب تنوع بالایی در طرح و مدل دارد و از این رو می توانید از آن برای انواع دکوراسیون ها استفاده کنید.

اسلب ها با توجه به طرح و مدل و نحوه تشکیل در دسته های مختلفی قرار می گیرد که عبارت است از:

سنگ اسلب تراورتن

در هنگام معرفی بهترین انواع اسلب سنگ تراورتن ها را می توان در صدر لیست قرار داد. این اسلب ها طبیعتی گرم دارند و جلوه ای بسیار شیک و زیبا را برای محیط به ارمغان می آورد. این سنگ آهکی بوده و از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سنگ اسلب تراورتن

 

سنگ اسلب گرانیت

اسلب های گرانیت از دیگر سنگ های بسیار مستحکم و بادوام است که می تواند جلوه بخشی بسیار زیبایی داشته باشد. این سنگ ها تنوع بالایی دارد و می توان از آن برای هتل ها و سالن های تالار استفاده کرد. اسلب های گرانیت فضایی یکدست و یکپارچه را به فضا می دهد و از این رو طرفداران بسیاری دارد.

 

 سنگ اسلب گرانیت

 

سنگ اسلب کوارتز

در صورتی که به دنبال سنگی بسیار مستحکم و بادوام هستید، ما با معرفی بهترین انواع اسلب سنگ می توانید به شما کمک کنیم. سنگ اسلب کوارتز از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند در برابر حرارت، سرما و گرما و خراش مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

 

 سنگ اسلب کوارتز

 

سنگ اسلب مرمر

اسلب های مرمر یکی از گران ترین و در عین حال لوکس ترین و زیباترین اسلب سنگ های موجود در بازار است که در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره می کند. این سنگ ها شفافیت بالایی دارد و با عبور نور از خود می تواند به روشن تر شدن و دلبازتر شدن فضا کمک کند.

سنگ اسلب مرمریت

اسلب های مرمریت از دیگر سنگ های باکیفیت موجود در بازار است که قیمت مناسبی داشته و می توان از آن در کف لابی ها و نمای ساختمان استفاده کرد. این سنگ ها در طرح و رنگ های مختلفی موجود هستند و می توانید به راحتی آن را با انواع دکوراسیون ها هماهنگ کنید.

سنگ اسلب چینی

در هنگام معرفی بهترین انواع اسلب سنگ بی انصافی است که اسلب های چینی را به شما معرفی نکنیم. این سنگ ها که با نام اسلب های کریستالی نیز شهرت دارند، به دلیل ظاهر بلوری شکل خود بسیار پرطرفدار می باشند. بنابراین می توان از اسلب های چینی برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان، ساخت میزهای جلو مبلی، میز ناهار خوری و … استفاده کنید.

سنگ اسلب

کاربرد انواع سنگ اسلب

پس از این که معرفی بهترین انواع اسلب سنگ کامل شد، باید به کارایی این سنگ ها نیز اشاره کنیم. سنگ های اسلب کارایی بالایی در صنایع مختلفی دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

فضای داخلی و بیرونی ساختمان

دیواره های لابی

ورودی ساختمان

دکوراسیون فروشگاه های مدرن

دیواره های استخرهای شیک

سنگ فرش کف لابی ها

سالن کنفرانس و اجلاس

سرویس های بهداشتی لاکچری و لوکس

دکوراسیون تالارهای لوکس و مجلل

فضای پشت تلویزیون

کابینت و کانتر آشپزخانه

دیواره های شومینه

 

 سنگ اسلب دیواره های شومینه

قیمت انواع سنگ اسلب

سنگ های اسلب انواع مختلفی دارد که هر یک از این سنگ ها ویژگی های مختلفی دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای این سنگ ها در نظر گرفت. قیمت سنگ های اسلب به موارد مختلفی از جمله کیفیت سنگ، میزان مقاومت آن، نوع سنگ، ابعاد و … بستگی دارد. با خرید بهترین اسلب سنگ می توانید کیفیت را به خانه خود هدیه دهید.

 سنگ اسلب

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.