Whatsapp

مشاوره رایگان

ویترین های مدرن چوبی

ویترین های مدرن چوبی با پایه های فلزی

فهرست

از آن جا که در بین تمامی سازه های مدرن و روستیک ، جای استند ، بوفه و کتابخانه چوبی با پایه فلزی خالی بود، ما در مجموعه زد دیزاین ،تولیدات جدید خود را به این اکسسوری بسیار زیبا اختصاص دادیم .

این کتابخانه ها مناسب دکوراسیون مدرن ، مینیمال ، روستیک ، نئوکلاسیک و … می باشد و به جهت وزن سبک و ظاهر متفاوت اش مورد توجه بسیاری از طراحان و دکوراتورها قرار گرفته است . در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات این کتابخانه چوبی با پایه فلزی ، بیشتر آشنا شوید .

 

کتابخانه چوبی با پایه فلزی

ویژگی های کلی کتابخانه چوبی با پایه فلزی زد دیزاین :

زد دیزاین ، با افتخار اعلام می کند تمام محصولاتی که در این مجموعه به فروش می رسد ، تولید ملی بوده و کارگران و تکنسین های ایرانی در تمام روند تولید این محصولات ، مشغول به کار هستند .این محصول زیبا ، با کیفیتی بی نظیر و طراحی ساده مناسب دکوراسیون منزل ، محل کار ، فروشگاه های مدرن و … می باشد .

این کتابخانه های روستیک ، از اسلب های چوبی بسیار با کیفیت و با درجه کیفی A ،تولید می شوند . نوع چوب را با توجه به بودجه و سلیقه خودتان می توانید تغییر دهید . در این مجموعه تنوع چوبی بسیار بالایی اعم از چو های گردو ، توت ، توسکا ، روس ، بلوط و غیره موجود بوده و قابل سفارش و تولید می باشد .

برای پایه های این استندهای مدرن ، ما از متریال فلز استفاده نموده ایم . ترکیب چوب طبیعی و فلز مشکی ، بسیار شیک و جذاب می باشد و تقریبا با اکثر فضاها و طراحی های داخلی گوناگون به راحتی ست می شود .

گرچه تمامی رنگ های کوره ای قابل اجرا بر روی این بوفه های مدرن می باشند ، ولی هیچ رنگی به اندازه مشکی زیبا نخواهد شد و با رنگ چوب طبیعی ست نمی شود .

شما می توانید بنا به سلیقه و هارمونی منزل تان ، رنگ پایه را مات یا براق سفارش دهید .

 

استند چوبی

موارد مصرف کتابخانه چوبی  :

این اکسسوری زیبا که امروزه نیز بسیار ترند شده است ، موارد مصرف بسیار زیادی دارد .

از آن ها می توان استندی جهت قرار دادن گلدان طبیعی و گل های زیبا مورد استفاده قرار داد . فقط در این مورد نکته قابل تامل این است که اگر چه چوب های طبقات ضد آب می باشد ، ولی حتما زیر گلدانی و نکات محافظتی چوب را فراموش نکنید .

متریال چوب طبیعی بیشترین سنخیت با گیاهان سر سبز را دارد و قرار گرفتن دو آیتم زنده و انرژی بخش چوب و گلدان در کنار یکدیگر ، به ما و میهمانان  حس خوبی را منتقل می کند .

بوفه ایی مدرن برای قرار دادن ظروف دکوری ،یکی دیگر از موارد استفاده از این استندهای مدرن سال ۲۰۲۰ می باشد . تعداد طبقات و فواصل بوفه را بنا به ظروف خود می توانید تغییر دهید .

کتابخانه چوبی با پایه فلزی ، یک گزینه ایده آل برای قرارگیری کتاب ها و لوازم تزئینی شما در اتاق خواب ها می باشد . این اکسسوری پرکاربرد ، موارد مصرف زیادی داشته و حتی می توانید از ترکیب ۲ یا ۳ المان در طبقات آن استفاده نمایید .

مثلا  گلدان طبیعی ،  شمع های تزئینی و هم کتاب های مصور زیبا را می توانید در یک بوفه در طبقات گوناگون استفاده کنید .

نکته مهم این می باشد که از شلوغ کردن بیش از حد این قفسه های مدرن به شدت بپرهیزید . زیبایی و خاص بودن این شلف ها به خلوت بودن آن ها است .

در کنار این کتابخانه ، برای هارمونی بیشتر فضا حتی می توانید از استندهای تک عددی و یا میزهای عسلی چوبی و فلزی استفاده نمایید .

برای مشاهده این میزهای خاص ، بر روی کلمه میز عسلی کلیک نمایید .

ویترین های مدرن چوبی با پایه های فلزی

کتابخانه چوبی با پایه فلزی ، فضای زیادی را اشغال نمی کند و با توجه به امکان شخص سازی می توان از گوشه های بلا استفاده و کنج نهایت استفاده را برد . این اکسسوری جذاب ، دیوار منازل را از آن حالت لخت و بی روح خارج کرده و آن را به عنصری زنده و با ارزش تر تبدیل می نماید .

این قفسه های روستیک جذابیت و زیبایی خاصی به دیوار خانه ی شما می دهند. بیشتر جنس قفسه ها از متریال چوب می باشد ؛ به همین دلیل بهترین فضا برای قرار دادن وسایل و لوازم دکوری شیک و با ارزش می باشند .

ارتفاع و قد این استندها را می توانید بنا به سلیقه خود تغییر دهید . برای هر گونه تصمیم گیری در این زمینه با مشاوره فروش ما تماس حاصل فرمایید .

ویترین های مدرن چوبی با پایه های فلزی آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
ویترین های مدرن چوبی با پایه های فلزیتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.