Whatsapp

مشاوره رایگان

چوب در دکوراسیون روستیک

نقش چوب در دکوراسیون روستیک

فهرست

در دنیای امروز ، صاحبان خانه و طراحان داخلی می توانند بسیاری از سبک ها را هنرمندانه گرد هم آورند و این کار را بدون هیچ نقصی انجام می دهند. دو مورد از آن سبک های غیر منتظره ای که در کنار هم شگفت انگیز به نظر می رسند ، سبک چیدمان روستیک و مدرن هستند.و در هر دو مورد ، متریال چوب و سازه های چوبی جزء لاینفک چیدمان به حساب می آید .

سبک دکوراسیون روستیک معاصر بسیار دلنشین و دوست داشتنی بوده و با تلفیق طبیعت و مدرنیته به یک تعادل بی نظیر دست یافته است. رمز اصلی طراحی خانه به سبک روستایی مبلمان و سازه های چوبی است. افزودن اکسسوری چوبی که با مواد طبیعی مخلوط شده است ، خیره کننده ترین فضاها را خلق می کند . این لزوماً به معنای چوبی بودن همه مبلمان و لوازم دکوراتیو نیست . با ما در ادامه همراه باشید تا با نقش چوب در سبک روستیک و حتی مدرن بیشتر آشنا شوید .

 

چیدمان روستیک

متریال چوب ، یک جزء جدانشدنی در سبک روستیک و مدرن :

یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون روستیک چوب است که جلوه ای طبیعی به خانه می بخشد . شاید تصور کنید چوب در بسیاری از طراحی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد ولی نکته ی قابل توجه در این مورد ، این است که در سبک چیدمان روستیک و مدرن ، از چوب ها به صورت خام و بکر استفاده می شود . هر چه چوب ساده تر و طبیعی تر به کار گرفته شود ، زیبایی بیشتری به فضا منتقل خواهد کرد .

هنگام تلاش برای دستیابی به طراحی داخلی به سبک روستایی مدرن ، چند عنصر اصلی برای ترکیب آن وجود دارد که حال و هوای روستایی مدرن ایده آل را به وجود می آورد. یکی از عناصر مهم در همه اتاق های مدرن روستایی استفاده از  اشکال مختلف چوبی است. خواه این یک میز عسلی چوبی باشد ، یا یک میز تلویزیون بی نظیر یا لوازم جانبی که از رنگ گرم چوب در ساخت آن استفاده شده است .

می توانید در سبک روستیک از چوب های اصلاح شده مانند چوب کاج، گیلاس، توسکا و گردو استفاده نمایید . این چوب را می توانید در ساخت انواع میز ، انواع اکسسوری های کوچک و دکوری مثل ساعت دیواری و حتی در دیزاین سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار داد .

در هنگام خرید مصنوعات چوبی برای چیدمان روستیک ، توجه به کیفیت و مرغوب بودن بافت چوب اهمیت ویژه ای دارد . زیرا تمام زیبایی و اصالت چوب به سالم بودن و ماندگاری طولانی مدت آن است و اگر بعد از یکسال چوب ترک خورده و رنگش تغییر کند ، دیگر زیبایی و درخشش روز اول را ندارد و در واقع سرمایه شما به هدر رفته است .

در بیشتر فضاهای روستایی و مدرن نوعی چوب یا سنگ پیدا خواهید کرد. اساساً ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از خود بپرسید ، آیا به نظر می رسد که این کالا از دل طبیعت آمده است؟ اگر پاسخ مثبت است ،حتما با فضای شما به راحتی مچ می شود.چیدمان روستیک

چرا بهتر است از چوب های بکر و دست نخورده در چیدمان روستیک استفاده شود ؟

در دکوراسیون روستیک و مدرن ، به خطوط صاف و زوایای تمیز چوب نباید اهمیت زیادی داد . هر چه متریال دست نخورده تر باشند ، حس طبیعت و حال و هوای روستاهای بکر و پر از نشاط  را بیشتر منتقل می کنند . بنابراین میزهای روستیک زیر در این نوع چیدمان بسیار مورد توجه و استقبال قرار می گیرند .

در واقع تمام لوازم و اکسسوری هایی که در چیدمان روستیک و مدرن به کار رفته می شوند ، باید از مواد طبیعی چوب ، سنگ ، بتن ، مس ، پارچه های طبیعی و … استفاده شده باشند ، زیرا باید حس جنگل های قدیمی و رودخانه و به طور کل طبیعت زیبا را در زوایای این نوع خانه ها احساس کرد . چیزی که در تمامی مراحل چیدمان این دو سبک باید در نظر بگیرید این است که شما قرار است یک حس آرامش فوق العاده زیاد را در یک طراحی دنج و به دور از هزینه های زیاد تجربه کنید .

نقش چوب در دکوراسیون روستیک

نقش چوب در دکوراسیون روستیک آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
نقش چوب در دکوراسیون روستیکتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.