Whatsapp

مشاوره رایگان

ترکیب فلز و چوب در طراحی انواع مختلف قفسه

فهرست

بطور حتم تاثیرات مثبتی که نظم و ترتیب بر روی زندگی افراد می گذارد برای هیچکس پوشیده نیست. اما چگونگی نظم بخشیدن برای بعضی ها کاری دشوار است. پیشنهاد ما برای آن دسته از عزیزانی که علاوه بر این که نمی دانند چگونه باید نظم ببخشند به وسایل، با مشکل کمبود جا نیز روبرو هستند، استفاده و نصب قفسه جدا کننده است و از آنجا که این قفسه ها در عین کارایی باید زیبا و محکم هم باشند، پیشنهاد می کنیم از قفسه های ترکیب فلز و چوب استفاده کنید.

ترکیب فلز و چوب در طراحی قفسه ها و جلوه زیبای آن

وجود قفسه ها، مناسب آن دسته از افرادی می باشد که به منظم بودن فضا بسیار اهمیت می دهند. مطمئنا قسمت هایی در خانه وجود دارد که بلا استفاده هستند، نظیر زیر راه پله، دیوار سفید و بی روح خانه و… شما می توانید با نصب قفسه های زیبا و کاربردی؛ علاوه بر نظم بخشیدن به وسایلتان، از حداکثر فضای موجود در خانه نیز بهره ببرید. از عمده مزایای قفسه ها، قابلیت نصب و استفاده در هر جای خانه و قابلیت سفارشی سازی به شکل دلخواه تان است. در ادامه به چند مورد از کاربردهای قفسه های فلز و چوب
اشاره می کنیم.

ترکیب فلز و چوب در طراحی انواع مختلف قفسه

کاربرد قفسه های از جنس فلز و چوب:

از مزیت های قفسه ها این است که برای هر منظوری و در هر جای، و هر گوشه کناری از خانه یا محیط کار قابلیت نصب دارند. بدین منظور شما می توانید هم از آنها برای پارتیشن بندی و جداسازی فضای خانه (و یا حتی محیط کار) از یکدیگر استفاده کنید و هم برای نظم بخشیدن و مرتب کردن وسایل تان. برخی از کاربردهای قفسه های فلز و چوب به شرح زیر است:

قفسه بندی کابینت آشپزخانه:

آشپزخانه با وجود وسایل متعدد، بیشتر از هر جای دیگری نیاز به پارتیشن بندی و قفسه بندی دارد. بکار بردن قفسه های فلز و چوب علاوه بر اینکه به محیط آشپزخانه از کابینت گرفته تا کشو ها را نظم می دهد، به زیبایی فضا نیز کمک می کند.

قفسه بندی کتابخانه:

استفاده از قفسه های فلز و چوب در سبک دکوراسیون روستیک و مدرن نقش تاثیر گذاری دارد. آن ها می توانند در اتاق نشیمن یا اتاق خواب نصب شده و به محلی برای قرار دادن کتاب های شما، افتخارات ورزشی و … تبدیل شود.

قفسه بندی فروشگاهی:

قفسه بندی در فروشگاه ها تاثیرات مثبتی بر ذهن مشتری می‌گذارد. از این رو مشتریان با دیدن نظم و ترتیب محصولات و ترتیب بندی شدن مجزای هر محصول، با طیب خاطر و رضایت، خرید خود را انجام می‌دهند. این قفسه ها را می توانی از جنس فلز و چوب انتخاب کنید.

ترکیب فلز و چوب در طراحی انواع مختلف قفسه

قفسه بندی ستون خانه:

شما می توانید با کمی خلاقیت و نصب این مدل قفسه های ترکیبی به دورتادور ستون های بلند خانه تان، فضایی خاص پدید آورید. بطور مثال می توانید آن را به یک کتابخانه، محلی برای قرار دادن اشیا و اکسسوری ها، گلدان های طبیعی و مصنوعی و یا هر طرحی که مد نظرتان است تبدیل نمایید.

در نشیمن گاه خانه:

لازم به ذکر است که؛ طرح قفسه ها باید با دکوراسیون داخلی منازل در تناسب باشد و هارمونی قفسه با سایر وسایل رعایت شود. برای این منظور می توانید از جنس چوب درختانی نظیر: درختان کاج، گیلاس و تخته سه لایه که از استحکام مطلوبی برخوردارند، برای قرار دادن دکوری و وسایل تان استفاده کنید.

در کمد دیواری:

همچنین می توان برای جداسازی لباس ها و یا بعضی لوازم که نیاز است داخل کمد نگهداری شوند، از قفسه های فلز و چوب استفاده کرد. با اینکه در معرض دید قرار ندارد ولی قابلیت اجرا در کمدهای دیواری را نیز دارد.

جمع بندی انواع قفسه از جنس فلز و چوب

از قفسه های فلز و چوب می توان در آشپزخانه به عنوان شلف، در هال و پذیرایی به عنوان قفسه های دکوری، اکسسوری های تزیینی و یا حتی تلویزیون و قفسه های همراه در کنار میز تلوزیون، در اتاق نشیمن یا اتاق خواب به عنوان کتابخانه و حتی پارتیشن بندی بندی فضاهای بزرگ استفاده نمود. همچنین می توان برای مرتب کردن پرونده ها و پوشه های تان در محیط کار، چیدن گل و گیاهان و گلدان ها، قاب عکس و دکوری ها نیز از قفسه های چوب و فلز استفاده نمود، تا علاوه بر نظم بخشیدن، جلوه ای خاص و گیرا به محیط بدهید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.