Whatsapp

مشاوره رایگان

محل مناسب بوفه و استند

محل مناسب بوفه و استند

فهرست

زیبا و جذاب شدن دکوراسیون داخلی منازل با استفاده از ویترین و بوفه های مدرن و شیک

همانطور که میدانید امروزه برای بیشتر به چشم آمدن وسایل و دکوری های مجلل، و همچنین جهت جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی منازل استفاده از ویترین و بوفه بسیار متداول هست. به همین دلیل تولید کنندگان این محصول برای باز بودن دست خریداران، انواع و اقسام ویترین و بوفه را به بازار ارائه داده اند. برخلاف کمد های قدیمی که فقط از چوب بودند، بوفه و ویترین حاصل ترکیب شیشه و چوب می باشد. در حال حاضر به دلیل رایج شدن زندگی آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضای منازل، استند ها و شلف ها  به دلیل جمع و جور بودن جای، ویترین و بوفه ها را گرفتند. اما انتخاب یک محل مناسب بوفه و استند نیز اهمیت بسیاری در کاربری و زیبایی آن دارد

تنوع طرح و رنگ در شلف و استند بسیار بالا هست و خانم های ایرانی برای به نمایش گذاشتن دکوری های خود می توانند مدل و طرح متناسب با دکوری و محیط منزل خود را انتخاب کنند.

محل مناسب بوفه و استند

انتخاب محل مناسب بوفه و استند در دکوراسیون منازل

همانطور که هنگام خرید ویترین و بوفه انتخاب خوب مهم است، قرار دادن آن در جای مناسب نیز از اهمیت بالای برخوردار می باشد. معمولا بوفه های جزو ابزار جاگیر می باشند به همین سبب گذاشتن آنها در اتاق نه تنها جذابیتی را به وجود نمی آورد بلکه فضای اتاق را نیز شلوغ و به بهم ریخته نشان می دهد.

بنابراین بهترین جا برای قرار دادن بوفه در منازل، سالن پذیرایی می باشد. جهت حفظ آرامش خانه و شلوغ به نظر نرسیدن آن توصیه می شود دور و اطراف آن نیز خلوت باشد.

علاوه بر انتخاب محل مناسب بوفه و استند ، باید به وسیله هایی که هم قرار است در آن جایی گیرند توجه شود. به عنوان مثال: اگر قصد شما این است که ظروف شیشه ای، چینی و کریستال در درون بوفه قرار دهید، لازم هست که فکری هم به حال وسایل و ظروف استیل خود بکنید.

محل مناسب بوفه و استند

معمولا در چنین شرایطی انتخاب مناسب، از نظر ما انتخاب بوفه ای است که در قسمت بالا دارای درب شیشه ای و در قسمت پایین دارای کشو باشد.

اما اگر نیت شما از خرید این وسیله فقط قرار دادن ظروف چینی و دکوری های تزئینی در آن هست، بهتر هست مدلی را انتخاب کنید که درب های آن کلا شیشه ای است.

محل مناسب بوفه و استند آدرس کارخانه :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

محل مناسب بوفه و استند  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰

محل مناسب بوفه و استند تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

محل مناسب بوفه و استند ZDesign_Group@yahoo.com

برای دیدن انواع شلف و استند و بوفه و قفسه به سبک روستیک روی عبارت کلیک کنید.

محل مناسب بوفه و استند

چه تفاوت هایی بین استند و بوفه وجود دارد؟

همانطور که گفتیم؛  بوفه و استند، هر دو یک ابزار چوبی هستند که به منظور، قرار گیری، وسایل و دکوری های لوس قابل استفاده می باشند. معمولا این نوع ویترین ها جهت بهبود دکوراسیون منازل و فضای خانه خریداری می شوند. به عبارت دیگر این وسیله ها بیشتر، برای زیباتر شدن فضای منزل بوده و کاربرد دیگری ندارند.

لازم به ذکر هست که بوفه و استند فقط دارای کاربرد یکسانی می باشند و از نظر شکل و شمایل کاملا متفاوت با یکدیگر هستند. بطور کلی عمده تفاوت های استند و بوفه به شرح زیر می باشد.

عمده تفاوت های بوفه و استند:

۱- بوفه ها نسبت به استندها، دارای ابعاد بزرگتری هستند. به همین دلیل ظروف تزئینی بیشتری را در خود جای می دهند.

