Whatsapp

مشاوره رایگان

آباژور ایستاده کنار مبلی

آباژور ایستاده کنار مبلی

فهرست

آباژور ایستاده کنار مبلی

آباژور ایستاده کنار مبلی یکی از جدیدترین انواع آباژور می باشد که امروزه به دلیل داشتن مزایایی بالا استفاده از آنها در بین مردم بسیار رایج شده است. تولید کنندگان آباژورهای ایستاده کنار مبلی، با بهره بردن از ساده ترین ابزارها توانسته اند به نحو احسن تنوع مورد نیاز تقاضای بازار را مرتفع سازند. همین امر سبب شده است که خریداران به راحتی قادر باشند آباژور باب میل خود را بیابند. در ادامه مطالب ما قصد داریم به صورت مفصل تر به بررسی مزایا و انواع آباژور کنار مبلی بپردازیم. امید واریم شما عزیزان نیز با مطالعه مطالب ارائه شده و کسب اطلاعات بیشتر بتوانید انتخاب و خرید ایده آل خود را به درستی انجام دهید.

مزایای آباژور های ایستاده کنار مبلی

امروزه برای تامین روشنایی محل زندگی  روش ها و وسایل زیادی وجود دارد. معمولا شیوه صحیح استفاده از ابزار روشنایی را، سلیقه افراد، دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل خانه مشخص می کند. آباژور از جمله وسایل برقی و روشنایی است که علاوه بر جنبه زینتی و تزیینی آن می تواند به عنوان یک وسیله کار آمد جهت تامین روشنایی در منازل مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یک وسیله مکمل برای مبلمان و زیبایی دکوراسیون داخلی نیز به حساب می آید.

مهمترین مزیت آباژور هنگامی مشخص می گردد که افراد بر روی مبل نشسته و تلوزیون نگاه می کند یا در حال مطالعه است و نیاز به روشن کردن تمام فضای خانه نداشته و حتی المقدور روشن کردن فضای که نشسته برایش کفایت می کند.

آباژور ایستاده کنار مبلی

زیبایی دکوراسیون با آباژور ایستاده

آباژور ایستاده کنار مبل شاید در برابر مبلمان خریداری شده هزینه چندانی نداشته باشند، اما می ‌توانند زیبایی خانه را دو چندان کند. به همین سبب طراحان آباژورهای کنار مبلی علاوه بر توجه به آباژور به عنوان یک منبع ایجاد روشنایی در حد کوچک و متمرکز به شکل و نمای ظاهری آن هم بی توجه نموده و سعی کرده اند از تمام اشکال، مواد و طرقی که می تواند به ایجاد تنوع در شکل ظاهری به آن ها کمک کند استفاده نمایند.

تنوع زیاد در آباژورهای ایستاده

امروزه انقدر تنوع در شکل ظاهری آباژور های ایستاده کنار مبلی وجود دارد که هرکس با هر سلیقه ای می تواند آباژور ایستاده مناسب با سلیقه و متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب نماید. استفاده از آباژور در کنار میل، علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی به مصرف کم انرژی نیز بسیار بسزایی کمک می کند. با استفاده از این آباژور ها می توان تغییرات زیادی در نور پردازی ایجاد کرد.

همچنین در ساعات اوج مصرف با خاموش کردن برق های اضافی و روشن کردن آباژور، می توان با کمترین امکانات روشنایی مطلوبی را بدست آورده و به دین شکل دیگر نیازی به روشن کردن برق اضافی نیست.

 

floor lamps and furniture

انواع آباژورهای ایستاده کنار مبلی

همانطور که مستحضر هستید، می توان به راحتی با استفاده از آباژورهایی با طراحی های مختلف متناسب با دکوراسیون داخلی منزل می توان زیبایی و جذابیتی چشم نواز برای فضای پیرامونی و محیط داخلی خود بوجود آورد. تنوع در طرح و رنگ این محصول سبب شده است که روز به روز به طرفداران آن اضافه شود. در حال حاضر به روز ترین نمونه های آباژور پر طرفدار به شرح زیر می باشد.

