Whatsapp

مشاوره رایگان

نکاتی که قبل از خرید وان و روشویی مسی حتما باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید وان و روشویی مسی حتما باید بدانید

فهرست

نکاتی که قبل از خرید وان

متریال مس از دیرباز ، در خانه ها و حتی معماری های ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای داشته است . این ماده دارای چنان نقاط مثبت فراوانی می باشد که استفاده از آن را دلچسب کرده است . این ماده خاصیت درمانی فوق العاده بالایی دارد و در حتی در برخی فضاهای درمانی و پزشکی از این ماده برای ظروف پذیرایی ، و حتی دیزاین اتاق استفاده می شود . ایران دارای معادن بسیار زیادی از مس می باشد . از این رو مجموعه زد دیزاین که کار طراحی و تولید انواع روشویی های خاص و منحصر فرد را در دست د ارد ، شروع به طراحی سینک و وان مسی نموده است . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین زد دیزاین تماس حاصل فرمایید .

روشویی مسی

آیا سینک و وان های مس مسمومیت زا هستند ؟

مس دارای خواص ضد میکروبی طبیعی است و آن را برای استفاده در محیط آشپزخانه و حتی مراکز بیمارستانی ایده آل می کند. آلیاژهای مس با سرب گاهی در ظروف ساخته شده در خاورمیانه ، هند و چین استفاده می شود. سرب خاصیت عملکردی مشابه مس دارد و کاملاً ارزان قیمت است اما برای انسان مضر است و باید از آن اجتناب شود . خوشبختانه متریال مس در ایران بسیار خالص بوده و در سطح جهانی حرفی برای گفتن دارد .

وان مسی

وان حمام مسی شاهزاده انگلیس :

مگان مارکل و همسرش هری، شاهزاده انگلیسی در حمام خانه خود یک وان مسی بسیار زیبا و براق نصب کرده و آن را به عنوان یک کالای فوق لوکس به نمایش در آورده اند . به جهت خواص بسیار بالای مس و جذب آن از طریق پوست بدن ، این زوج سلطنتی ترجیح دادند ، وان مسی را جایگزین نمونه های دیگر کنند . به جهت نیروی کار ارزان تر و معادن عظیم مس در ایران ، قیمت این وان مسی در کشور ما ، بسیار ارزان تر از نمونه ی ۵۰۰۰ یورو خود می باشد .نکته قابل توجه این است که این وان مسی ، به عنوان یک کالای فوق لوکس و تجملی شناخته می شود .

بهترین پاک کننده مس چیست؟

مس خود را با یک پارچه نرم و تمیز آغشته به سرکه سفید تمیز نمایید . هنگام تمیز کردن ، از قسمتهای مختلف پارچه استفاده کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشد. ظروف مسی را هرگز با مواد شیمیایی تمیز نکنید . با شستن مس با استفاده از آب گرم و صابون ، از لکه دار شدن آن جلوگیری کنید  .

اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که ، آیا تمیز نگه داشتن سینک و وان مسی سخت است ؟ باید بگوییم که نگهداری از اکسسوری های مسی خیلی دشوار نخواهد بود. احتمالا ، شما در حال حاضر وسایل تمیزکاری ساده ای را که متریال مس نیاز دارد ، در خانه در اختیار دارید ! ۱/۴ نمک ، ۱/۴ فنجان آرد و سرکه را به اندازه کافی مخلوط کنید تا یک خمیر غلیظ شود. با استفاده از یک پارچه نرم ، خمیر را روی سطح مس بمالید تا زمانی که بدرخشد . سپس با آب گرم بشویید و کاملا خشک کنید.

استفاده از خمیر نمک و آبلیمو و حتی سس کچاپ نیز بسیار موثر می باشند . ولی مگران نباشید ؛ می توان موادی به سطح سینک و وان بزنید تا بسیار دیرتر کدر و مات شوند .

نکاتی که قبل از خرید وان و روشویی مسی حتما باید بدانید

وان و روشویی مسی همیشه پول نقد است !!!

شاید کمتر به این نکته توجه کرده باشید که ، متریال مس موجود در وان و سینک ، یک فلز گران بها بوده و قابل خرید و فروش است . یعنی پس از چندین سال استفاده از آن ، می توانید مس را به قیمت روز فروخته و حتی از فروش آن نیز سود نمایید . این خاصیت وان مسی در هیچ متریال دیگر وجود ندارد ، زیرا مس به صورت کیلویی تولید ، ساخته و فروخته می شود . وان و روشویی سنگی ، شیشه ای ، پلاستیکی ، فایبرگلاس و … همگی جزء کالاهای مصرفی به شمار می آیند و امکان خرید و فروش و یا تعویض آن وجود ندارد .

در انتها ، باید بگوییم مجموعه زد دیزاین مبتکر طراحی و ساخت انواع اکسسوری های مدرن و روستیک در ایران می باشد و با  داشتن بیش از ده ها نمایندگی فعال در اکثر استان ها و شهرستان های ایران ، این ضمانت را به شما می دهد که از نقطه نظر کیفیت و زیبایی ، تمامی این مصنوعات قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند .

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.