Whatsapp

مشاوره رایگان

اسلب گردو برای صفحه کابینت

اسلب گردو برای صفحه کابینت

فهرست

کاربرد اسلب گردو برای صفحه کابینت

ابزار و وسایل چوبی یکی از ابزارهای بسیار ویژه و مهم در هر خانه ای است که گرمای وصف نشدنی به آن می بخشد. اسلب چوبی قسمتی از تنه درختان می باشد که در ضخامت های متنوعی تولید می گردد. شما می توانید با استفاده از اسلب های چوبی انواع ابزارهای دکوری مختلفی را تولید کند. اسلب های گردویی بادوام ترین و محکم ترین اسب های موجود در بازار است که می تواند بهترین ابزار را از آن تهیه کنید. کاربرد اسلب گردو برای صفحه کابینت می تواند زیبایی منحصر به فرد و چشمگیری را به آشپزخانه شما بدهد.

اسلب چیست؟

اسلب در لغت به معنای صفحه می باشد و اسلب های چوبی صفحات چوبی هستند که در ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. اسلب ها برای مصارف دکوراتیو، روستیک و سایر ابزارها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این چوب ها را از تنه درختان جدا می کنند. اسلب ها از هر نوع درختی قابل تهیه هستند که هر کدام دارای ویزگی های مختلفی می باشند و در موارد مختلفی به کار می رود. در گذشته از اسلب ها هیچ استفاده نمی کردند و تنها برای سوزاندن آن ها را به کار می بردند. ولی امروزه اسلب ها کاربردی گسترده دارند و می توان از آن در ساخت بسیاری از ابزارهای دکوری استفاده نمود.

اسلب

استفاده از اسلب گردو برای صفحه کابینت

چوب گردو یکی از بهترین و مناسب ترین روکش برای کابینت ها به شمار می روند. این اسلب ها آنتی باکتریال هستند و مقاومت و پایداری بسیار بالایی دارند. استفاده از این اسلب برای صفحه کابینت ظاهری منسجم و یکپارچه به کابینت های شما می دهد و به آسانی می توان آن را تمیز کرد. البته شما باید از این اسلب ها به خوبی مراقبت کنید تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

 

اسلب گردو

روش های برش اسلب گردو

برای برش اسلب های گردو در مرحله اول از یک اره برقی متصل به شابلون استفاده می کنید. در این حالت شما می توانید با توجه به نیاز خود این اسلب ها را برش زد. برای استفاده از اسلب های گردو برای صفحات کابینت باید ابتدا سطح کابینت خود را اندازه گیری کرده و سپس با استفاده از اره برقی این اسلب ها را برش بزنید. توجه داشته باشید که صاف و صیقل بودن اسلب های کابینت اهمیت بسیاری دارد و وجود هر گونه نقص در این اسلب ها می تواند کیفیت صفحات کابینت ها را تحت تاثیر قرار دهد.

روش های خشک کردن اسلب گردو برای صفحه کابینت

خشک کردن چوب های اسلب یکی از فرایند هایی است که در کارگاه های نجاری صورت می گیرد. برای این کار شما نیاز به زمان زیادی دارید. خشک کردن اسلب ها به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می پذیرد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

در روش خشک کردن طبیعی اسلب ها شما باید آن ها را در معرض هوای آزاد قرار دهید تا به مرور زمان چوب ها رطوبت خود را از دست داده و خشک شود. در روش خشک کردن صنعتی این فرایند در دستگاه های صنعتی انجام می پذیرد و سرعت بیشتری دارد.

 

اسلب گردو

مزایای کاربرد اسلب گردو برای صفحه کابینت

  • اسلب های گردو در رنگ بندی متنوعی موجود است و شما می توانید بر اساس دکوراسیون آشپزخانه خود این اسلب ها را در رنگ های سیاه، قهوه ای تیره و خاکستری تهیه کنید.
  • بافت ریز اسلب های گردو امکان ایجاد طرح و نقش های ریز و ظریف را بر روی این محصول فراهم می کند.
  • استحکام و دوام این اسلب ها بسیار بالا است و در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

فاکتورهای مهم خرید اسلب گردو

برای این که بتوانید از کاربرد اسلب گردو به جای صفحه کابینت به خوبی بهره مند شوید باید تمامی ویژگی های این محصول مورد توجه قرار گیرد. در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  • رنگ: همان طور که اشاره کردیم، اسلب های گردو رنگ بندی متنوعی دارد. بنابراین شما می توانید رنگ صفحات کابینت آشپزخانه خود را با سایر وسایل دکوری هماهنگ کنید.
  • خشک بودن چوب: استاندارد میزان رطوبت چوب ها ۱۲ درصد است و وجود رطوبت بیشتر در این اسلب ها می تواند کیفیت آن را تحت تاثیر قرار دهد.
  • استحکام اسلب ها: معمولا اسلب های گردو مقاومت بسیار بالایی دارند و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

آیا اسلب گردو برای صفحه کابینت مقاومت مناسبی دارد؟

اسلب های گردو بهترین گزینه برای صفحات کابینت هستند و شما می توانید از کاربرد اسلب گردو به جای صفحه کابینت به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. برای این که میفیا و مقاومت اسلب های گردو در برابر خراش و رطوبت افزایش یابد، بر روی آن یک لایه پی وی سی قرار می دهند. در این حالت صفحات کابینت براق تر شده و جلای بیشتری خواهد داشت. از طرفی مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

 

اسلب گردو

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.