Whatsapp

مشاوره رایگان

اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟

نکات کلیدی برای دیزاین منزل به سبک روستیک

فهرست

با توجه به گسترش و تنوع طراحی های داخلی و استقبال دکوراتورها از نمونه های سبک روستیک ، بر آن شدیم تا مقاله ایی را به موضوع دکوراسیون روستیک ، اختصاص دهیم .  این سبک از طراحی ،امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .زیرا انرژی و آرامشی که در مواد طبیعی نظیر چوب و سنگ وجود دارد ، از بین برنده ی استرس ها و فشارهای روزانه می باشد .ترکیب چوب ، شمع ، عود و سنگ را کسی هست که دوست نداشته باشد ؟؟؟

خانه ، جایی است که می توانیم اوقات خود را در کنار عزیزانمان و بدون نگرانی از هر چیزی لذت ببریم. برای دستیابی به چنین هدفی ، ما باید سبک طراحی داخلی را بیابیم که گرما ، نزدیک بودن و فضای دلنشینی را در اولویت قرار دهد .

در کمال تعجب ، سبک روستایی واسطه دستیابی به همین هدف است. فضای گرم ، فضای خاکی و مبلمان به سبک قدیمی در دکوراسیون روستایی گنجانده شده است.نتیجه یک خانه روستیک ، خانه ایی گرم و جذاب با امکانات رفاهی ، وسایل و اکسسوری های طبیعی و نچرال و مدرن است. ما نکات اساسی ایجاد سبک طراحی داخلی روستیکال را در اینجا شناسایی و بیان کرده ایم .

خرید میز چوبی

چوب و سنگ خام :

چوب و سنگ ،  شاید مهمترین ویژگی یک خانه روستایی مدرن باشند . دوستداران این سبک می خواهند طبیعت را به داخل فضای خانه بیاورند . به طور کلی متریال چوب طبیعی و سنگ های خام جزء جدانشدنی دیزاین به سبک روستیک می باشند .

در صورت ساخت و یا بازسازی منزل جدیدتان ، می توانید تیرهای سقفی چوبی را در معرض دید قرار دهید و یا از چوب های کهنه کاری شده استفاده کنید و یا حتی یک شومینه سنگی در قسمتی از سالن نشیمن قرار دهید . در دکوراسیون روستیک ، نباید از اکسسوری با مواد غیر طبیعی استفاده کرد ؛ زیرا تمام جذابیت و زیبایی کار همان حالت طبیعی ، روستیک و بکر کار می باشد .

در یک خانه مدرن و روستایی ، رنگ ها مطبوع و جذاب و البته گرم هستند . برای این سبک ، دیوارهای خود را سفید نگه دارید ، یا آنها را با یک ماده طبیعی مانند چوب یا سنگ بپوشانید . این نوع پوشش بیشترین تناسب را با سبک روستیک دارد .

مجموعه زد دیزاین ، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های اکسسوری در حوزه دکوراسیون روستیک می باشد ؛ که می توانید علاوه بر خرید  انواع میزهای غذاخوری ، میز تلویزیون و انواع اکسسوری های روستیکال ، از مواد اولیه ایی چون چوب های طبیعی و پایه های فلزی میز و انواع سنگ و بتن و … برای ساخت مصنوعات خود خرید انجام دهید .

در هر صورت ، طراحی روستایی به معنای بی دردسر و ساده به نظر رسیدن است ، این بدان معناست که فضای داخلی شما به چیزی بیش از تجمل و چشم و همچشمی برای القای فضایی با احساس گرما و حس آرامش نیاز ندارد.

ایده اصلی طراحی داخلی Rustic کشف این احساس طبیعی و خاکی است ، بنابراین به جای استفاده از همه چوب ها ، مجاز به ترکیب چوب با آهن فرفورژه یا فلزات زنگ زده برای ایجاد فضای داخلی روستیک هستید . سادگی و استفاده حداکثری از سازه های طبیعی شعار اصلی این سبک دکوراسیون می باشد .

