Whatsapp

مشاوره رایگان

ست کردن میز عسلی روستیک

ست کردن میز عسلی روستیک

فهرست

ست کردن میز عسلی چوبی با دکوراسیون روستیک

روستیک یکی از سبک های بسیار جذاب است که کمتر کسی آن را می شناسد. در این سبک معمولا به اشیا و لوازم موجود در طبیعت گرایش وجود دارد. میز عسلی یکی از ابزار در دکوراسیون این سبک است که باید به صورت اصولی انتخاب شود. میز عسلی یکی از ابزارهایی است که از آن برای پذیرایی استفاده می کنند. این میز باید با مبلمان شما هماهنگی داشته باشد تا بتواند هارمونی جذابی را ایجاد کند. ست کردن میز عسلی چوبی با دکوراسیون روستیک دارای اصول و قوانین خاصی است تا فضا را زیباتر کند. ما در ادامه شما را با سبک روستیک و نحوه ست کردن میز عسلی با سایر دکوراسیون موجود در خانه آشنا خواهیم کرد.

سبک روستیک چیست؟

پیش از هر صحبتی ابتدا باید به شما بگوییم که اصلا سبک روستیک چیست و چه المان هایی دارد؟ روستیک برگرفته از کلمه روستایی است. شاید شما نیز در بسیاری از عکس های محلی و خانه های قدیمی این دکوراسیون را بدون این که بشناسید مشاهده کرده باشید. در این سبک دکوراسیون از اجسام و وسایل موجود در طبیعت بدون هیچ تغییری استفاده می شود. چوب یکی از اصلی ترین متریال موجود در این سبک به شمار می رود. بر روی اشیای چوبی موجود در این سبک هیچ گونه رنگ و روکشی وجود ندارد و به صورت کاملا خام به کار می رود.

 میز عسلی چوبی روستیک

میزهای عسلی روستیک اغلب از جنس تمام چوب می باشند و بر روی آن هیچ اتصال و روکش خاصی وجود ندارد. پایه های این میز از چوب های بادوام و قطور تهیه شده است و رویه این میز از چوب های نازک خام موجود در طبیعت می باشد. رنگ میز عسلی روستیک به رنگ چوب است. بنابراین شما برای ست کردن میز و عسلی چوبی با دکوراسیون روستیک باید از چوب های مختلفی استفاده کنید.

 

میز عسلی

 

 ست کردن میز عسلی روستیک با مبلمان 

یکی از اصول مهمی که به جهت زیبایی دکوراسیون خانه باید رعایت شود، هماهنگی میز عسلی با مبلمان است. با توجه به این که میز عسلی یکی از متعلقات مبلمان است و در جلوی مبلمان قرار می گیرد، عدم هماهنگی آن می تواند فضایی نامناسب را ایجاد کند. بنابراین توصیه می کنیم که حتما میز عسلی را با مبلمان خانه ست کنید.

رنگ بندی میز عسلی چوبی روستیک

رنگ میز عسلی روستیک به رنگ چوب استفاده شده بستگی دارد. به عنوان مثال درخت گردو در رنگ های سفید، قهوه ای سوخته و قهوه ای روشن موجود است. بنابراین برای این که بتوانید جذابت فضا را افزایش دهید، بهتر است که از چوب به کار رفته در مبلمان برای طراحی میز عسلی استفاده کنید.

 

میز عسلی

ست کردن میز عسلی روستیک با سایر دکوراسیون خانه

شما می توانید با کمی خلاقیت به صورت هوشمندانه میز عسلی چوبی را با دکوراسیون روستیک ست کنید. برای این کار تنها کافیست که از المان های مختلف در خانه استفاده کنید. به عنوان مثال در صورتی که رنگ دکوراسیون خانه شما به رنگ قرمز است، می توانید پارچه ای قرمز کوچک در مرکز میز قرار دهید و بدین صورت هارمونی بسیار چشمگیری را ایجاد کنید. همچنین می توانید از چوب به کار رفته در میز عسلی برای قاب و یا سایر لوازم موجود در خانه استفاده کنید. با این کار می توانید به خوبی میز عسلی را با سایر عماصر موجود در دکوراسیون هماهنگ کنید.

ابعاد خانه

یکی دیگر از مواردی که در ست کردن میزعسلی چوبی با دکوراسیون روستیک باید مورد توجه قرار دهید، میزان فضای موجود در خانه شما می باشد. در صورتی که فضای کمی در خانه خود دارید می توانید از میزهای عسلی کوچک استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کند. همچنین در صورتی که فضای زیادی در خانه شما وجود دارد، می توانید آن را با عسلی های بزرگ پر کنید.

میز عسلی های روستیک برای کدام قسمت از خانه مناسب است؟

میز عسلی ها اغلب برای پذیرایی استفاده می شوند. بنابراین باید در جلوی مبلمان قرار گیرند. ولی برخی از افراد به دلیل کمبود فضا در زمان هایی که میهمانی نیست، آن را در گوشه ای از اتاق قرار می دهند. بنابراین لزومی ندارد که به صورت مدام میز عسلی ها در جلوی مبلمان قرار گیرد. بلکه شما می توانید آن را در زمان هایی که استفاده نمی کنید، در گوشه ای از خانه خود قرار دهید.

 

میز عسلی

هزینه ست کردن میز عسلی روستیک چقدر است؟

با توجه به این که میز عسلی های روستیک از جنس تمام چوب است، هزینه بیشتری نسبت به میزهای ام دی اف دارد. ولی از طرفی به دلیل عدم وجود نقش و نگار و یا روکش بر روی این میزها، شما می توانید با هزینه ای پایین تر از میز عسلی های سبک کلاسیک آن را خریداری کنید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.