Whatsapp

مشاوره رایگان

چه نوع روشویی برای مراکز عمومی مناسب تر است ؟

چه نوع روشویی برای مراکز عمومی مناسب تر است ؟

فهرست

چه نوع روشویی برای مراکز عمومی مناسب تر است؟

اگر به تازگی فروشگاه ، مرکز خرید ، رستوران و هر مرکز عمومی دیگری تاسیس کرده باشید ، یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش هایی که باید در مورد آن و استاندارهای مربوط به آن اطلاعات داشته باشید ، روشویی عمومی و سرویس بهداشتی می باشد .پس قبل از انتخاب روشویی برای سرویس بهداشتی خود بهتر است این متن را بخوانید تا اطلاعاتی کاملی نسبت به این موضوع پیدا کنید .در ادامه با اطلاعات پیرامون مباحث زیر در خدمت شما هستیم :

  • باید و نبایدهای انتخاب روشویی عمومی
  • لوازم جانبی سرویس بهداشتی عمومی چیست ؟
  • انواع روشویی جذاب در مجموعه زد دیزاین

روشویی سنگی

باید و نبایدهای انتخاب روشویی عمومی

در ساخت و راه اندازی هر سرویس بهداشتی عمومی باید به محل قرارگیری پنجره ،لوله‌ کشی آب و فاضلاب ،نورپردازی استاندارد ، جهت قبله ، لزوم استفاده از هواکش و حتی کیفیت و استقامت بالای متریال روشویی توجه نمود .

نباید زیبایی و ظاهر را فدای استاندارد کرد . شاید متریال و یا اکسسوری در نگاه اول بسیار جذاب به نظر برسد ولی پس از نصب و راه اندازی سرویس متوجه ایرادات آن شوید .  برای مثال، بین توالت و هر چیزی که در جلوی آن قرار دارد حداقل باید فاصله ۶۰ سانتیمتر وجود داشته باشد. پس حتما قبل از هرگونه خرید با طراحان و مشاورین ماهر مشورت نمایید .

 

روشویی عمومی

لوازم جانبی سرویس بهداشتی عمومی چیست ؟

دیزاین و چیدمان سرویس های عمومی با خانگی و یا مراکز نیمه خصوصی مثل دفاتر کار و شرکت های خصوصی کاملا متفاوت است و شاید یک اکسسوری که در سرویس منزل زیبا جلوه کند در روشویی عمومی ، زیبا دیده نشود و هارمونی فضا را به هم ریخته و روشویی از حالت استاندارد خارج شود .

در صورت امکان یک شلف دیواری برای جای گذاری لوازم جانبی  مثل کیف و کیف لوازم آرایش در نظر بگیرید . اگر چه روشویی عمومی است ولی خیلی افراد برای تجدید میکاپ و مرتب نمودن سر و صورت و وضع ظاهر خود از آن استفاده می کنند .از این رو نصب یک آینه دیواری خاص و جذاب ، بسیار هوشمندانه است زیرا بدون اشغال فضای زمینی شما ، یک اکسسوری خاص و یک متریال دکوراتیو به سرویس خود اضافه نموده اید .

استفاده از دستگاه و مایع ریز های هوشمند و شیرآلات چشمی ، علاوه بر این که زیبایی و حس لاکچری بودن را منتقل می کند در اتلاف آب و مواد شوینده تاثیر فوق العاده چشمگیری دارد و شاید این اختلاف قیمت بعد از ۳ ماه از روی قبوض کاملا مشهود شود .

خرید روشویی

انواع روشویی جذاب در مجموعه زد دیزاین

روشویی های مراکز پر رفت و آمد باید علاوه بر زیبایی ظاهری ، دارای طول عمر بالا و مقاوم در برابر ضربه بوده و زود فرسوده و خراب نشوند . علاوه بر آن ، از آن جا که در بسیاری موارد امکان نظافت روشویی ها هر ساعت وجود ندارد و معمولا این کار نهایت روزی ۲ الی ۳ مرتبه بیشتر نمی توان تکرار کرد ،باید از جنبه نظافت و تمیزی نیز روشویی عمومی مناسبی انتخاب نماییم .در ادامه ۲ نمونه از روشویی ها را معرفی می نماییم که لکه را دیرتر نشان داده و نیاز به شستشوی مکرر نداشته و علاوه بر کارکرد روشویی عمومی، جذابیت ظاهری بسیار زیادی نیز دارند .

از آن جا که مجموعه زد دیزاین ، به طور تخصصی به کار طراحی و تولید انواع روشویی های خاص و نادر می پردازد ، چندین طرح را برای مراکز پر  رفت و آمد پیشنهاد می دهد که بسیار زیبا می باشند . اگر سرویس شما در فضای باز بوده و در معرض تابش خورشید است ، استفاده از روشویی بشکه ایی بی نظیر خواهد بود .

روشویی بشکه ای در برابر تابش خورشید و باد و باران بسیار مقاوم بوده و شاید حتی اگر قصد خراب کردن آن را داشته باشیم ، به این سادگی ها امکانپذیر نخواهد بود . بر سطح این روشویی ها ، می توان هر طرح و نقشه و لوگویی که مدنظر دارید را نقاشی نماییم .

خرید روشویی

پیشنهاد بعدی ما برای روشویی عمومی فضاهای مسقف ، روشویی سنگی رودخانه ای می باشد . درباره ی نقاط مثبت این روشویی هرچه بگوییم کم گفتیم . این روشویی ها از تراشیدن سنگ های طبیعی رودخانه ای ساخته می شوند و دارای طرح و رنگ های طبیعی بوده و بسیار بادوام و مقاوم هستند .

این سنگ ها را می توانید هم حضوری از مجموعه زد دیزاین خریداری نمایید و هم از طریق وبسایت ما و سایر نمایندگی های فعال که نمونه روشویی های ما را داشته و به فروش می رسانند .

چه نوع روشویی برای مراکز عمومی مناسب تر است ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چه نوع روشویی برای مراکز عمومی مناسب تر است ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.