Whatsapp

مشاوره رایگان

تغییر دکوراسیون کم هزینه

تغییر دکوراسیون کم هزینه

فهرست

راهکارهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون

برای داشتن دکوراسیونی بسیار جذاب و زیبا همیشه نیازی نیست که از لوازم و وسایل گران قیمت استفاده کنید، شما با چند ایده و خلاقیت می توانید نمایی بسیار جذاب و زیبا را به دکوراسیون خانه خود ببخشیدرو یک تغییر دکوراسیون کم هزینه داشته باشید.

بسیاری از افراد برای طراحی دکوراسیون خود هزینه های بسیار بالایی را متحمل می شوند و تا مدت های بسیاری باید نیمی از درآمد خود را صرف پرداخت لوازم دکوری کنند که این کار از نظر اقتصادی برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نیست. در این مقاله قصد داریم با بیان راهکارهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون نمایی بسیار متفاوت را برای خانه به ارمغان بیاورید. بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

برای تغییر دکوراسیون کم هزینه برنامه ریزی کنید

پیش از هر کاری یک کاغذ و قلم برداشته و لیستی از لوازم و وسایلی که در خانه دارید تهیه کنید. سپس با توجه به متراژ ساختمان، این ابزارها را کنار هم بچینید. در صورتی که وسایل شما کهنه و قدیمی شده است نیز هیچ جای نگرانی نمی باشد. شما با کمی ایده پردازی و خلاقیت می توانید این وسایل را مدرن و بروز کرده و با استفاده از آن خانه را مدرن و جذاب کنید و تغییر دکوراسیون کم هزینه را برای خود به وجود آورید. شما می توانید کمی زمان گذاشته و با سرچ ساده در اینترنت ایده های جدیدی را پیدا کنید و تمامی ایده های خود را بر روی کاغذ پیش رو یادداشت نمایید. در انتها شاهد خواهید بود که ذهن شما آماده چه تغییراتی شده است.

تغییر دکوراسیون کم هزینه

از استفاده ترکیبی از رنگ ها نترسید

شاید فکر کنید که استفاده همزمان از چندین رنگ جذابیت چندانی برای ساختمان شما ندارد. ولی باید به شما بگوییم که تنوع در رنگ و استفاده از طیف رنگی گسترده شاید نمایی بسیار جذاب را به ساختمان شما بدهد. بنابراین هیچ ترسی از استفاده از رنگ ها نداشته باشید و بدون هیچ استرسی آن را در دکوراسیون خانه خود به کار ببرید. بنابراین اصلا فکر نکنید که رنگ های موجود در وسایل و لوازم خود هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارد، با کمی ایده پردازی آن را استفاده کنید.

تغییر رنگ دیوارها در تغییر دکوراسیون کم هزینه

بخش بزرگی از خانه را دیوارها تشکیل داده اند. بنابراین با تغییر رنگ دیوارها و یا استفاده از کاغذ دیواری می توانید به صورت شگفت انگیزی دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. این کار به صورت قطعیت نمای شما را به سمت و سویی مثبت می برد و بسیاری از طراحان دکوراسیون اولین کاری که می کنند این است که رنگ و طرحی مناسب را برای دیوارهای ساختمان استفاده می نمایند. نیازی نیست که تمامی دیوارها را به یک رنگ دربیاورید، می توانید در هر قسمت از خانه یک رنگ و یا یک کاغذ دیواری استفاده کنی

تغییر دکوراسیون کم هزینه

بطری را تبدیل به گلدان کنید

تغییر و تزئین بطری و شیشه های دور ریختنی از جمله راهکارهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون به شمار می رود. بنابراین شما می توانید این بطری ها و شیشه ها را با استفاده از ابزاری مناسب رنگ آمیزی کرده و در داخل آن گل و گیاه طبیعی و یا مصنوعی قرار دهید. حتی می توانید تنها به یک ربان ساده اکتفا کرده و بدون هیچ تغییری در آن گل گذاشته و آن را بر روی میز قرار دهید و بدین صورت نمایی فوق العاده عالی را به وجود بیاورید.

آیینه به اتاق بیافزایید

آینه یکی از المان های خانه های ایرانی است و وجود آن ها در ساختمان می تواند به صورت چشمگیری نمایی بسیار شیک و زیبا را به وجود بیاورد. برای تزئین و افزایش زیبایی اتاق و پذیرایی نیازی نیست آینه های لوکس و گران قیمت خریداری کنید. بنابراین آینه ای ساده را برداشته و با استفاده از ابزارهای مختلفی همچون چوب، دکمه، باتری های غیرقابل استفاده، پولک، چرم و یا هر چیز دیگری جلوه ای بسیار خاص و منحصر به فرد به آن ببخشید.

آیینه در دکوراسیون اتاق

در تغییر دکوراسیون کم هزینه روکش جدید بر روی کوسن قرار دهید

شما با قرار دادن یک روکش جدید و نو بر روی کوسن های مبلمان خود می توانید به راحتی و با کمترین هزینه دکوراسیون پذیرایی خود را تغییر دهید. برای این کار حتما لازم نیست که هزینه کنید و پارچه جدید خریداری نمایید. بلکه با استفاده از پارچه های موجود در خانه نیز می توانید نمایی بسیار متفاوت را به فضا ببخشید. تنها کافیست کمی ایده پردازی و خلاقیت به خرج دهید.

چراغ اتاق را عوض کنید

نورپردازی خانه تاثیر بسیاری بر روی دکوراسیون دارد. بنابراین به راحتی و با یک تغییر ساده نمایی بسیار متفاوت را در دسترس داشته باشید. استفاده از لامپ ها و آباژورهای جدید از دیگر راهکارهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون به شمار می رود. با این رنگ خانه از حالت یکنواختی خارج شده و زیبایی فوق العاده عالی دارد. همچنین می توانید در شب از شمع و یا چراغ های تزئینی برای این کار استفاده کنید. این کار در اکثر مواقع جواب خواهد داد و خانه شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

تغییر دکوراسیون کم هزینه

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.