Whatsapp

مشاوره رایگان

به سبک روستیک

اتاق خواب به سبک روستیک

فهرست

سبک روستیک یکی از آرامش بخش ترین سبک های یاست که می توانید آن را در دکوراسیون اتاق خواب خود پیاده سازی کنید. آیا با دکوراسیون اتاق خواب های روستیک آشنایی دارید؟ شما با آشنایی بیشتر با سبک روستیک قطعا اتاق خوابی به سبک روستیک را برای خانه خود انتخاب خواهید کرد. این سبک بسیار خاص و منحصر به فرد است و آرامشی بسیار لذت بخش را برای فضا به ارمغان خواهد آورد.

سبک روستیک چیست؟

روستیک سبکی است که برگرفته از زندگی روستایی است. در این سبک ها از عماصر ساده و طبیعی استفاده شده است و کمترین تغییرات بر روی ابزار و لوازم موجود در این خانه به وجود می آید. اتاق های طراحی شده در سبک آرامش بسیار دلنشینی دارد. این عناصر کمترین فضا را در دکوراسیون اتاق خواب اشغال می کند و شما با کمترین هزینه می توانید چیدمانی اصولی و زیبا داشته باشید.

تخت خواب به سبک روستیک

در هنگام طراحی اتاق خوابی به سبک روستیک باید در ابتدا مناسب ترین تخت را انتخاب کنید. تخت خواب های روستیک بسیار خاص و منحصر هستند و نمی توانید آن را در هر فروشگاهی پیدا کنید. این تخت ها ظاهری بسیار ساده دارد و تزئینات زیادی در آن وجود ندارد. این تخت ها فاقد روکش هستند ولی بسیار صیقل داده شده بوده و از این رو شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آن برای دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. تخت خواب های سبک روستیک مقاومت بسیار بالایی دارند و هیچ گاه آسیبی نمی بینند.

تخت خواب به سبک روستیک

آویز اتاق خواب به سبک روستیک

آویزهای اتاق یکی از ابزارهای دکوری موجود در اتاق خواب هستند که زیبایی اتاق شما را دو چندان می کنند. برای این که بتوانید تزئینات جذابی داشته باشید، باید آویزهایی مناسب سبک اتاق خواب خود انتخاب کنید. شما می توانید عکس های خاطره انگیز خود را در داخل این قاب ها قرار دهید. قاب های این سبک بدون هیچ اتصالی است و از این رو شما باید عکس های خود را با استفاده از سیم و یا طناب به قاب متصل کنید.

آویز اتاق خواب به سبک روستیک

جا شمعی دست ساز

جا شمعی ها یکی از عناصری است که می تواند فضای اتاق خواب شما را بسیار شاعرانه کند. این جا شمعی ها سادگی بسیاری دارند و از این رو شما نمی تواند آن را در فروشگاه ها پیدا کنید. برای تهیه این جا شمعی تنها کافیست که چند عدد چوب را به سادگی در کنار یکدیگر قرار دهید. در واقع این جا شمعی ها بدون هیچ هزینه ای برای شما طراحی می شوند ولی در مقابل نمای جذابی را به اتاق خواب شما می بخشند.

 

جا شمعی دست ساز

شلف جعبه ای برای اتاق خواب به سبک روستیک

شما با کمترین زحمت و بدون هیچ هزینه ای می توانید شلف هایی بسیار جذاب را برای اتاق خوابی به سبک روستیک طراحی کنید. شلف های این سبک اغلب از سبدهای میوه تهیه شده است و هیچ تغییری در آن وجود ندارد. این جعبه ها را می توانید بر روی زمین قرار دهید و یا بر روی دیوار نصب کنید. طبیعی بودن رنگ این جعبه ها شما را به سبک روستیک نزدیک تر خواهید کرد.

قالی کنفی در اتاق خواب به سبک روستیک

در صورتی که قصد طراحی اتاق خواب روستیک را دارید حتما از قالی های کنفی برای اتاق خواب خود استفاده کنید. این قالی ها هارمونی زیبایی را با عناصر چوبی موجود در خانه شما به وجود می آورد و گرمای خاصی را به فضا می بخشد. قالی های کنفی نظم خاصی به خانه شما می دهند و می توانید به بهترین شکل ممکن از زیبایی این قالی ها بهره مند شوید.

میز کار در اتاق خواب به سبک روستیک

اگر از آن دسته از افرادی هستید که بخشی از کارهای نیمه تمام خود را در خانه انجام می دهید، بهتر است که از میزکار برای اتاق خواب خود استفاده کنید. میز کارهای روستیک را می توانید بدون هزینه و تنها با چیدن چند عدد جعبه میوه طراحی کنید. این جعبه ها به گونه ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند که شما نیازی به هیچ گونه اتصال برای این میزها نخواهید داشت.

استفاده از شومینه در اتاق خواب به سبک روستیک

برای تامین گرمای اتاق خوابی به سبک روستیک می توانید از شومینه های سنگی و یا چوبی استفاده کنید. شومینه ها محیطی آرامش بخش را برای اتاق خواب شما به ارمغان می آورند و شما می توانید با نگاه به شعله های آتش افکار منفی را از خود دور کنید. در صورتی که به شومینه دسترسی ندارید می توانید از چراغ های قدیمی برای افزایش گرمای خانه خود استفاده کنید.

شومینه

دیوارهای اتاق خواب به سبک روستیک

شما می توانید برای دیوارهای اتاق خواب به جای استفاده از رنگ و کاغذ دیواری که هزینه بالایی دارد، از پنل های چوبی استفاده کنید. این پنل ها بافت بسیار زیبایی را به اتاق خواب شما می دهند و حس طبیعت را به شما القا می کنند. بنابراین در طراحی اتاق خواب روستیک استفاده از ابزارهای دست ساز خصوصا چوب را فراموش نکنید.

دیوارهای اتاق خواب به سبک روستیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.