Whatsapp

مشاوره رایگان

لوستر آویز چوبی

لوستر آویز چوبی

فهرست

لوستر آویز چوبی برای کجای خانه مناسب است

نورپردازی در خانه یکی از مهم ترین عامل در زیبایی و روشنایی خانه می باشد. لوستر آویز نگهدارنده نور و روشنایی موجود در خانه بوده و شما می توانید نحوه پخش شدن نور را تعیین کنید. لوستر چوبی یکی از زیباترین و جذاب ترین ابزار برای نورپردازی است شاید شما نیز این سوال را بپرسید که لوستر آویز چوب برای کجای خانه مناسب است . لوسترهای چوبی به خوبی با دکوراسیون خانه هماهنگ شده و می توانید آن را به زیبایی در تمامی بخش های خانه استفاده کنید. این لوسترها طرح ها و مدل های مختلفی دارد و می تواند جلوه بسیار شیک و باشکوهی را به خانه شما ببخشند.

دلیل استفاده از لوستر چوبی

لوسترهای چوبی یکی از لوسترهای بسیار مدرن و شیک است که در طول زمان هیچ گاه از مد نخواهد افتاد. رنگ و طرح های بسیار متنوع این لوسترها جذابیت خاصی داشته و از این رو می تواند رنگ و لعاب بسیار خاص و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان بیاورد. این نوع لوسترها در دو نوع دیواری و آویز در بازار موجود است که لوسترهای آویز طرفداران بیشتری دارد. معمولا لوسترهای چوبی به منظور زیبایی و برقراری زیبایی در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

لوستر چوبی

مکان استفاده از لوستر چوبی

لوسترهای چوبی سازگاری بالایی دارد و از این رو شما می توانید این لوسترها را برای انواع دکوراسیون ها و قسمت های خانه استفاده کنید. این لوسترها برای راهرو، آشپزخانه و اتاق خواب کاربرد دارد. لوسترهای چوبی گرمای بسیار خاصی را به خانه می بخشد و از آن جا که افراد نیمی از زمان خود را در آشپزخانه به سر می برند استفاده از آن در آشپزخانه رواج بیشتری دارد.

خرید لوستر آویز چوبی

یکی از نکاتی که بسیاری از افراد مورد توجه قرار می دهند، ابعاد لوستر آویز چوب می باشد. این لوسترها دارای ارتفاع مختلفی هستند و شما می توانید با توجه به سقف خانه خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. البته لازم است بدانید که طرح ها و مدل های لوسترهای هر یک از قسمت های آشپزخانه با سایر قسمت ها متفاوت است. به عنوان مثال ظاهر و طرح لوستر آویزهای آشپزخانه با اتاق خواب متفاوت می باشد. در نتیجه در هنگام خرید لوستر باید مکان استفاده را نیز مورد توجه قرار دهید. نکته دیگری که در هنگام خرید لوستر آویز چوبی به آن توجه کنید، جنس لوستر است. لوسترهای چوبی در معرض حرارت و آب و هوای آزاد قرار دارند. چوب هایی همچون راش و کاج مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند و به دلیل استحکام و دوام بالا هیچ آسیبی نخواهند دید.

لوستر آویز چوبی اپن

در هنگام انتخاب لوسترهای چوبی اپن باید این موضوع را ملاک کار خود قرار دهید که این لوسترها صرفا جنبه تزئینی داشته و نمی توان از آن ها نور زیادی را انتظار داشت. این لوسترها مخصوص اپن و جزیره آشپزخانه طراحی شده و با انواع دکوراسیون ها قابل هماهنگی می باشد.

لوستر چوبی اپن

لوستر آویز چوبی آشپزخانه

لوستر آویز آشپزخانه چوبی کمک بسیاری به شما می کند که در عین زیبایی آشپزخانه، فضا را نیز پر نور و درخشان کنید. این لوسترها معمولا ابعاد بزرگی دارند و به خوبی قابل مشاهده می باشند. معمولا این لوسترها برای آشپزخانه های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

لوستر چوبی پذیرایی

پذیرایی یکی از بخش های مهم خانه است که نقش مهمی را در زیبایی خانه ایفا می کند. لوسترهای چوبی گرمای خاصی را به خانه می بخشند و به دلیل تنوع در طرح و مدل می توان آن را با انواع دکوراسیون ها هماهنگ کرد. ابعاد و ارتفاع این لوسترها بر اساس متراژ پذیرایی و ارتفاع سقف انتخاب می شود.

لوستر چوبی پذیرایی

لوستر آویز چوبی اتاق خواب

یکی از جذاب ترین لوسترهای مورد استفاده در اتاق خواب، لوستر آویز چوب می باشد. این لوسترها نمایی خاص و لاکچری را برای اتاق خواب شما به ارمغان می آورد. معمولا این لوسترها ارتفاع و ابعاد کمی دارند و بسیار شیک و زیبا می باشند. نور پخش شده در این اتاق ها بر اساس طرح و مدل متفاوت بوده و شما می توانید بر اساس نور مورد نیاز خود مناسب ترین طرح را انتخاب کنید.

 

لوستر چوبی مدرن

لوسترهای چوبی مدرن یکی از پرفروش ترین لوسترهای موجود در بازار است. این لوسترها قدرت پخش کنندگی نور بالایی داشته و معمولا به صورت کاملا ساده طراحی می شود. همچنین ابعاد و ارتفاع این لوسترها نیز پایین بوده و برای دکوراسیون های مدرن بهترین گزینه به شمار می رود.

لوستر چوبی مدرن

لوستر آویز چوبی برای چه فضاهایی مناسب است؟

قطعا شما نیز استفاده از عناصر چوب را به وفور در خانه مشاهده کرده اید. لوسترهای چوبی تنوع بالایی در ابعاد و طرح دارد و از این رو می توان از این لوستر برای انواع فضاها استفاده کرد. البته با توجه به این که لوستر آویز چوب جنبه زیبایی دارد، برای محیط های مهمی همچون آشپزخانه و پذیرایی پرکاربردتر است.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.