Whatsapp

مشاوره رایگان

کناف اتاق خواب

کناف اتاق خواب

فهرست

کناف اتاق خواب

بعد از ساختن یک ساختمان، تزیینات و  نمای داخلی آن به یک معذل مبدل می شود. نوع طراحی دکوراسیون داخلی و میزان بودجه در دسترس، دغدغه آفرین می شود. گچ کاری سقف، ستون و دیوارها یکی از اصلی ترین اقدامات در این زمینه است. برای داشتن خانه ای زیبا، بایستی به دکور دیوار و سقف بیندیشید. در این بین، اتاق خواب از این نظر بسیار حائز اهمیت است. زیرا دیوار و علی الخصوص سقف آن بیشتر در معرض دید فرد قرار می گیرد. یکی از به صرفه ترین اقدامات جهت دکوراتیو سقف و دیوار اتاق خواب، به کارگیری کناف است. در ادامه با این سازه مدرن و در عین حال کاربردی آشنا خواهید شد.

کناف چیست؟؟؟

اگر در دنیای مصالح ساختمانی گشتی زده باشید، نام کناف به گوشتان آشناست.  در حقیقت، به سقف های کاذب با روکش نازک گچ، کناف می گویند. این صفحات می توانند در شکل های متنوع برای طراحی های گوناگون به کار بروند. با کمک آن ها در جهت دیزاین سقف، دیوار و حتی ایجاد دیوار جدا کننده اقدام می شود. بسیار کارآمد بوده و کاربرد فوق العاده ای دارند. دیگر نگران سادگی محیط اتاق خواب خود نباشید. این سازه ساختمانی با هزینه ای پایین تر از گچ و زیبایی خیره کننده تری عرضه می شود.

نصب آسان کناف اتاق خواب

کناف اتاق خواب نسبت به گچ کاری آن، سریع تر صورت می گیرد. به طور حتم چینش صفحات گچ کاری آماده از خود فرآیند کار با گچ راحت تر است. بنابراین در زمانی کوتاه می توانید اقدام به طراحی و دکوراتیو اتاق خواب خود نمایید. کافیست ابتدا طرح مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس این صفحات را با توجه به نوع طرح خود بخرید. البته نصب آن توسط استادکار ماهر و متخصص صورت می گیرد. برای نصب آن به نیروی انسانی کم تر و بازه زمانی کوتاه تری نیازمندید. جابجایی آن ها راحت بوده و ضمن نصب، محیط را کثیف نمی کنند. در صورتی که فرآیند گچ کاری کاملا برعکس است.

کناف

قیمت پایین

گچ کاری و گچ بری فرایندی زمان بر بوده که هزینه زیادی را نیز به دنبال دارد. این هزینه بالا ناشی از بالا بودن میزان گچ به کار رفته است. اگر کناف را برای سقف اتاق خواب خود برگزیدید، دلسرد نشوید. قیمت آن ها به مراتب پایین تر است. زیرا یک روکش نازک از گچ این صفحات را پوشانده است. بنابراین میزان متریال به کار رفته در آن اندک است. البته درست است که گچ کم تری دارد اما به کمک آن ها حجیم سازی صورت گرفته است. اشکال هنری و دیزاین های خارق العاده ای ایجاد کرده اند. کسانی که از نظر بودجه بر سر دوراهی مانده اند، باید بدانند که مزایای کناف برای اتاق خواب زیاد است. پس بودجه خود را در این راه مطمئن و کم هزینه خرج کنید.

طرحی زیبا

کناف اتاق خواب صحنه ای زیبا، مدرن و استثنائی به بار می آورد. حجم سازی صورت گرفته با آن همراه با نورپردازی های زیبا، جلوه گر می شود. معماران و طراحان دکوراسیون داخلی، اهمیت زیادی به این سازه می دهند. زیرا در ایجاد فضاسازی بسیار لوکس و جذاب خواهد بود. امکان تنوع طرح و شکل برای آن وجود دارد. پس می توان ایده پردازی کرد و آن را پیاده نمود. به راحتی فرم می گیرد و می توان اقدام به رنگ آمیزی آن ها کرد. ضمن پذیرش آسان و بهتر رنگ، فرآیند رنگ آمیزی این سازه بسیار ساده تر شده است. همه چیز مهیا شده است تا ایده شما رنگ واقعی به خود بگیرد.

کناف اتاق خواب

دوام و مقاومت کناف اتاق خواب

شاید برخی بگویند امنیت کناف اتاق خواب پایین است. یک صفحه گچی هر لحظه امکان سقوط دارد. نظر شما در این باره چیست؟؟؟ این سازه پوششی، در مقابل حوادثی هم چون زلزله مقاوم است. نقاط پوشیده شده با سقف کاذب معمولا کم خطر تلقی می شوند. بنابراین در زیر چنین سقفی می توانید امنیت جانی داشته باشید. ضمن این که وزن سبکی هم دارند. البته شاید ظاهر حجیم آن ها فرد و بیننده را دچار سو تفاهم نماید. اما این چنین نیست. کناف اتاق خواب دارای وزنی به نسبت کم تر از گچ بری است. زیرا روکش بسیار باریکی از گچ در ساختار خود دارد.

انتخاب مناسب کناف اتاق خواب

به نظر شما کناف اتاق خواب باید چگونه باشد؟؟ قبل از انتخاب و خرید این سازه ساختمانی بهتر است چند مورد را مشخص کنید. ابعاد و متراژ اتاق خوابتان چقدر است؟؟ به چه میزان و متراژ از صفحات روکش دار گچی نیازمندید؟؟ طرح مورد نظر و سبک مورد علاقه شما برای چیدمان آن ها چیست؟؟ همه این ها شما را به مسیر و جهت درست هدایت می کند. باعث خرید متراژ صحیح شده و از شلوغی و یا خلوتی ناموزون محیط می کاهد. تناسب در به کار گیری آن، محیطی با هارمونی اصولی خلق می کند.

کناف

کناف اتاق خواب یک نمونه از سازه های ساختمانی و دکوراسیونی مدرن است. محصولی که دارای مزایای بسیار زیادی است. از هر لحاظ که به آن بنگریم برایمان سودمند خواهد بود. با استفاده از آن تحولی شگرف در فضای اتاق خواب خود به وجود آورید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.