Whatsapp

مشاوره رایگان

عناصر دکوراتیوی

ست کردن کنسول سفید چوبی با عناصر دکوراتیوی

فهرست

میز کنسول از جمله عناصر دکوراتیوی مهم در خانه تلقی می گردد که به صورت نیمه میز و چسبیده به دیوار قرار دارد. این نوع از میز ها دارای رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی می باشند دارد و در مدل های مختلفی ساخته می شوند که هر یک از آن ها در قسمت های مختلف منزل کاربرد دارند. یکی از انواع میز کنسول ها ،کنسول چوبی سفید می باشد. در این مطلب قصد داریم نحوه ی ست کردن کنسول چوبی سفید با عناصر دکوراتیوی در خانه را بررسی نماییم.

ست کردن کنسول سفید چوبی

شما می توانید کنسول خود را با عناصر تزیینی مختلفی ست نمایید. البته پیش از بررسی عناصری که می توان با کنسول ست نمود، لازم است دقت داشته باشید که حتما کنسول چوبی سفید را در محل مناسبی در منزل خود قرار دهید. چرا که در صورت عدم قرار گیری این میز در محل نامناسب هر چقدر نیز سعی نمایید نمی توانید با ست نمودن ان با دیگر عناصر ظاهر دکور منزل خود را بهبود بخشید. از جمله مکان هایی که می توان کنسول را در آن جا قرار داد می توان به پذیرایی ، راهروها و یا حتی اتاق خواب استفاده نمود.

استفاده از کنسول سفید به جهت رنگ روشنی که دارا می باشد، از شلوغ نشان دادن فضا ها جلوگیری می کند بنابراین این نوع از میزها گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضاهای کوچک به شمار می رود‌. به طور معمول در کنار کنسول ها از آینه ی ست استفاده می گردد که در استفاده از کنسول سفید چوبی نیز می توان از آینه با قاب چوبی سفید استفاده نمود. لازم به ذکر است که رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که می توان آن را با اغلب رنگ های مختلف ست نمود‌.

کنسول چوبی سفید

کنسول سفید چوبی تابلو و قاب عکس

از جمله عناصری که می توان آن را با کنسول چوبی سفید ست نمود، تابلوهای دکوری می باشند. اغلب افراد تمایل به تزیین دیدارهای خود با انواع تابلوهای نقاشی، خطاطی و یا عکس دارند که به جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود می توانند قاب آن را با با کنسول میز خود ست نمایند. ست کردن کنسول چوبی سفید با عناصر دکوراتیوی از جمله تابلوها می تواند جلوه ی زیبایی به دکور منزل ببخشد. شما می توانید این تابلوها و قاب عکس ها را بر روی دیوار نصب نموده و یا روی میز کنسول قرار دهید.

کنسول سفید چوبی با ساعت

از جمله عناصر دکوراتیوی دیگری که توانایی ست کردن آن با کنسول چوبی سفید را دارید، می توان به ساعت اشاره نمود. امروزه ساعت ها در مدل ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. استفاده از ساعت های چوبی و یا دیگر جنس های سفید رنگ در کنار کنسول چوبی سفید، می تواند ترکیب زیبایی را ایجاد کند. هم چنین می توانید از ساعت های ایستاده ی چوبی نیز بهره بگیرید. البته لازم است توجه داشته باشید که یکی از راه های جذاب تر به نظر رسیدن دکوراسیون خالی بودن دیوار پشتی کنسول می باشد. به همین جهت در صورتی که قصد استفاده از ساعت های دیواری را دارید، لازم است از قرار دادن آن در بالای کنسول خودداری نمایید.

کنسول سفید چوی با میز جلو مبلی

از جمله لوازم دیگری که ست نمودن آن با میز کنسول سفید تاثیز بسزایی در دکوراسیون منزل شما می گذارد، میز جلو مبلی می باشد. البته میز جلوی مبل ضروری است با خود مبل ها نیز هماهنگ باشد.

ست کردن کنسول چوبی سفید

گیاه و گلدان ها

گلدان ها نیز از دیگر عناصر دکوراتیوی منزل به شمار می روند که می توان آن ها را با کنسول ها ست نمود. در صورت کوچک بودن ابعاد گلدان ها می توانید آن ها را روی میز قرار دهید و یا از گلدان های بزرگ استفاده نمایید. افزون بر ست نمودن گلدان ها با کنسول می توانید از گل های سفید رنگ نیز در آن ها استفاده نمایید. استفاده از گلدان های دو رنگ که قسمت بالای آن ها سفید و قسمت پایین آن ها تیره رنگ می باشد نیز جهت قرار دادن روی میز کنسول چوبی سفید مناسب می باشد. علاوه بر گلدان استفاده از باکس های گل نیز گزینه ی مناسبی می باشد.

شمعدان

شمعدان ها نیز جزو لوازمی اند که اغلب روی کنسول ها به خصوص در کنسول های آینه دار استفاده می گردد. در صورت استفاده از کنسول چوبی سفید، می توانید شمعدان هایی که روی آن قرار می دهید را با آن ست نمایید.

لوازم تزیینی

استفاده از انواع لوازم تزیینی از جمله ظرف و ظروف زینی، مجسمه ها از عناصر مهم دکوراتیوی منزل به شمار می روند که می توان آن ها را با کنسول چوبی سفید ست نمود. البته مقصود از ست نمودن تنها یک رنگ بودن آن ها نیست بلکه می توانید از رنگ هایی که در چرخه ی رنگی مخالف و یا کنار رنگ کنسول شما قرار می گیرند استفاده نمایید.

۴.۳/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.