Whatsapp

مشاوره رایگان

رنگ طوسی در دکوراسیون

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی

فهرست

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی رنگ

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی رنگ در صورت جا نمایی درست می تواند نمای دیداری زیبایی داشته باشد. رنگ طوسی و خاکستری  یکی هستند و برای وسایل مختلف دیزاین  داخلی با توجه به نوع طراحی داخلی یا سلیقه در نظر گرفته شده و در وسایل و فضاهای مختلف استفاده می شوند. در بین مردم رنگ خاکستری نمادی از اعتماد، بی طرفی، استقلال، رسمیت و آرامش است که تقریبا رنگی خنثی محسوب شده و طیف رنگی بین سیاه و سفید در نظر گرفته می شود. رنگ طوسی رنگی خنثی است که استفاده از آن برای مبلمان به دلیل ست شدن و هماهنگی با وسایل دیگر در دیزاین کلاسیک می تواند انتخابی درست و قابل تامل باشد.

مبلمان کلاسیک چه خصوصیاتی دارد؟

باید به این نکته توجه کرد که کلاسیک به معنی قدیمی و از مد افتاده نیست چون سبک های کلاسیک الهام گرفته از ریشه های هنری هستند و هیچ گاه قدیمی نمی شوند. سبک کلاسیک مانند یک حلقه واسط است که گذشته را به حال متصل می کند و علاقمندان خاص خود را دارد. از خصوصیات طرح کلاسیک که آن را در نزد خیلی از افراد معتبر کرده است می توان به مواردی مثل تمرکز بر خط ها و فضاهای منحنی اشاره کرد. مبلمان کلاسیک ریزه کاری های ظریف و دقیقی دارند.  ساختار مبلمان کلاسیک دارای نقش و نگار و طرح بندی متفاوت است که ریشه در کشورهای اروپایی دارد. مبلمان کلاسیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به نوع طراحی و کیفیت قیمت آن ها نسبت به انواع دیگر مبلمان ممکن است بالاتر باشد به همین دلیل ممکن از مبلمان طوسی رنگ در طرح های مختلف برای دیزاین کلاسیک استفاده شود تا بتوانند به یک تعادل معقول در فضای داخلی برسند.

 

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی

 

به چه دلیل رنگ طوسی برای مبلمان  در دیزاین کلاسیک می تواند مناسب باشد؟

اولا همانطور که گفته شد رنگ طوسی رنگی خنثی است که طرفداران خاص خود را دارد و از شرایط مناسبی برای ست شدن با وسایل دیگر برخوردار می باشد. از نظر طیف رنگ با توجه به سلیقه و شرایط دیزاین داخلی رنگ طوسی می تواند به دو شکل طوسی روشن یا تیره مورد استفاده قرار گیرد. معمولا مبلمان با رنگ بندی طوسی از قابلیت خوبی برای ست شدن با رنگ های چوب برخوردار است. رنگ طوسی نسبت به رنگ های تیره و سیاه از شرایط مناسب تری برخوردار بوده  و کمتر کثیفی، لکه و گرد و غبار را نشان می دهد‌.  مبلمان با رنگ طوسی از شرایط خوبی برای هماهنگی و چفت شدن با دیزاین کلاسیک و مدرن برخوردار است و در هر دو قالب می تواند مورد استفاده قرار گیرد.  نوع چیدمان مبلمان طوسی در دیزاین کلاسیک می تواند علاوه بر زیبایی نمای کلی دکوراسیون داخلی باعث شود فضای داخلی کوچک و جمع و جور به نظر نرسد و با رعایت حدفاصل مناسب بین آن ها رفت و آمد ساده باشد.

