Whatsapp

مشاوره رایگان

لوستر کلاسیک مدرن

فهرست

لوسترها در ابتدای ورود خود به بازار تنها طرح های محدودی داشتند. ولی در حال حاضر لوسترها یکی از اکسسوری های خانه هستند که تنوع بسیار بالایی در طرح و مدل دارند. لوستر کلاسیک مدرن جذاب ترین طرح مدل لوستر است که نه تنها میزان نور موجود در فضا را تامین می کند، بلکه دکوراسیونی شیک و جذاب را برای شما رقم می زند. ولی این مدل لوستر نیز خود طرح های بسیار متنوعی دارند که دامنه انتخاب گسترده ای را پیش روی شما قرار می دهند. در ادامه برخی از مدل های لوسترهای کلاسیک را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به صورت تخصصی این لوسترها را انتخاب کنید.

لوستر کریستالی کلاسیک مدرن

لوسترهای کریستالی در گذشته طرفداران بسیاری داشت و تقریبا بسیاری از خانه های کلاسیک و سلطنتی دارای این لوسترها بودند. ولی در حال حاضر تنوع بالایی در مدل های لوسترهای کریستالی مشاهده می شود. این لوسترها حالتی شیشه ای دارند و با انعکاس نور جذابیت فضا را چندین برابر می کنند. همچنین این بازتاب به بزرگ تر نشان دادن خانه نیز کمک می کند کریستال های موجود در این لوسترها ابعاد متفاوتی دارند و می توان از آن ها به صورت ترکیبی در لوسترها استفاده کرد. لوسترهای کلاسیک کریستالی به صورت دیواری و یا چراغ آویز نیز به کار می روند.

لوستر کلاسیک مدرن

لوستر دیواری کلاسیک مدرن

لوستر دیواری ابزاری کم جا و بسیار مدرن است که تنوع بالایی در طرح و مدل دارد. شما می توانید از این لوسترها به عنوان قاب عکسی زیبا نیز استفاده کرده و با هزینه کمتری دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنید. این لوسترها که محبوب بسیاری دارد، بر روی کناره ها و یا وسط دیوار قابل نصب می باشد. برخی از این لوسترها نور کمی دارند و می توان از آن ها به عنوان چراغ خواب نیز استفاده کرد.

چراغ آویزهای کلاسیک مدرن

چراغ آویزها یکی از جذاب ترین و محبوب ترین لوسترهای کلاسیک مدرن هستند که می توان آن را در بخش های مختلف خانه به کار برد. این لوسترها برای آشپزخانه بهترین گزینه به شمار می روند. چراغ آویز چوبی و فلزی دو متریال بسیار پرطرفدار می باشند که می توانند علاوه بر ایجاد نور و روشنایی در خانه، جذابیتی دوچندان را نیز برای محیط به ارمغان بیاورند. استفاده از لامپ های حبابی در این لوسترها جذابیتی بالا دارد و شما می توانید ابعاد و ارتفاع آن را بر اساس متراژ خانه خود انتخاب کنید.

لوستر

لوستر کلاسیک مدرن برای چه مکان هایی مناسب است؟

با توجه به طرح و مدل های متنوع لوسترهای کلاسیک، شما می توانید مناسب ترین طرح را برای قسمت های مختلفی خانه استفاده کنید. این لوسترها جذابیت بسیار بالایی دارند و می توانند فضا را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنند. بنابراین فرقی نمی کند که قصد خرید لوستر برای کدام بخش از خانه خود را دارید. زیرا این لوسترها با تمامی بخش های خانه قابل هماهنگی هستند.

آشپزخانه

لوسترهای کلاسیک مدرن طرحی بین کلاسیک و مدرن دارند و می توان آن را در بخش های مختلفی از خانه استفاده کرد. آشپزخانه یکی از بخش های مهم خانه است که انتخاب مناسب ترین لوستر در آن می تواند باعث درخشش فضای آشپزخانه شود. این لوسترها باید علاوه بر زیبایی نور کافی را به محیط برسانند تا فرایند آشپزی به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

اتاق خواب

اتاق خواب باید محیطی آرامش بخش است و از این رو باید تمامی اکسسوری های منزل موجود در آن به صورت اصولی و با دقت بالایی انتخاب شود. معمولا برای این قسمت از خانه باید از لوسترهای کوچک با نور ملایم استفاده کرد تا فضایی رمانتیک و آرامش بخش را برای شما به دنبال داشته باشد. استفاده از لوسترهای سقفی نیز می تواند جذابیت فضا را دو چندان کرده و نور کافی را برای محیط شما فراهم نماید.

سالن پذیرایی

پذیرایی نیز مانند سایر قسمت های خانه باید با وسواس زیادی طراحی گردد. با توجه به بزرگ تر بودن سالن پذیرایی نسبت به سایر قسمت های خانه، لوسترهای به کار رفته باید از قدرت بالاتری استفاده کند. این لوسترها از هیچ قوانینی پیروی نمی کند و تنها تجربیات و تخصص شما می تواند نتیجه ای جذاب را رقم بزند. لوسترهای پذیرایی اغلب شکیل تر هستند و نمای بیشتری را نیز به خانه شما می دهند.

انتخاب بهترین لوستر کلاسیک مدرن

در هنگام انتخاب لوسترها باید ابتدا متراژ خانه و محل نصب آن را مورد توجه قرار دهید. این لوسترها باید مناسبی داشته باشند تا بتوانند میزان روشنایی مورد نیاز فضا را نیز فراهم کنند. همچنین هماهنگی سبک و مدل لوستر کلاسیک مدرن با رنگ و دکوراسیون موجود در فضا نیز می تواند جذابیت لوسترها را چندین برابر کند. در نتیجه لوسترها می توانند به روش خود زیبایی چندین برابری برای خانه شما به ارمغان بیاورند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.