۱- آباژور ایستاده کنار مبلی مسی

آباژور ایستاده برای کنار مبل به رنگ مسی، یکی از جدیدترین نمونه های آباژور برای تزئین دکوراسیون داخلی می باشد. رنگ و ظاهر این مدل آباژور کنار مبلی جدید طوری طراحی شده است که در کنار دکوراسیون و چیدمان وسایل خانه به صورت چشم نوازی خود نمایی می کند. بنابراین با خیالی آسوده می توان از این نوع آباژور  در کنار مبل راحتی و یا حتی مبل های کلاسیک و سلطنتی استفاده کرد.

آباژور ایستاده کنار مبلی

۲- آباژور سه تیکه ایستاده

این نوع آباژور به دلیل سه تیکه بودن و به تناسب قد به سه بخش کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند  بنابر سلیقه می توان آنها را به تناسب قد در یک جا یا در چند نقطه مختلف قرارداد.

۳- آباژور ایستاده کنار مبلی تلسکوپی

از این نوع آباژور می توان برای نوعی از چیدمان استفاده کرد که با اولین نگاه یک تصویر رمانتیک از آباژور تلسکوپی در کنار مبل در ذهن نقش می بندد.

۴- آباژور ایستاده درختی کنار مبلی

استفاده از آباژوری با این طراحی به درد استفاده در اتاق نشیمن یا سالن کنار گلخانه و یا خانه ای که در آن گل و گیاه زیاد قرار داده شده است،  مناسب می باشد.

۵- آباژورهای سه پایه بلند ایستاده

این نوع آباژور به دلیل شکل خاص خود و فضایی که اشغال می کند و مشرف بودن به تمام فضا و میزان نوری که از آن متصاعد می شود در نوع خود جالب و قابل تامل است.

آباژور ایستاده سه پایه

۶- آباژور فانتزی مشکی

با استفاده از این نوع آباژور می توان یک دکوراسیون ایده آل برای اتاق بازی کودک خود آماده کرد. با قراردادن دو صندلی و میز بازی در کنار شومینه می توان به این هدف دست پیدا کرد. بدون شک این نوع چیدمان فضا را برای شما و کودکانتان شبیه یک قاب عکس زیبا ترسیم می کند.

۷- آباژور ایستاده کنار مبلی چوبی

آباژور چوبی در رده محصولات فانتزی مصنوعی قرار دارد. بدون شک چیدمان آن با یک مبل چرم مشکی و مثل همیشه یک گلدان طبیعی می توان صحنه جالب و منحصر به فردی را رقم بزند.

آباژور ایستاده کنار مبلی

۸- آباژور ایستاده لانه زنبوری

این نوع آباژور به دلیل آنکه قسمت انتهایی آن که روشنایی درون آن قرار میگیرد به شکل کندوی زنبور می باشد که قرار گرفتن در کنار یک چیدمان وسایل شیک می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد.

۹- آباژور ایستاده کنار مبلی سه پایه قرینه

در چیدمان دکوراسیون داخلی بر اساس آباژور قرینه از دو عدد آباژور هم شکل بنابر تناسب در کنار صندلی های چوبی یا کاناپه و مبلمان مشکی می توان استفاده کرد.

۱۰- آباژور ایستاده کنار مبلی مشکی خمیده

آباژوری با پایه بلند که‌ نور آن در فضا به خوبی منعکس شده و می توان جهت هدایت نور سر آن را به هر طرف ممکن جابجا کرد و تغییر داد.

آباژور ایستاده

۱۱- آباژور لوکس ایستاده کنار مبلی

آباژورهای لوکس عموما به رنگ طلایی ساخته می شود. طلایی مشکی فضا را به سمت یک دکوراسیون لوکس بسیار نزدیک می کند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.