Whatsapp

مشاوره رایگان

جدیدترین جا لباسی کمدی

جدیدترین جا لباسی کمدی

فهرست

در صورتی که به نظم و ترتیب لباس های خانه خود اهمیت می دهید، حتما به جا لباسی توجه کنید. کمد و جا لباسی های مدرن نقش فوق العاده بر روی طراحی فضای داخلی منزل دارد. به همین دلیل استفاده از جا لباسی های شیک می توانید نظم و زیبایی خاصی را به خانه شما هدیه دهد. جا لباسی ها دارای محفظه هایی هستند که لباس ها و وسایل شما را از دید افراد پنهان می کنند. در ادامه جدیدترین جا لباسی کمدی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

جا لباسی کشویی

جا لباسی های کشویی همان طور که از نامش مشخص است به صورت کشویی باز و بسته می شود. این جالباسی به صورت مدرن طراحی شده است و کیفیت بالایی دارد. معمولا از جا لباسی های کشویی برای خانه های کوچک استفاده می شود. این جا لباسی بسیار مدرن و زیبا است و شما می توانید نمونه های متنوعی از این جا لباسی ها را انواع خانه ها مشاهده کنید. جا لباسی های کشویی به صورت ساده طراحی شده است و کمترین فضا را اشغال می کند.

جا لباسی کفشی

پایین بودن متراژ خانه امکان استفاده از جا لباسی و جا کفشی به صورت جداگانه را به شما نمی دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد از جا لباسی های طراحی شده در کنار جا کفشی برای قرار دادن لباس ها استفاده می کنند. در این حالت شما به صورت بهینه از فضای خانه برای طراحی دکوراسیون بهره ببرید.

استفاده از رخت آویز در ورودی منزل

در فصل زمستان در هنگام ورود به منزل استفاده از رخت آویز بهترین قابلیت است که می تواند مکانی را برای آویزان کردن لباس ها به شما اختصاص دهد. بنابراین رخت آویز موجود در ورودی خانه ابزار بسیار کاربردی محسوب می شود. بنابراین شما می توانید لباس ها و کفش های خود را در یک محفظه به صورت جداگانه قرار دهید و بدین طریق به صورت بهینه از فضا استفاده کنید.

 

رخت آویز در ورودی منزل

جا لباسی اتوبوسی

جا لباسی های اتوبوسی از دیگر ابزارهایی است که می تواند تمامی به تمامی وسایل و لباس های شما نظم دهد. این جا لباسی ها گنجایش بسیار بالایی دارد و می توان از مدل درب دار و بدون درب آن استفاده کرد. این جا لباسی ها اغلب در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. چوبی که در این جا لباسی ها استفاده می شود نیز اهمیت بسیاری دارد و در رنگ و مدل های مختلفی موجود است.

جا لباسی کمدی کم جا

جا لباسی های کم جا نیز از دیگر جدیدترین جا لباسی کمدی موجود در بازار است که برای آپارتمان و خانه های کوچک بسیار ایده آل است. این این جا لباسی ها در داخل دیوار نصب می گردد و انواع لباس ها و وسایل در داخل آن قرار می گیرد. جا لباسی های کم جا طرح و مدل های مختلفی دارد و شما می توانید از آن برای زیباسازی خانه بهره ببرید.

جا لباسی کمدی ام دی اف و شیشه ای

ترکیب دو متریال ام دی اف و شیشه بهترین متریالی است که می توانید با استفاده از آن زیبایی خانه را دو چندان کنید. این جا لباسی ها بدنه ای چوبی با درب شیشه ای دارند و از این رو می تواند انواع لباس های خود را در داخل آن جای دهید. برای این که محتویات داخل جا لباسی نمایش داده نشود نیز می توانید شیشه ها را به صورت مات طراحی کنید.

 

جا لباسی ام دی اف و شیشه ای

استفاده از جا لباسی کمدی آینه دار

جا لباسی های آینه دار یکی از بهترین و جدیدترین جا لباسی کمدی موجود در بازار است که کشوهای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. همان طور که می دانید آینه یکی از عناصر موجود در خانه است که با انعکاس بالایی که ایجاد می کند، فضا را بزرگ تر از حالت معمول نشان می دهد. بنابراین شما با استفاده جا لباسی های آینه دار مدرن می توانید به لباس های خود نظم داده و فضا را دلبازتر کنید.

جا لباسی آینه دار

جا لباسی کمدی جدید برای فضای کلاسیک

در صورتی که شما نیز برای دکوراسیون خانه کلاسیک خود به دنبال بهترین و جدیدترین جا لباسی برای نظم بخشی به خانه خود هستید، پیشنهاد می کنیم که از جا لباسی های جدید کلاسیک برای دیزاین خانه خود استفاده کنید. این جا لباسی ها از بهترین چوب ساخته می شود و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این جا لباسی ها به صورت لوکس و پر نقش و نگار طراحی شده است و زیبایی منحصر به فردی دارد.

جا لباسی کمدی جدید برای فضای مدرن

جا لباسی های جدید برای خانه های مدرن به صورت کاملا ساده طراحی شده است و می تواند با سادگی خود کیفیت را برای دکوراسیون خانه شما به ارمغان بیاورد. این جا لباسی بدون هیچ گونه نقش و نگاری هستند و اغلب بدون دسته طراحی می شوند. رنگ این جا لباسی روشن است و می تواند فضای شما را بزرگ تر و دلبازتر نشان دهد.

 

جا لباسی جدید برای فضای مدرن

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.