Whatsapp

مشاوره رایگان

اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟

اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟

فهرست

اسلب با لبه زنده

طرفداران دکوراسیون روستیک و صنعتی ، از بین تمامی مواد اولیه طبیعی به اسلب با لبه طبیعی تمایل داشته و از انواع اکسسوری هایی که با این طرح و شکل ساخته می شود ، بسیار استقبال می کنند . این سازه های مدرن با لبه طبیعی و زنده چوب ، علاوه بر تمامی ویژگی های مثبتی که مصنوعات روستیک دارند ، حس طبیعت را بیشتر منتقل می کنند . در ادامه با ما باشید تا اطلاعات خوبی در زمینه خرید لوازم روستیک در اختیاتان قرار دهیم .

قبل از این که با مفهوم اسلب با لبه طبیعی آشنا شوید ، بگذارید تعریف کوتاهی از اسلب چوب داشته باشیم . اسلب به برش های طولی درختان گفته می شود که پس از طی مراحلی قابلیت ساخت به انواع محصولات روستیک و چوبی نظیر میزهای غذاخوری ، میز تلویزیون ، کانتر آشپزخانه و … را دارند .

لبه زنده اسلب ، اصطلاحی است که به لایه بیرونی اسلب های چوبی گفته می شود که حالت طبیعی چوب در آنها حفظ شده و به وسیله هیچ دستگاهی تراش داده نشده اند. این لبه های طبیعی با شکل و شمایلی که دارند بی شباهت به صخره ها، سنگ ها و نا همواری های طبیعی نیستند. همین موضوع موجب متولد شدن مصنوعات خاص روستیک با طرح و نقشه یونیک شده است .

این اسلب ها معمولا به شکل طبیعی بوده و تو رفتگی و ناهمواری های طبیعی چوب را دارند . در به وجود آمدن این اشکال هیچ گونه دخالت دست صورت نگرفته و همین امر باعث صد چندان شدن زیبایی این اکسسوری های روستیکال شده است .

استفاده از چوب هایی که دارای لبه طبیعی هستند ، بدون شک در داخل دکور خانه بسیار محبوب شده اند ، زیرا زیبایی یک محیط دنج و صمیمی را به دنبال دارند . این مصالح خام هر چه کمتر ویرایش شوند بهتر نمود پیدا کرده و چشمگیرتر می شوند .

این لبه ها هر چقدر ناهموارتر و غیر متقارن تر باشند ، بر زیبایی کار افزوده خواهد شد و طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند . معمولا درخت های تنومند و کهنسال دارای اشکال زیباتری هستند .در نمونه ی زیر میز جلو مبلی با پایه های فلزی را مشاهده می کنید که در ساخت آن اسلب با لبه طبیعی به کار گرفته شده است .

اسلب با لبه طبیعی

مزیت میز با اسلب با لبه طبیعی :

مزیت این میزها این است که هر چه کمتر ویرایش شوند بهتر و بیشتر حس طبیعت را منتقل می کنند و چشمگیرتر خواهند بود . از دیدن یک میز روستیک با ظاهری بکر و دست نخورده با کناره های طبیعی کمتر کسی لذت نخواهد برد . یکی دیگر از ویژگی های جالب برای چوب با لبه دست نخورده ایجاد احساس زندگی و زیبایی در کنار هرج و مرج است . بخشی رویه این محصولات توسط انسان و به کمک دستگاه های کف تراشی مسطح و صاف می شوند تا مناسب استفاده شوند . این باعث می شود که دکور خانه شما طبیعی و بکر باشد تا هر بار با دیدن آن لذت برده و ذوق زده شوید.

از آن جا که هر درخت شکل منحصربفردی دارد ، این برش ها نیز هر کدام به یک شکل و ظاهر در خواهند آمد و در واقع شما هیچ دو نمونه اسلب با لبه طبیعی را در دنیا مثل هم پیدا نخواهید کرد و همین امر باعث می شود محصولی که در منزل شما وجود دارد ، هیچ نمونه مشابه خارجی نداشته باشد . در واقع هیچ دو اسلبی کاملا یکسان نیستند که این ویژگی باعث می شود تا هر پروژه برای خود بی همتا باشد.

اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟

مهم ترین نکته که برای خرید محصولات روستیک باید در نظر بگیرید !!!

در سال های اخیر استقبال از مصنوعات و سازه های تمام چوب و روستیک به شدت افزایش پیدا کرده است .و مجموعه و کارگاه های زیادی به سراغ تولید این دسته از اکسسوری ها رفته اند و به قول معروف ، دست در این حوزه زیاد شده است .

در این جا اولین و مهم ترین قسمت خرید هر گونه محصول روستیک اعم از میز ، صندلی ونیمکت و حتی سازه های کوچک تر نظیر ساعت و آینه و … کیفیت و مرغوب بودن خود  چوب می باشد . کیفیت چوب تاثیر مستقیمی بر روی کالای ساخته شده داشته و طول عمر و دوام کالا را تا حدی تضمین می کند .

کیفیت یک اسلب با لبه طبیعی بستگی به عوامل زیادی نظیر جنس اسلب ، میزان رطوبت موجود در بافت چوب ، سن درخت ، محل رویش آن ،ضد آب و ضد باکتری شدن چوب و بسیاری عوامل دیگر دارد . زیرا چوب یک موجود زنده است و کوتاهی در هر یک از مراحل بالا منجر به رخنه حشرات موذی در بافت چوب شده و کیفیت نهایی محصول ما را کاهش داده و یا از بین می برد .

پس در هنگام خرید تمام مصنوعات روستیک حتما از فروشنده کارت ضمامت و گارانتی کالا دریافت کنید تا اگر مشکلی برای سازه ی شما پیش آمد ، امکان پیگیری داشته باشید .

مجموعه زد دیزاین کار طراحی و تولید و ساخت انواع اکسسوری های مرغوب روستیک را با کیفیت بالا انجام داده و تمام محصولات خود را با گارانتی معتبر ۳ ساله به فروش می رساند . همین طور برای جلب اطمینان بیشتر شما عزیزان امکان خرید حضوری و مستقیم از درب کارخانه میسر می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.