Whatsapp

مشاوره رایگان

آشپزخانه گرانیتی و چوبی

مقایسه کانترهای آشپزخانه گرانیتی و چوبی

فهرست

کانتر آشپزخانه چیست ؟

در دکوراسیون مدرن اکثر آشپزخانه ها را به صورت اپن و یا جزیره طراحی می کنند و انتخاب یک متریال استاندارد و با کیفیت می تواند از یک کانتر ساده ، میزی برای سرو غذا و جایی برای نوشیدن چای و گپ های خانوادگی و … به وجود آورد .میز پیشخوان اجزای اساسی آشپزخانه های امروزی است. این جایی است که همه اقدامات مربوط به آشپزی اعم از خرد کردن ، آماده سازی غذا و … بر روی آن انجام می شود .پاسخ به این سوال که کانتر آشپزخانه چیست بسیار ساده است ؛ ولی انتخاب بهترین جنس آن اهمیت بسیار ویژه ایی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

با دیدن اهمیت آن در دکوراسیون آشپزخانه که بسیار نیز مهم است ؛ شما می توانید بهترین جنس با توجه به بودجه خود را انتخاب نمایید .

میز غذاخوری چوبی

کانتر آشپزخانه چیست ؟کانتر و پیشخوان آشپزخانه ، جایی است که فضای زندگی ، پخت و پز و لذت بردن از آماده سازی غذا همه با هم گرداگرد آن ادغام می شود . آشپزخانه در حال تبدیل شدن به مرکز خانه است و با توجه به شکل باز و اپن آن ، حتی بسیاری از میان وعده ها و گپ های صمیمی و خانوادگی ، پیرامون همین کانتر اتفاق خواهد افتاد . با این تفاسیر پاسخ به این سوال که کانتر آشپزخانه چیست ؟ کاملا مشخص می شود .

کانتر و پیشخوان اوپن فضایی است که آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری ، و حتی گاهی اوقات اتاق نشیمن در کنار هم جریان می یابند و احساسی جذاب و قابل دسترسی را برای سرگرمی خانواده و دوستان ایجاد می کنند . اگر این کانتر از کیفیت و ظاهر زیبایی برخوردار باشد ، می تواند همزمان به چندین هدف خود برسید . 

کانتر آشپزخانه چیست

کانتر کوارتز ( سنگ مصنوعی ):

در سنگ مصنوعی کوارتز ماده اصلی تشکیل دهنده آن سیلیسیم دی‌اکسید می باشد. این سنگ مصنوعی در برابر خراش، سائیدگی و ضربه مقاومت بالایی را داراست و همانند کورین به دلیل عدم وجود خلل و فرج در محصول، امکان رشد و تکثیر باکتری­ و میکروب مخصوصا در مکان­های مرطوب وجود ندارد .کوارتز به عنوان یک گزینه عالی برای کانترهای گرانیتی معرفی شده است .گرانیت که یک سنگ طبیعی است ، سالهاست که بر صحنه میز مخصوصاً برای صاحبان خانه که خواهان محصولی قوی ، بادوام و زیبا هستند ، تسلط دارد .در برابر لک شدن بسیار مقاوم است و یکی از بهداشتی ترین گزینه های پیشخوان آشپزخانه است. این را نیز اضافه کنید که کوارتز فوق العاده مقاوم است .

کوارتز اکنون دارای رنگها ، الگوها و تکنیک های مختلفی است که از شکل ظاهری سنگ طبیعی تقلید می کنند. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین کارهای آماده در حال حاضر رنگ مشکی مات است. در سال ۲۰۲۰ ، تولیدکنندگان کوارتز همچنان ما را با پیشرفت های تولید ، تحت تأثیر قرار می دهند تا  گزینه پیشخوان سنگی را به سلطنت برسانند.

کانترهای کوارتز از فرآورده های سنگی طبیعی ساخته شده است که ساییده می شوند و با رزین مخلوط می شوند تا صفحات زیبا و خاص ایجاد شود . می توان کوارتز را یک ماده سازگار با محیط زیست دانست زیرا از سنگ باقیمانده ساخته شده است و نیازی به معدن ندارد. کوارتز مهندسی شده تقریباً تمام خواص گرانیت و سایر سنگ های طبیعی را دارد ، در حالی که قیمت کمتری نیز دارد.شاید قیمت بالای این کانترها را بتوان تنها دلیل منفی این قطعات دانست .

کانتر آشپزخانه چیست

کانترهای چوب طبیعی :

اسلب های لبه زنده ، تخته هایی از چوب هستند که برخی از پوستها هنوز در آن دیده می شوند ، که جذابیت روستایی تری به آشپزخانه شما می بخشد . بسیاری از طراحان و دکوراتورهای مدرن ، از متریال چوب طبیعی و اسلب چوب در طراحی های خود استفاده می کنند .پیشخوان‌های چوبی ظاهر گرم و زیبایی به آشپزخانه می‌دهند و در انواع رنگ‌ها و پرداخت‌ها موجود هستند . چنانچه برای بازسازی و تجهیز آشپزخانه خود به این کانترها و حتی میزغذاخوری چوبی روستیک علاقمند هستید ، می توانید جذاب ترین این نمونه ها را از مجموعه زد دیزاین بخواهید . امیدواریم پاسخ این که کانتر آشپزخانه چیست را کاملا دریافته باشید .

کانتر آشپزخانه چیست

کانتر آشپزخانه چیست و مزایای کانترهای چوبی در آشپزخانه چه می باشد ؟

  • ظاهر سنتی و زیبایی خاصی به آشپزخانه می‌دهد
  • تمیز کردن آن‌ها نسبتاً راحت است
  • قابلیت رنگ پذیری و ست شدن با سایر ملزومات را دارد
  • قابل سنباده‌ زدن و بتونه‌کاری مجدد را دارا می باشد
  • حس گرما و انرژی بالایی دارد .
  • می توانید میزغذاخوری و حتی نیمکت خود را هم از همان جنس سفارش دهید .
  • متریال چوب دوستدار محیط زیست می باشد .
  • اگر درست مراقبت شوند دوام بالایی دارند
مقایسه کانترهای آشپزخانه گرانیتی و چوبی آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
مقایسه کانترهای آشپزخانه گرانیتی و چوبیتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.