Whatsapp

مشاوره رایگان

زیباترین موارد استفاده از اسلب چوب گردو

زیباترین موارد استفاده از اسلب چوب گردو

فهرست

تاریخچه استفاده از لوازم و ادوات چوبی به هزاران سال باز می گردد و با توجه به نقاط مثبت بسیار بالای متریال چوب ، این ماده همچنان مورد توجه و استقبال طراحان و دکوراتورها می باشد .برای افرادی که به سازه های چوبی علاقمند هستند ، اطلاع از موارد استفاده از اسلب چوب بسیار جالب و دیدنی می باشد .در ادامه با ما همراه باشید تا  جذاب ترین موارد استفاده از اسلب های چوب گردو را مشاهده فرمایید و با این سازه های روستیک آشنا شوید .

اسلب چوب گردو

موارد استفاده از اسلب چوب :

با توجه به ابعاد تخته های اسلب ، ضخامت و شکل ظاهری آن ها ،کاربردهای متفاوتی می توان برای آن ها در نظر گرفت . ما در مجموعه زد دیزاین صفر تا صد ساخت محصولات چوبی را با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید نموده ایم . یعنی چوب به صورت خام وارد کارگاه شده و پس از طی مراحل مختلفی خشک شده ، برش خورده ، کف تراشی و سمباده زده می شود و در انتها وارد پروسه ساخت می شود .

در اینجا به ذکر ۹ نمونه از زیباترین سازه های چوبی خواهیم پرداخت که از اسلب های مرغوب در سایزها و مدل های مختلف استفاده می شود :

  1. میزهای غذاخوری
  2. میزهای جلو مبلی
  3. میز تلویزیون
  4. کتابخانه و استندهای چوبی
  5. میز عسلی
  6.  ساعت های دیواری
  7. لوسترهای روستیک
  8. آینه
  9. تخته های سرو چوبی

۱. میزهای ناهارخوری روستیک با لبه های زنده :

درخت اگر به برش های طولی و عمودی برش داده شود ، در بهترین و ایده آل ترین حالت ، مناسب میزهای بزرگ غذاخوری می باشند که به جهت زیبایی و خاص بودن ظاهر آن مناسب منازل ، رستوران های لاکچری ، هتل های مجلل می باشد .بیشتر این میزها را با لبه زنده و روستیکال طراحی و تولید می کنند . منظور از لبه ی طبیعی و زنده ی اسلب همان شکل طبیعی درخت است که تا پایان بدون هیچ گونه دخالت و کار دست باقی خواهند ماند .بسته به سلیقه و شکل طبیعی درخت این تورفتگی ها می تواند متفاوت باشد .

 

موارد استفاده از اسلب چوب

۲. میزهای جلو مبلی :

از دیگر موارد استفاده از اسلب چوب ، می توان به ساخت میزهای جلو مبلی در سایز و ابعاد متنوع اشاره کرد .تنوع در خرید این نوع میزها بسیار بالا بوده و با توجه به بودجه و سلیقه تان می توانید از مدل های روستیک و بدون هیچ گونه برشی استفاده کرده و یا از نمونه های برش خورده و آنکارد شده انتخاب نمایید .علاوه بر تنوع در صفحه رویی میزها ، می توانید پایه های مختلفی اعم از چوبی و فلزی را برای میزها در نظر بگیرید .

قابل ذکر است رنگ پایه ها ، مشکی مات و تمام رنگ ها کوره ایی می باشند .برای مشاهده پایه های فلزی ، به وبسایت زد دیزاین مراجعه کرده و از نمونه های بیشتر آن دیدن فرمایید .

میز جلو مبلی چوبی

۳. میزهای تلویزیون :

از آن جا که وسیله ایی مانند تلویزیون در اکثر خانه ها وجود دارد ، می بایست میزی برای قرار دادن آن و سایر اکسسوری ها استفاده نمود ؛ و چه متریالی زیباتر و ماندگارتر از چوب طبیعی ، که بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن و یا اتاق تی وی می باشد .میز تلویزیون ، یکی از موارد استفاده از اسلب چوب می باشد که بسته به طبقات و جنس چوب و ابعاد آن دارای قیمت های مختلفی است که بتوانیم رضایت طیف وسیعی از مشتریان را در بر بگیریم .

موارد استفاده از اسلب چوب

۴. کتابخانه و استندهای چوبی :

از ترکیب فلز و چوب طبیعی ، یک سازه ی مدرن و روستیک ساخته می شود که موارد استفاده متفاوتی از قبیل کتابخانه ، استند گل طبیعی ، قفسه دکوری جات و … می توان برای آن در نظر گرفت .تنوع این استندها با توجه به تعداد طبقات ، نوع چوب به کار رفته ، قطر آهن مصرفی ، ارتفاع و طول و عرض آن بسیار متفاوت بوده و با توجه به بودجه شما امکان هر گونه تغییر بر روی این محصول پر طرفدار وجود دارد .

 

موارد استفاده از اسلب چوب

۵ . میزعسلی :

برای بیشتر مبلمان های راحتی و اسپرت ، باید میز جلوی آن ها به صورت جداگانه خریداری شود .این میزهای جلو مبلی یکی از موارد استفاده از اسلب چوب می باشد که بسیار بادوام بوده و می تواند به عنوان میز جلو مبلی و میز قهوه خوری مورد استفاده قرار داد .

۶ . ساعت دیواری :

از تخته های کوچک تر اسلب های چوب می توان سازه های روستیک بسیار زیبایی نظیر ساعت دیواری ساخت . این ساعت ها چون با موتور آرام گرد کار می کنند ، برای فضای اتاق خواب بسیار ایده آل می باشند .این ساعت ها در دو سایز متفاوت با قطرهای ۳۰ و ۵۰ سانتی متر تولید و به فروش می رسند .

خرید ساعت

۷ . لوسترهای چوبی :

یکی از کم نظیر ترین محصولات مجموعه زد دیزاین لوسترهای چوبی می باشد که هیچ ۲ نمونه مشابهی برای آن ها وجود ندارد و انتخاب خوبی برای مشکل پسندان می باشد .موارد استفاده از اسلب چوب در لوسترها سقفی بسیار منحصربفرد می باشد .

۸ . آینه های چوبی :

آینه های چوبی در دو مدل جذاب و کاملا متفاوت طراحی و تولید می شوند . مدل اول که در تصویر زیر مشاهده می نمایید ، از برش های عرضی ( کالباسی ) چوب استفاده شده و نوع دوم از برش های نواری چوب در دو طرف آینه به عنوان قاب ساخته می شود .

موارد استفاده از اسلب چوب

۹. تخته های سرو چوبی :

تخته های سرو بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که بعضا با قیمت های پایین به فروش می رسد ؛ ولی از آن جا که تمامی محصولات ما از چوب های طبیعی و با کیفیت نظیری گردو ، توسکا ، بلوط ، سنجد و … ساخته می شود ؛ تخته های سرو و استندهای پذیرایی ساخته شده در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

تخته سرو چوبی

در خاتمه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام از این محصولات دست ساز و سفارش با شماره شرکت تماس حاصل فرمایید .

زیباترین موارد استفاده از اسلب چوب گردو آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
زیباترین موارد استفاده از اسلب چوب گردوتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.