مبلمان طوسی رنگ در دیزاین کلاسیک قابلیت هماهنگی با چه رنگ هایی را دارد؟

مبلمان طوسی به دلیل زیبایی نمای ظاهری یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان است که به دلیل خنثی بودن رنگ از قابلیت خوبی برای ست و هماهنگ شدن با رنگ های دیگر برخوردار می باشد. مثلا ترکیب رنگ طوسی با رنگ های آبی،  زرد و … می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد. حتی خیلی از طراحان دکوراسیون داخلی رنگ طوسی را سرآمد و پادشاه رنگ های دیگر می دانند. مبل طوسی رنگ در دیزاین  کلاسیک در تقابل با رنگ زرد می تواند ترکیب جالبی را به وجود بیاورد. استفاده از رنگ زرد در دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی رنگ که تقریبا رنگی خنثی محسوب می شود می تواند باعث ایجاد تعادل بین یک رنگ تقریبا سرد و گرم شود. این آمیختگی  ترکیبی متعادل و زیبا به وجود می آورد که در عین ایجاد فضای دیداری  پر انرژی  یک آرامش مطلوب و با ابهت را رقم می زند. همچنین استفاده از رنگ بنفش و زرد به عنوان مکمل در دیزاین کلاسیک با مبلمان به رنگ خنثی یعنی طوسی ترکیب و هارمونی خارق العاده ای را به وجود می آورد که می تواند بسیار چشم نواز باشد. استفاده از رنگ سبز  به عنوان یک رنگ زنده و آرامش بخش در کنار مبلمان طوسی  در دیزاین کلاسیک می تواند فضای عاشقانه و رمانتیک را رقم بزند. ‌ رنگ های آبی و صورتی هم به شکل مجزا و یا در کنار هم اگر در کنار مبلمان طوسی رنگ در دیزاین کلاسیک به کار گرفته شوند می تواند فضای زیبا و رویایی را به وجود بیاورد این طیف های رنگی در صورت قراری گرفتن در کنار هم می توانند آرامش و نشاط را به ساکنین خانه هدیه کنند.

 

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی

در دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی رنگ بهتر است  از کوسن با چه رنگ بندی استفاده شود؟

در دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی رنگ بهتر است از کوسن های پلنگی طوسی و مشکی یا طوسی، قهوه ای استفاده شود. همچنین کوسن هایی با زمینه طوسی و خطوط راه، راه و پلنگی شکل می تواند نمای دیداری مناسبی را رقم بزند. اگر کسی بخواهد از مبلمان طوسی رنگ در دیزاین کلاسیک استفاده کند و تمایل داشته باشد از کوسن هم رنگ مبلمان استفاده کند باید سعی کند طیف های رنگ استفاده شده در مبل و کوسن حتی المقدور تا حدودی از نظر طیف رنگ متفاوت باشند تا زیبایی کار دوچندان شود. معمولا از نظر طیف های رنگ ، طوسی روشن و  تیره وجود دارد که پرده ها و طیف های رنگ می تواند بین این دو نقطه در نوسان باشد تا  با شدید و ضعیف شدن طیف های رنگ هماهنگی و همخوانی رنگ ها به حد تعادل و ایده آل برسد.‌

چگونه می توان از مبلمان طوسی در دیزاین کلاسیک استفاده کرد؟

مبلمان طوسی اغلب در طرح های مبلمان راحتی ، اسپرت و چستر طراحی و تولید می شود اما گاهی اوقات از این رنگ برای طراحی و ساخت مبلمان کلاسیک هم استفاده می شود. با توجه به آنکه رنگ طوسی به عنوان رنگ برگزیده سال ۱۴۰۱ مطرح می شود. بکار گیری مبلمان طوسی رنگ  در دیزاین کلاسیک می تواند باعث زیبایی دیداری فضای داخلی شود هرچند که انتخاب رنگ مناسب برای کوسن های مبلمان طوسی هم می تواند در زیبایی و کیفیت کار بسیار تاثیر گذار باشد. در دیزاین کلاسیک معمولا از مبلمان سلطنتی و کلاسیک استفاده می شود. اما استفاده از مبلمان طوسی در طرح های دیگر اگر بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده و به عنوان مکمل به کار گرفته شود می تواند کیفیت دیداری فضای داخلی را در حد مطلوبی افزایش دهد.

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی

سخن پایانی

دیزاین کلاسیک با مبلمان طوسی رنگ در صورت جا نمایی درست و هماهنگ می تواند باعث ایجاد فضایی زیبا و خارق العاده باشد که چشم هر بیننده ای را به سمت خود هدایت کند. منتهی به دلیل آنکه رنگ طوسی جزء رنگ های خنثی محسوب می شود بهتر است از رنگ های مکمل و زنده برای جان بخشی به فضای داخلی استفاده شود تا بتوانند یک ترکیب زیبا و خا ق العاده را به وجود بیاورند. مبلمان طوسی رنگ در دیزاین کلاسیک اگر با کفپوش ها و زیر اندازهای دستباف با رنگ بندی مناسب ترکیب شود می تواند بسیار زیبا و چشم نواز گردد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.