Whatsapp

مشاوره رایگان

ساخت میز بار چوبی

ساخت میز بار چوبی

فهرست

ساخت میز بار با استفاده از چوب و ام دی اف

طراحی و ساخت میز بار چوبی به تناسب دکوراسیون داخلی با توجه به شرایط و نحوه چیدمان وسایل انجام می شود. ولی روال کلی آن است که تهیه و طراحی  میز بار با توجه به سلیقه و خواست افراد سفارش دهنده انجام می گیرد و هیچگونه سطح استاندارد و مشخصی به عنوان تراز و لول وجود ندارد که بتوان آن را ملاک و‌ معیار انتخاب و سفارش میز بار قرار داد. ولی بطور کلی سوای سلیقه سفارش دهنده، معمولا برای هماهنگی با دکوراسیون کلاسیک و قدیمی از میز های بار از جنس چوب طبیعی استفاده می شود تا تناسب و هماهنگی بین اجزاء تشکیل دهنده محفوظ بماند.

معمولا برای این نوع دکوراسیون میز بارهای شیک و مختلف وجود دارد که اکثر آنها با رنگ های کرم طلایی و مشکی ساخته می شوند و متقابلاً برای سبک دکوراسیون مدرن هم از چوب های مصنوعی یا همان ام دی اف استفاده می شود تا توازن و هماهنگی بین اجزاء تشکیل دهنده حفظ شود.

از میز بار چه استفاده هایی می شود

از میز بار در مکان هایی مانند رستورانها، کافی شاب ها، تالارهای پذیرایی و انواع و اقسام اماکن پذیرایی عمومی و خصوصی استفاده می شود. در گذشته در اکثر کشورهای جهان میز بار مرسوم و رایج بوده و در ایران اگر هم بوده در پایتخت و مکان های خاص رایج بوده است.

ولی امروزه به جرات می توان گفت که در اکثر اماکن عمومی و خصوصی کشور استفاده از میز بار رواج دارد. در اماکن پذیرایی عمومی معمولا میزهای بار چرخدار بوده و برای انتقال وسایل خوراکی بر سر میزهای پذیرای و متقابلاً جمع کردن لوازم استفاده شده یا اضافه از میز های پذیرایی استفاده می شود و به دلیل داشتن طبقات زیاد فضای نسبتا بزرگی را برای انتقال وسایل فراهم می کنند و بدین وسیله می توان حجم زیادی از انواع غذا ها و نوشیدنی های مختلف را برای ارائه به میهمانان به میز های پذیرایی منتقل کرده و سرعت و کیفیت کار افزایش پیدا می کند.

در مکان های خصوصی می توان از میزهای بار ثابت استفاده کرد و کاهی با عنوان میز عسلی از آن استفاده کرد و یا با قرار دادن میز بار ثابت در نزدیکی آشپزخانه هم بعنوان میز ناهار خوری از آن استفاده کرد که در قسمت زیر یا طبقات آن علاوه بر قراردادن انواع نوشیدنی وسایل و ظرف مختلف را هم جایگذاری کرده و شرایط و نمای دیداری را هم چشم نواز تر کرد.

 

میز بار

انواع میز بار

طراحی و ساخت میزهای بار چوبی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه افراد، بودجه در نظر گرفته شده از سوی مشتری، شرایط محیط، مدل و طرح رنگ انتخابی ،ابعاد و اندازه آن توسط افراد حرفه‌ ای و متخصص انجام می‌ شود. معمولا در طراحی و ساخت این نوع میز به فاکتورها و ملاک هایی مانند فضایی زیبا و مناسب برای قراردادن انواع ظروف و لیوان ها، جایگاه ظروف انواع نوشیدنی و یخ و قهوه ساز توجه شود تا از نظر دیداری کم و کاستی در ساختار کلی میز بار بوجود نیاید. بطور کلی میزهای بار در انواع میزهای چوبی چرخدار و ایستاده دیواری طراحی و ساخته می شوند.