دکوراسیون روستیک

ساخت میز به سبک دکوراسیون روستیک :

 هدف کلی این سبک بدست آوردن تمام جذابیت و گرمای یک خانه روستایی ، با همه راحتی و سبک یک خانه مدرن است . بنابراین ، نیازی به گفتن نیست که هیچ لزومی برای خرید مبلمان و لوازم پر زرق و برق نیست .در این سبک استفاده حداکثری از چوب و پوست حیوانات و خز به چشم می خورد .

لازم به تذکر نیست که تمام موارد بالا اگر چه در حوزه دکوراسیون روستیک مورد استفاده قرار می گیرند ، ولی اگر آیتمی با سلیقه و روحیه ی شخصی شما جور نیست  می توانید به راحتی آن را حذف نمایید . به عنوان مثال استفاده از پوست حیوانات چه به صورت فرش ، تابلو و حتی رویه مبل با سلیقه ی خیلی از افراد همخوانی ندارد ؛ پس سخت نگیرید و آن آیتم را استفاده نکنید .

با توجه به تجربه ی چند ساله ی ما در مجموعه زد دیزاین در حوزه طراحی به سبک روستیک ، متوجه شدیم که خرید میز چوبی بالاترین طرفدار را در بین تمامی سازه های چوبی به خود اختصاص داده است .

تنوع میز در این مجموعه آن چنان بالا بوده که تقریبا برای هر نوع سلیقه ایی انتخابی وجود دارد . وسایل چوبی به گونه ای احساس گرما و صمیمیت را ایجاد می کنند که گویی سالهاست که در آن خانه زندگی می کنید.

آتشدان

شومینه و آتشدان روستیک :

دکوراسیون روستیک کاملاً دنج بودن و حس گرما بخشی را منتقل می کند ، بنابراین باید در طراحی های خود یک شومینه داشته باشید .یک شومینه با متریال طبیعی کاملاً مناسب این خانه به سبک روستیک است. شومینه اولین و اصلی ترین شکل گرما را منتقل می کند و تضمین می کند که یک ظاهر روستایی ایجاد کرده و همچنین گرما و زیبایی طبیعی را فراهم می کند .

سنگها یا بتن همچنین برای فضای بیرونی ، تراس یا باغ بسیار مناسب هستند . به عنوان مثال ، ایجاد یک آبشار کوچک با سنگهای رودخانه ایی ، ظاهری جذاب و وصف ناپذیر به محیط می بخشند .

اگر در فضای منزل جایی برای ساخت شومینه ندارید ، می توانید از یک آتشدان کوچک برای روی میز فضای باز نظیر تراس و یا روف گاردن خود استفاده نمایید . انواع آتشدان های روستیک را می توانید به طراحان مجموعه زد دیزاین سفارش دهید .

مزیت این آتشدان ها این است که می توانید به راحتی آن ها را جابه جا کنید و در مواقع لازم آن را روی میز یا گوشته تراس گذاشته و روشن نمایید . سنگ های داخل این آتشدان نسوز بوده و با توجه به سلیقه شما به رنگ تیره و روشن عرضه می شوند .

میز تلویزیون روستیک

موارد پرکاربرد در دکوراسیون  روستیک :

  • اجاق چوبی یا درج شومینه به سبک روستیک
  • چوب های طبیعی و کهنه کاری و رنگ آمیزی شده 
  • دیزاین چهار چوب درها و قاب ها
  • فرش با رنگ های ثابت و خنثی
  • پنجره های بزرگ قاب بندی شده با پرده های رنگارنگ و حتی شیشه های رنگی
  • استفاده از اکسسوری های چوبی مثل انواع میز
  • کفپوش های چوبی یا سنگ فرش
  • و …

امیدواریم توانسته باشیم کمک کوچکی در جهت معرفی دکوراسیون روستیک نموده باشیم ، در انتها خاطر نشان می کنیم چنانچه اکسسوری و سازه ایی روستیک مدنظر دارید ، عکس آن را به شماره زیر واتساپ کنید تا در صورت امکان ، کالای خود را با کیفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید .

شماره‌ تماس کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
شماره دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.