Whatsapp

مشاوره رایگان

طراحی داخلی خانه اجاره ای

طراحی داخلی خانه اجاره ای

فهرست

راز های بهترین طراحی داخلی خانه اجاره ای

معمولا یکی از بزرگترین مشکلات افراد و خانوار های مستاجر تزیین و تغییر دکوراسیون داخلی واحد های استیجاری می باشد. چون هر گونه تغییر می تواند باعث صدمه زدن به دیوار ها، کفپوش ها و اساس و اجزای دائمی خانه شود که معمولا موجر ها به دلیل تجربه، این گونه کارها را در اجاره نامه پیش بینی کرده و مستاجر را از انجام آن ها منع کرده اند. بنابراین در صورت انجام هر کاری خارج از مفاد اجاره نامه و قرارداد مستاجر را تهدید به گرفتن خسارت می کنند. اما ما به شما کمک می کنیم که راز های بهترین طراحی داخلی خانه اجاره ای را متوجه شوید و خانه خود را به بهترین صورت تغییر دهید.

گاهی اوقات شاید برای مستاجر صرف نکند که با توجه به قیمت تمام شده گران مصالح و مواد مختلف،  برای تزیین دکوراسیون داخلی منزلی که مربوط به دیگران است و مستاجر مدت کوتاهی در آن اقامت دارد هزینه زیادی بپردازد. حتی ممکن است بر اساس سلیقه، مستاجر بعدی تایید کننده چنین تغییراتی نبوده و برای اقامت در آن ملک تمایل به تغییر دکوراسیون داشته باشد پس از هر طرف که به این موضوع نگاه شود مانند یک کلافه سردرگم است که فقط با استفاده از روش ها و ترفند های خاص هم مستاجر می تواند به خواست خود در زیبایی دکوراسیون داخلی برسد و هم آسیبی به ملک فرد اجاره دهنده یا موجر وارد نشود و در عین حال مشکلی هم از قبیل باز سازی مجدد برای مستاجر بعدی پیش نیاید.

چگونگی استفاده از کاغذ دیواری، پارکت و تابلو های هنری در دکوراسیون خانه های اجاره ای

مستاجران می توانند برای تغییر دکوراسیون داخلی ملک اجاره ای و تغییر رنگ دیوار ها و فضای عمومی خانه از انواع کاغذ دیواری هایی با نقش و نگارهای مختلف و رنگ بندی های جذاب و زیبا استفاده کنند که در عین زیبایی هیچ  آسیبی به خانه نرسانده و با کمترین هزینه قابل تعویض باشند. حتی برای پوشاندن دیوارها و معایب آن ها می توان از تابلو های بزرگ هنری و مناظر طبیعی استفاده کرد. همچنین در مواردی که کفپوش کف واحد قدیمی یا جالب نباشد می توان از پارکت های چوبی در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کرد که با کمترین هزینه در صورت صلاحدید و نرسیدن به توافق با موجر می توان آن ها را تعویض کرد.

استفاده از وسایل خانه برای تغییر طراحی داخلی خانه اجاره ای

برای تزیین و زیبایی خانه های اجاره ای راه های دیگری بجز دست بردن در ظاهر خانه و رنگ آمیزی دیوار ها و سقف هم وجود دارد. به این طور که می توان بیشتر توان خود برای زیبایی دکوراسیون داخلی در این گونه منازل را بر روی مبلمان خرج کرده و یا با کمی جسارت نسبت به تغییر رنگ بندی پرده ها و استفاده از پرده هایی طرح دار با رنگ های جذاب تر بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی افزود.

همچنین می توان با استفاده از قالیچه های زیبا و رنگارنگ، وسایل لوکس خانه، انواع آویزها، لوستر های زیبا و جذاب، و استفاده از وسایلی با رنگ بندی مختلف بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی افزود.

استفاده از گلدان های و فضای سبز آپارتمانی در طراحی داخلی خانه اجاره ای

در منازل اجاره ای می توان از انواع و اقسام گل ها، گلدان ها، درختچه ‌های زیبا  که عمدتا برای نگهداری در محیط آپارتمان ها پرورش داده می شوند و علاوه بر طراوت فضای داخلی می تواند با قرار گرفتن در جایی خاص از منازل اجاره ای، عیب ها و ایرادات این منازل را هم بپوشانند.

طراحی داخلی خانه اجاره ای

استفاده از انواع پرده برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه های اجاره ای

هرچند استفاده از پرده می تواند هزینه مستاجر را برای تزیین دکوراسیون داخلی بالا ببرد ولی با استفاده از انواع پرده با طرح ها و اندازه های مختلف علاوه بر تزیین دکوراسیون داخلی می تواند جلوه و نمای کلی محل زندگی را تغییر داده و بر زیبایی و جذابیت آن بیفزاید. همچنین محل سکونت خود را تقریبا نزدیک به سلایق خود درآورد.

پرده در دکوراسیون

تغییر وسایل داخلی خانه های اجاره ای برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی

خیلی از وسایل و لوازم خانه های اجاره ای را می توان تعویض کرد و وسایل قدیمی را در انبار یا جایی نگهداری کرد تا در هنگام پایان زمان اجاره منزل آن ها را در جای خود قرار داد و بتوان وسایل خریداری شده را به منزل جدید منتقل کرد. مهمترین وسایلی که دارای قابلیت ذکر شده هستند عبارتند از: قفل ها و دستگیره ها، دوش ها، شیرهای معمولی آب و پستوال، روشور ها و آینه ها، لامپ ها و لوستر ها و …

همچنین استفاده از انواع کمدها و قفسه هابرای نگهداری وسایل اضافه و بالا بردن سطح زیبایی دکوراسیون داخلی منازل اجاره ای در خانه های اجاره ای فضا ها و جاهای بلا استفاده و مرده ای زیادی ممکن است وجود داشته باشد که با خرید و نصب کمد های دیواری و کوچک می توان از آن فضاها استفاده لازم را کرد و با قراردادن وسایل و لوازم غیر ضروری در آن ها و از جلو چشم برداشتن این وسایل بر زیبایی و آراستگی فضای عمونی دکوراسیون داخلی افزود.

تغییر وسایل دستشویی برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی

نحوه زیبا سازی و به روز کردن کف منازل اجاره ای

همانطور که در بالا اشاره شد گاهی کف منازل اجاره ای به دلیل چند دست چرخیدن یا استفاده از مصالح کم دوام و یا عمر زیاد فرسوده و قدیمی شده و باب میل افراد مستاجر نیست. این مشکل را می توان با استفاده از کفپوش های چوبی و یا موقت مثل موکت کردن یا استفاده از فرش ها و قالی های بزرگ به بهترین شکل ممکن بر طرف کرد و به زیبایی ظاهری در دکوراسیون داخلی منازل اجاره ای افزود.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.