۱- میز بار چوبی دیواری:

میزهای بار چوبی دیواری به دلیل تنوع در طراحی ساخت و هماهنگی نسبتا مناسب با دکوراسیون داخلی و کارایی فراوان جزء پرطرفدار ترین انواع میز بار بوده و مورد توجه و استقبال افراد علاقمند می باشد. این نوع میز بار به دلیل چسبیده بودن به دیوار فضای کمتری را اشغال می کنند و هم برای جاهای بزرگ و هم کوچک بسیار مناسب می باشد. بطور کلی می توان این نوع میز بار را به راحتی در قالب دکوراسیون داخلی قرارداده و با اولین نگاه هیچ عدم تناسبی را مشاهده نکرد.

۲- میز بار چوبی ایستاده:

میز بار چوبی ساده برای آن دسته از ساختمان هایی مناسب است که از فضای بزرگ تری برخوردار هستند و از ثبات بیشتری برای نگهداری انواع نوشیدنی و غذا برخوردار هستند در این نوع از میز بار می توان به خوبی از انواع ظریف کاری ها بر روی چوب استفاده کرده و کیفیت نمای دیداری کار را بالا برد. برای ساخت این نوع میز بار می توان یک جای خوب و مناسب را در فضای عمومی خانه انتخاب کرده و ابعاد و اندازه مد نظر را در اختیار افراد ماهر و کار بلد برای ساخت سازه مدرن و مورد نظر خود قرار داد.

میز بار چوبی ایستاده

۳- میز بار چوبی چرخدار:

میز بار چوبی چرخدار یکی از نمونه های مناسب و پرطرفدار می باشد که به دلیل قابلیت انتقال و جابجا کردن مقدار نسبتا زیاد مواد غذایی و نوشیدنی بیشتر در رستوران ها و کافی شاپ ها مورد توجه و اقبال می باشد ولی به دلیل به بازار آمدن طرح های مدرن و لوکس از این نوع میز به بازار باعث توجه و استفاده در منازل و فضا های خصوصی هم شده است. حتی در خانه های کوچک به عنوان وسایلی تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. میز بار چرخدار یکی از انتخاب های شیک در خانه هایی است که دارای طراحی مدرن و لوکس هستند که معمولاً برای راحتی پذیرایی مهمانان استفاده می شود.

۴- میز بار چوبی کلاسیک:

میز بار کلاسیک هر چند در نگاه اول شاید ساده و قدیمی بنظر بیاید ولی می توان با طراحی یک میز بار شیک و مناسب انواع نوشیدنی های طبیعی و خنک را روی آن چید. برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی استفاده از میز بار های سلطنتی می تواند یک انتخاب شایسته و مناسب برای بالا بردن کیفیت کار باشد. بطور کلی در طراحی دکوراسیون داخلی بر مبنای این نوع از میز بار یا باید جای مناسب و مجزا برای قرار دادن میز بار کلاسیک در نظر گرفت. یا برای میز بار کلاسیک آن را با جزیره آشپزخانه میکس کرده و از آن هم برای آشپزخانه و هم به عنوان میز بار استفاده نمود که باعث صرفه جویی در فضاهای مورد استفاده می شود.

بار چوبی کلاسیک

۵- میز بار چوبی مدرن:

امروزه با طراحی های جدید سعی می شود تا با توجه به زندگی مدرن از جزییات و فضا ها و سازهای بزرگ و بلا استفاده دوری شده و با ایجاد فضاهای کوچک و مدرن به بهترین نحو بتوان در عین سادگی نیازهای اساسی را برطرف کنند و با قرار دادن میزهای بار شیک و مدرن انواع نوشیدنی های طبیعی و خنک را بدور از جزییات دست و پا گیر در دورهمی های دوستانه سرو نمایند.

ساخت میز بار چوبی آدرس کارخانه زد دیزاین :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

ساخت میز بار چوبی  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰

ساخت میز بار چوبی تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

ساخت میز بار چوبی ZDesign_Group@yahoo.com

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.