Whatsapp

مشاوره رایگان

قبل از خرید لوستر چوبی حتما بخوانید

قبل از خرید لوستر چوبی حتما بخوانید

فهرست

اگر چیدمان و سبک دکوراسیون شما ، مدرن و اسپرت می باشد ، خرید لوستر چوبی و فلزی انتخابی درست و هوشمندانه می باشد . در ادامه بحث خود ، به موضوع لوسترهای چوبی دست ساز مجموعه زد دیزاین خواهیم پرداخت ، تا اگر شما هم قصد خرید این اکسسوری های زیبا را دارید ، با اطلاعات کامل اقدام به خرید نمایید .

معمولا خرید لوستر و آباژور جزء آخرین خریدهای یک منزل می باشد . یعنی وقتی شما اقدام به خرید لوستر می کنید ، که کاملا سبک چیدمان منزل و متراژ آن را می دانید .

تمامی اکسسوری های مجموعه زد دیزاین اعم از آینه ، میز ، ساعت دیواری ، لوستر ، کتابخانه و … همگی از بهترین و با کیفیت ترین چوب های درختان می باشد . این مجموعه خود خریدار بدون واسطه این درختان بوده و همین امر باعث کاهش شدید قیمت ها شده است .

قبل از خرید لوستر چوبی حتما بخوانید

قبل از خرید هر گونه لوستر باید موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • میزان روشنایی محیط
  • سبک دکوراسیون کلی منزل
  • بودجه در نظر گرفته شده
  • ارتفاع سقف
  • متراژ فضا
  • نظافت و گردگیری ساده لوستر
  • تعداد لوسترهای مورد نظر
  • امکان یافتن قطعات یدکی

خرید لوستر

خرید لوستر چوبی برای چه فضاهایی پیشنهاد می شود ؟

چنان چه سبک سالن نشیمن و پذیرایی شما مدرن ، مینیمال و یا نئو کلاسیک می باشد ؛ می توانید از لوسترهای چوبی در اشکال و مدل های متنوع استفاده نمایید .

ولی اگر سبک دیگری برای سالن خود در نظر دارید ، بهترین فضای پیشنهادی ما آشپزخانه و یا اتاق خواب ها می باشد . از آن جا که در این دو فضا از متریال چوب استفاده شده است ، لوستر چوبی بسیار همخوانی خواهد داشت .

در فضای آشپزخانه ، جنس کابینت ها ، جنس میز و صندلی و …در اکثر موارد چوبی می باشد و همین طور متریال کمدهای دیواری ، جنس در ، نوع سرویس خواب و غیره نیز چوبی بوده و انتخاب و خرید لوستر چوبی قطعا ترکیب خوشایند و زیبایی خواهد داشت .

از آن جا که لوسوترهای چوبی ساخته شده در مجموعه زد دیزاین ، سبک روستیک داشته و تماما دست ساز تولید شده اند ، انتخاب خوبی برای رستوران ها و فست فودهایی خواهد بود که به دکوراسیون های یونیک و خاص علاقمند هستند .

قبل از خرید لوستر چوبی حتما بخوانید

مشخصات ظاهری لوسترهای چوبی زد دیزاین :

سبک معماری این لوسترها  روستیک و پست مدرن می باشد . تعداد لامپ های هر لوستر قابل تغییر می باشد؛ معمولا برای خرید لوستر چوبی ۵ عدد لامپ به طور معمول در نظر می گیرند .

زنجیر و کابل های این لوسترهای چوبی  ، قابلیت تنظیم ارتفاع دارند .

برای راحتی مشتریان عزیزمان ، امکان خرید حضوری و اینترنتی به هر دو صورت امکان پذیر می باشد .

برای مشاهده نمونه های متنوع این محصول ، بر روی کلمه لوستر کلیک نمایید .

خرید لوستر چوبی

لامپ لوستر :

انتخاب رنگ لامپ و نورپردازی فضا هم در زیباسازی محیط خیلی مهم است. حتما از لامپ‌های آفتابی و مهتابی در کنار هم برای نورپردازی استفاده کنید تا هم نور یک‌رنگ لوستر چشم‌تان را ناراحت نکند و هم رنگ دکوراسیون منزل‌تان تحت تاثیر قرار نگیرد.

شما می توانید از هر سبکی از لامپ ها از جمله ادیسون ، استاندارد ، رشته ای ، LED ، SMD و غیره استفاده کنید.

در نور پردازی ، لوستر و هر نوع چراغ سقفی حرف اول را می‌زنند و کاربرد بسیاری دارند. لوستر‌ها و چراغ‌های سقفی‌ای که انتخاب می‌کنید باید هماهنگ با خانه و سبک دکور شما باشد. برای مثال زمانی که سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است؛ استفاده از لوستر بسیار شلوغ و کلاسیک با فضا همخوانی ندارد.

مکان نصب لوستر :

در بسیاری از منازل ، با گچبری هایی محل نصب لوستر ، کاملا مشخص شده است .

برای زیبایی بیشتر ، می توانید از لوستر در بالای میز غذاخوری استفاده نمایید . با این کار با یک تیر ، دو نشان زده اید ؛ هم محیط را روشن کردید و هم میز غذا خوری خود را زیباتر خواهید کرد .

اگر دیوارهای منزل تان ، کوتاه می باشد ، نباید از لوسترهای آویزان استفاده نمایید . باید در این موارد از لوسترهای کوتاه تر و حتی چسبیده به سقف و یا چراغ های دیواری کمک بگیرید .

در چیدمان سنتی و کلاسیک ، لوسترها را در وسط اتاق و به صورت متقارن ، نصب می کنیم ولی در معماری مدرن و مینیمال هیچ بایدی در کار نیست و حتی می توانید از یک لوستر آویز ، در گوشته سالن و اتاق خود لذت ببرید .

رنگ بندی لوستر :

برای خرید لوستر چوبی ، دو مدل انتخاب پیش روی شما می باشد .نوع اول لوسترهای چوبی است که در شرکت ها و کارخانجات لوازم دکوری ،به تعداد بالا ساخته شده است . این لوسترها در اکثر فروشگاه های لوازم روشنایی با قیمت های متنوع دیده می شود .

نوع دوم ، لوسترهایی چوبی دست ساز می باشد که با رنگ طبیعی چوب طراحی و تولید می شود . این لوسترها بسته به چوب آن ها ، دارای رنگ های روشن و تیره می باشند . رنگ چوب طبیعی به عواملی زیادی از قبیل : جنس چوب  ، سن درخت ، منطقه رویش آن ، میزان خشکی و رطوبت چوب و غیره بستگی دارد .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.