Whatsapp

مشاوره رایگان

مجسمه های فلزی و تاثیر آن بر زیبایی منزل

فهرست

مجسمه یکی از اکسسوری های جذاب و دوست داشتنی برای دکوراسیون خانه است که نمایی فوق العاده عالی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. در واقع مجسمه ها یکی از شاخه های هنر تجسمی می باشند که به صورت سه بعدی طراحی می شود. در گذشته مجسمه ها تنها جنبه مذهبی داشت ولی پس از آن مجسمه ها گسترش بیشتری پیدا کرده است. امروزه مجسمه ها در طرح و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که از آن می توانید به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای زیبایی خانه استفاده کنید. مجسمه های فلزی و تاثیر آن بر زیبایی منزل یکی از مباحثی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

مجسمه فلزی مدرن

مجسمه های مدرن زیباترین و خوش نقش ترین مجسمه های موجود در بازار است که قطعا تمامی افراد عاشق آن می شوند. این مجسمه ها با توجه به فضای کوچک آپارتمان ها طراحی می شوند و نمایی لاکچری را برای فضا رقم می زنند. یکی از جذاب ترین ویژگی های این مجسمه ها اشغال فضای کم می باشد که سادگی دلنشینی را به بیننده القا می کند. معمولا مجسمه های فلزی مدرن دارای سطحی صاف و صیقلی هستند که نور را منعکس کرده و به روشن تر شدن فضا کمک خواهند کرد.

مجسمه فلزی کلاسیک

مجسمه های فلزی کلاسیک از گذشته تاکنون در دکوراسیون خانه نقش مهمی را ایفا می کند. مجسمه عقاب یکی از رایج ترین مجسمه هایی است که در بسیاری از خانه های لوکس مشاهده می شود. مجسمه های فلزی کلاسیک معمولا در ابعاد بزرگی اجرا می گردند و شما می توانید بر اساس نیاز خود مناسب ترین طرح را انتخاب کنید. بر روی بدنه مجسمه های کلاسیک نقش و نگارهای بسیاری را مشاهده خواهید کرد که جلوه کار را افزایش می دهند.

انواع مجسمه فلزی از نظر طرح و اندازه

مدل ایستاده

در صورتی که در گوشه ای از خانه و یا کنار مبلمان خود فضای خالی دارید، می توانید با استفاده از مجسمه های فلزی ایستاده این فضا را به صورت جذابی پر کنید. مجسمه های ایستاده اغلب ابعاد بزرگی دارند و به خوبی فضای خالی را پوشش می دهند. همچنین شما با استفاده از این مجسمه ها می توانید تغییری اساسی در خانه ایجاد کرده و نمایی لوکس و لاکچری را به تصویر بکشید.

مدل رومیزی

مجسمه های رومیزی یکی از پرفروش ترین مجسمه های موجود در بازار هستند که می توانید آن را بر روی میز و یا لبه طاقچه قرار دهید. مجسمه های رومیزی در طرح و مدل های مختلفی موجود می باشند و برای تمامی سبک و سلیقه ها مناسب است. در صورتی که فضای کمی در خانه دارید، با استفاده از مجسمه های رومیزی می توانید دکوراسیون زیبایی را طراحی کنید. این مجسمه ها در هر فضایی جای می شوند و نیازی به انتخاب فضا برای این مجسمه ها نیست.

تاثیر مجسمه های فلزی در فنگ شویی

فنگ شویی هنری برای نظم و ترتیب دادن به فضا است که شما برای هماهنگی بین اشیا می توانید از آن استفاده کنید. وجود مجسمه های بودا قدیمی ترین اشیا ابزار برای فنگ شویی و ایجاد فضایی مثبت در خانه می باشد. طراحان دکوراسیون معتقدند که مجسمه ها را باید در فضای بیرونی و یا در ورودی خانه قرار دهید تا انرژی مثبت را در کل فضا پخش کنند.

استفاده از مجسمه های مینیمال در دکوراسیون

مجسمه های مینیمال یکی از شیک ترین و خوش نقش ترین مجسمه های موجود در بازار است که برای هر دکوراسیون و خانه ای مناسب می باشد. البته افرادی که به مجسمه های بزرگ و پر نقش و نگار علاقه مند هستند، این مجسمه ها را نمی پسندند. ظرافت بی نظیر و هنرمندانه به کار رفته در مجسمه های فلزی مینیاتوری غیر قابل انکار بوده و هیچ بیننده ای نمی تواند چشم از آن بردارد. استفاده از مجسمه های مینیمال بهترین گزینه برای دکوراسیون های مدرن به شمار می رود.

استفاده از مجسمه فلزی در ورودی ساختمان

شاید شما نیز بسیاری از مجسمه های فلزی را در ورودی ساختمان مشاهده کرده باشید. با توجه به این که مجسمه های فلزی در برابر باران و آفتاب مقاومت بالایی دارند، به مرور آسیب ندیده و همواره درخشندگی و زیبایی خود را حفظ می کنند و در صورت آلودگی به راحتی و با استفاده از انواع شوینده ها می توانید آن را برق انداخته و مجدد از آن برای زیبایی ورودی خانه بهره ببرید. به طور کلی استفاده از مجسمه های فلزی در ورودی به ساختمان شما هویت بخشیده و بسیار لاکچری و خاص می باشد.

خرید مجسمه های فلزی

با توجه به این که مجسمه های فلزی تاثیر بسیاری بر روی انرژی های موجود در خانه دارد، باید از بهترین و مرغوب ترین جنس باشد. به همین منظور شما با پرداخت هزینه های بیشتر و خرید از فروشگاه های معتبر می توانید تاثیرات مجسمه ها را چندین برابر کنید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.