۲- بوفه ها برعکس استندها محفظه هایی در دار و بسته می باشند به همین دلیل نسبت به استندها این حسن را دارند، که وسایل درون آنها کمتر در معرض گرد و خاک قرار می گیرد.

۳- محل استفاده بوفه ها بیشتر منازل بزرگ می باشد. اما استندها اغلب برای خانه های کوچک و نقلی مناسب هستند.

۴- از آنجایی که بوفه ها دارای در هستند، برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک می باشند مناسب است. زیرا با قفل کردن درب آنها دیگر برعکس استندها، وسایل درونشان در دسترس کودکان قرار نمی گیرد

 

۵- بوفه ها شکل و شمایلی شبیه به کمد داشته و به همین دلیل از عمق مناسبی جهت جای گیری اشیاء و ابزار برخوردار هستند. استندها چنین قابلیتی را ندارند و فقط یک وسیله را می توان در هر طبقه قرار داد.

۶- استندها از طراحی متنوع و زیباتری نسبت به بوفه ها بهره مند می باشند.

محل مناسب بوفه و استند

استند روستیک با طراحی مناسب فضاهای باریک

داشتن هماهنگی بوفه و ویترین چه تاثیری در جذابیت دکوراسیون منازل دارد؟

 

وجود هماهنگی بین بوفه و طراحی داخلی منازل بر کیفیت و جذابیت دکوراسیون منزل تاثیر بسیار بالایی دارد. به همین دلیل باید قبل از انتخاب و خرید بوفه، محل قرار گیری و همچنین متناسب بودن شکل و رنگ آن با محیط منزل را مشخص کرد.

به عنوان مثال، در منازلی که از مبلمان کلاسیک استفاده شده است، نوع مناسب بوفه با مبلمان اداری و یا مدرن متفاوت هست.

نکته دیگر جهت ایجاد هماهنگی بین بوفه و محیط منزل توجه به ابعاد منزل می باشد. معمولا بوفه های کوتاه برای منازل دارای ابعاد کوچک مناسبتر هستند. البته استفاده نکردن از بوفه در منازل کوچک عاقلانه تر به نظر می رسد. زیرا بوفه ها جاگیر بوده و فضایی زیادی اشغال می کنند. اما استفاده از استندها مانعی ندارد و حتی دکوراسیون منزل را جذابتر می کند.

محل مناسب بوفه و استند

محل مناسب بوفه و استند در منازل کجاست؟

با تجربه ثابت شده است که، قرار گرفتن بوفه در کنار میز غذا خوری بهترین و مناسب ترین محل برای قرار گیری بوفه می باشد. زیرا قرار گرفتن بوفه در نزدیکی میز غذا خوری باعث می گردد شما به راحتی به آن دسترسی  داشته باشید.

باید متذکر شد که انتخاب ویترین آینه دار، در منازل کوچک موجب می گردد منزل  بزرگتر از متراژ واقعی خود به چشم  بی آید.

جهت پیشگیری از  شلوغ به نظر رسیدن فضا توصیه می گردد از قرار دادن زیاد وسایل کریستال در آن خودداری شود.

اگر دوست دارید، جلوه ای بهتر و ایده ال تر به منزل خود بدهید بهتر است زمینه ویترین و میز غذاخوری هماهنگ با یکدیگر انتخاب شوند. البته نا گفته نماند که انتخاب مناسب رنگ ها یکی از بهترین راه حل ها جهت هماهنگ به نظر رسیدن میز غذاخوری و بوفه می شود.

 

کنج های دیوار

نکته دوم در انتخاب محل مناسب در منزل برای بوفه، این هست که آن را در کنار کنج دیوار قرار بدهیم. زیرا سبب می گردد دیدی بهتری نسبت به دکوری های داخل آن ایجاد شود. البته ناگفته نماند که انتخاب کنج برای گذاشتن بوفه در منزل در صورتی که موجب دیده نشدن بعضی از قسمت های دکوری شود توصیه نمی گردد. به منظور خاص تر نشان دادن جلوه ویترین استفاده از گلدان ها به جای ظروف دکوری ایده ای مناسب می تواند باشد.

محل مناسب بوفه و استند

استند روستیک طراحی شده برای کنج دیوار

 

شایان ذکر هست که، بهترین مکان قرار گرفتن بوفه در مثلث نشیمن غذاخوری و آشپزخانه است. زیرا در این صورت فضا مناسب تر دیده می شود.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.