Whatsapp

مشاوره رایگان

کاشی کاری استخر و جکوزی

کاشی کاری استخر و جکوزی

فهرست

برترین ایده های کاشی کاری استخر و جکوزی با طرح های متنوع

کاشی کاری یکی از هنرهای سنتی است که به طراحی دکوراسیون کمک می نماید. این هنر، امروزه ابعاد گسترده تری نیز یافته است. یکی از کاربرد های شایع آن در ساخت استخر و جکوزی می باشد. زیبایی، ضد آب بودن و توانایی احتباس آب از خصایص آن می باشد. در نماسازی ساختمان و مکان های مختلف نیز نقش دارد. امروزه طرح هایی بسیار متنوع و باب میل سلایق مختلف زده می شود. اما آیا طرح های به کار رفته در استخر یا جکوزی با سایر نمونه ها فرقی هم دارد؟؟ در ادامه،  برترین ایده های کاشی کاری استخر و جکوزی با طرح های متنوع ارائه می شود. این ایده ها دید شما را در گزینش کاشی برای این گونه اماکن باز تر می کند.

استخر و جکوزی

همه ما به طور حتم در مورد استخر و جکوزی شنیده ایم. اکثر ما هم از این وسایل رفاهی و کاربردی استفاده کرده ایم. این دو، محفظه هایی هستند که آب را درون خود حبس می کنند. استخر، آب را به حالت سکون در خود نگه می دارد. حال آن که جکوزی آب را به شکل گردشی و چرخان در خود دارد. این نمونه، آب را از طریق نازل هایی همراه با فشار بیرون می دهد. حتی برخی از آن ها به واسطه المنت های حرارتی، آب را گرم می کنند. تفاوت بین این دو کاملا واضح است. اما باید بدانید که برای پوشش درونی هر دو از کاشی استفاده می شود. سیستم آب آن ها و شکل ظاهری شان با هم فرق دارد. ایده کاشی کاری آن ها نیز می تواند متفاوت باشد.

استخر و جکوزی

رنگ کاشی

به کاشی کاری محیط ها و محفظه های پر آب نگاهی بیندازید. به نظر شما چه رنگ هایی یادآور دریا و آب هستند؟؟ آبی،  فیروزه ای، سبز آبی  و سبز متمایل به آبی، از جمله این موارد هستند. به طور حتم استفاده از کاشی و سرامیک هایی در این رنگ، جذابیت کار شما را بالاتر می برد.  این رنگ ها ضمن داشتن شور و نشاط، به آب موجود در استخر، رنگی زیبا و فوق العاده می بخشند. گویی شما با یک دریای واقعی رودرو هستید. جاذبه ای هوس انگیز برای پریدن در این آب خلق می کنند. ایده های متنوع و طرح های گوناگون، از رنگ های این چنینی، بیشتر بهره می برند.

کاشی سه بعدی برای کاشی کاری استخر و جکوزی

برترین ایده های کاشی کاری استخر و جکوزی از کاشی های متفاوتی بهره گرفته است. کاشی های سه بعدی نمونه هایی هستند که محیط را واقعی تر جلوه می دهند. هدف از به کار گرفتن این نمونه های نزدیک به واقعیت، خلق فضایی است که حس واقعی ایجاد کند. معمولا این طرح های سه بعدی از کف دریا و اقیانوس الگو برداری شده اند. سه بعدی بودن آن ها به عمق سازی کمک می نماید. این موارد در کنار هم فرد را به حضور در استخر و جکوزی ترغیب می کند. می توان خلاقیت های زیادی را در این جا اعمال نمود.

کاشی سه بعدی

کاشی استخری

ایده های کاشی کاری استخر و جکوزی با هر نوع کاشی و سرامیکی قابل اجرا نیست. توجه به این نکته حین انتخاب نمونه مناسب الزامی است.  کاشی معمولی تاب و توان کمی در مقابل آب دارد. به مرور در اثر آب دیدگی از جای خود جدا می شوند. اما برای استخر، جکوزی و سونا، کاشی های به خصوصی وجود دارد. این موارد ضد آب بوده و در اثر حضور مداوم درون آب، آسیب نمی بینند. برای اتصال آن ها به کف و دیواره از چسب های مخصوصی استفاده می کنند. این چسب ها آب گریز بوده و سبب دفع آب از سطح خود می شوند. بنابراین، محکم و مستحکم سر جای خود ثابت باقی می مانند.  دیگر لزومی به نگرانی از بابت آب دیدگی مداوم آن ها نیست.

ایده های خلاقانه برای کاشی کاری استخر و جکوزی

برای ارائه برترین ایده های کاشی کاری استخر و جکوزی با طرح های متنوع، ذوق و سلیقه خرج کنید. رنگ، طرح و ابعاد کاشی در این موضوع حائز اهمیت می باشد.  یادتان باشد که یک استخر و جکوزی زیبا، انگیزه زیادی برای استفاده شدن ایجاد  می کند. کاشی های کوچک و مینیاتوری نیز با ترکیب رنگی خاص خود زیبایی خلق می کنند. ضمن این که تصویری زیباتر، جزئی تر و واضح تر به وجود می آورند. گاهی می توان یک نوع کاشی ساده و فاقد طرح را به نحوی خارق العاده چید. ترکیب رنگی و نحوه چینش آن ها مهم است. همه چیز در گرو ذوق و سلیقه کاشی کار و فرد است.

جمع بندی

ایده پردازی و خلاقیت، یک توانایی شخصی در هر فردی است. افراد از دانش، مهارت و قوه خیال خود برای این کار کمک می گیرند. برترین ایده های کاشی کاری استخر و جکوزی با طرح های متنوع تابع خود فرد و سلیقه اوست. ترکیب رنگی های متنوعی وجود دارد. امکان ترکیب طرح های گوناگون و ایده های مختلف وجود دارد. می توانید حتی با رنگ مناسب و ضد آب، اقدام به خلق اثر هنری روی کاشی های استخری نمایید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.