Whatsapp

مشاوره رایگان

نکاتی در مورد بازسازی حمام

نکاتی در مورد بازسازی حمام

فهرست

بازسازی حمام به بهترین شکل ممکن

بعضی اوقات صاحب­خانه ­ها تصمیم به تغییر شکل سرویس بهداشتی خود می­گیرند به این دلیل که امکانات آن متناسب با نیازهای آن­ها نیست یا می­خواهند چیز جدیدی را در سرویس بهداشتی قرار دهند. البته برخی فقط می­ خواهند آن را با طرح های جدید به روز کنند و مواردی را که نیاز دارند در آن اضافه کنند. بازسازی حمام به زمان کافی برای برنامه­ریزی و بودجه ­بندی نیاز دارد و چیزی نیست که بتوان آن را با عجله انجام داد.

بازسازی حمام

از آنجایی که شما دوست ندارید پول و مواد به کار رفته در بازسازی را هدر دهید؛ قبل از انجام هر کاری، باید نکاتی را رعایت کنید تا بازسازی حمام­تان به خوبی انجام شود. امروز، ما چند نکته هوشمندانه برای بازسازی حمام به پیشنهاد می­کنیم و در آخر و پس از رعایت نکات ذکر شده، شما می­توانید این موارد مهم را که قبل از شروع بازسازی در نظر گرفته و جمع بندی کنید.

در بازسازی حمام این نکات را در نظر بگیرید

  1. بودجه خود را تعیین کنید.

مقدار پولی که هزینه می­کنید، تعیین می­کند چه نوع وسایلی را برای حمام خود  تهیه کنید. همچنین می­توانید محدوده­ی قیمت اقلام جدید حمام­تان را تعیین کنید؛ از طرفی به شما می­گوید چه سبکی از وسایل را بخرید و چه چیزی را نخرید؛ از طرفی کدام یک از وسایل را جایگزین و کدام یک را حفظ کنید.

بازسازی حمام

  1. موارد موجود را تعمیر کنید.

اگر برخی از وسایل موجود در حمام، همانند وان یا کاشی ­ها را تعمیر کنید، البته در صورتی که مطمئن باشید هنوز قابل استفاده هستند، هزینه­ها به صورت چشمگیری کاهش می­یابند. حتی می­توانید کابینت­ های قدیمی بلا استفاده را با رنگ کردن و کارهای دیگر تغییر شکل دهید تا نو و کار نکرده به نظر بیایند.

بازسازی حمام

  1. ابتدا موارد جدید را خریداری کنید

قبل از اینکه بازسازی حمام را شروع کنید، مطمئن شوید که چیزهای مورد نیاز خود را کامل کرده­اید. اگر یک وان حمام جدید می­خواهید، خب! در حال حاضر باید در خانه شما باشد؛ همچنین قبل از شروع کار حتی وسایل روشنایی باید کامل باشند. با این کار همه چیز آماده بوده نیازی در زمان صرفه جویی می­شود می توانید نتایج را بلافاصله مشاهده کنید و و در آخر از آنها استفاده کنید.

بازسازی حمام

  1. حمام را سرزنده کنید!

حالا که در حال بازسازی حمام هستید، چرا آن سرزنده نمی­کنید؟ در کنار آوردن چند گیاه در حمام، می­توان از مواد سازگار با محیط زیست نیز استفاده کنید. راه دیگر سرزنده کردن حمام ، بازیافت وسایل قدیمی همانند مثالی است که در مورد کابینت­ های قدیمی گفتیم که به جای پرتاب کردن آن­ها، دوباره رنگ شوند.

بازسازی حمام

  1. دنبال موارد مورد نیاز خود بگردید و در آن دقت کنید.

توجه خود را فقط به چیزی که در یک فروشگاه می­بینید، معطوف نکنید. ابتدا مطمئن شوید که آن چیز ارزش دارد و متناسب با بودجه شما است؛ سپس به کیفیت مواد به کار رفته در آن توجه کنید که هر چقدر طول عمر آن وسیله بیشتر باشد، یعنی بازسازی حمام شما موفقیت آمیزتر است.

بازسازی حمام

  1. لوله کشی را جا به­ جا نکنید.

یک روش خوب برای صرفه جویی در هزینه­ها، جا ­به ­جا نکردن لوله کشی است. به جای ایت کار، از لوله کشی­ های موجود استفاده کنید. اما خب باید مطمئن شوید که همه لوله­ ها به خوبی کار می­کنند. با این کار نه تنها هزینه ­ها کاهش می­یابد، بلکه می توانید کارهای مورد نیاز برای بازسازی را نیز کاهش دهید.

بازسازی حمام

  1. وسایل فلزی را تغییر دهید.

یک راه خوب برای تغییر دکوراسیون حمام، تغییر وسایل فلزی آن است؛ به این دلیل که تغییر این مورد بیشتر از سایر موارد در دید است؛ همچنین برای شما ارزان قیمت­تر و آسان­تر می­باشد. دسته­های شیر آب، کشوها و سر دوش­ها را تغییر دهید که نیاز به هزینه زیادی ندارد و تأثیر زیادی هم در ظاهر حمام شما می­گذارد.

بازسازی حمام

  1. برای محل نگهداری وسایل برنامه ­ریزی کنید!

اگر قبلاً فضای کافی برای نگهداری وسایل نداشته­اید، خب به آن اضافه کنید! فقط مطمئن شوید که این محل فضای زیادی مانند کابینت­ های دیواری، اشغال نمی­کند. وقتی وسایل حمام خود را به خوبی نگهداری می­کنید، حمامی کاملاً منظم خواهید داشت و باعث می شود تا بسیار بهتر و آراسته تر به نظر برسد.

بازسازی حمام

  1. روشنایی حمام

لامپ­ ها برای روشنایی حمام همانند هر جایی اهمیت زیادی دارد. از لامپ­ هایی استفاده کنید که متناسب با نقش و سبک حمام شما باشد. شما می­توانید با قرار دادن لوستر، لامپ­ های دیواری، لامپ­ های توکار و… حمام را زیبا کنید. با این کار ظاهر حمام شما نو شده و باعث آرامش بصری بیشتری خواهد شد.

بازسازی حمام

  1. تهویه

قطعاً شما نمی­خواهید در یک حمام زیبا اما با  تهویه نامناسب بمانید. بنابراین حتماً یک فن تهویه متناسب با حمامتان نصب کنید. همچنین می­توانید مدل­های جدیدترین را نصب کنید که نه تنها شی ک­تر هستند بلکه بی سر و صدا نیز هستند.

بازسازی حمام

بازسازی حمام همانند بازسازی سایر قسمت­های خانه مستلزم هزینه­ است. اما اگر هوشمندانه عمل کنید، می­ توانید هزینه ­ها را کاهش دهید! همچنین مطمئن می­شوید که برنامه­ریزی خوبی کرده­اید و  آنچه را که واقعاً برای حمام خود در نظر داشته اید انجام شده و پول­ هایی که خرج کرده­اید هدر نرفته است.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.