Whatsapp

مشاوره رایگان

ترندهای دیزاین سرویس بهداشتی

ترندهای دیزاین سرویس بهداشتی در سال ۲۰۲۲

فهرست

تا چند سال قبل دیزاین و طراحی بیش تر مختص فضاهایی بود که بیشتر در منظر دید بوده و هزینه های بیشتر را به آن جا اختصاص می دادند و توجه به دیزاین حمام و سرویس بهداشتی و … کمتر بود .اما امروزه قضیه کاملا متفاوت شده و همانند تمام قسمت های یک خانه، طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی ایرانی هم از اهمیت خاصی برخوردار شده و بی توجهی به آن نشان دهنده کم دقتی ما خواهد بود .

اگر می خواهید در زمانی نزدیک به عید نوروز ، سرویس بهداشتی منزل خود را بازسازی کرده و یا با دنبال کردن ترند های جدید سال ، تغییراتی هر چند کوچک را در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید، با ما در ادامه همراه باشید تا با هم به روزترین آیتم های یک سرویس بهداشتی خاص و متفاوت را بررسی نماییم .

چیدمان سرویس بهداشتی ایرانی

چیدمان سرویس بهداشتی ایرانی با روشویی مشکی

یکی دیگر از مواردی که در دیزاین و چیدمان سرویس بهداشتی ایرانی طرفدار زیادی پیدا کرده است ؛ استفاده از روشویی مشکی می باشد . رنگ مشکی ، ابهت و لوکس بودن را منتقل می کند و از اینرو بسیاری از دیزاینرها و طراحان برای فضاهای خانگی ، اداری ، رستوران و هتل های لاکچری و مراکز خرید لوکس ، سرویس بهداشتی به رنگ مشکی را پیشنهاد می دهند .

شاید وقت آن رسیده که کمی بی باک و جسورانه‌تر از رنگ‌های تیره استفاده کنیم. خاکستری خوب است اما رنگ سیاه بهتر بوده و فضا را لوکس و خاص نشان می دهد ! شاید شما هنوز برای استفاده از رنگ سیاه و تیره مردد باشید و انتخاب شما  نباشد، اما اگر می‌خواهید تحول زیادی ایجاد کنید، کمی جسارت به خرج دهید و این بار رنگ سیاه را برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی تان انتخاب کنید. به جهت آن که رنگ تیره ، آلودگی را کمتر نشان می دهد برای مراکز شلوغ تر نظیر رستوران ها نیز ایده آل می باشد ، زیرا نیازی وجود ندارد روزی چندمرتبه نظافت شوند و روزی یک الی دو مرتبه نظافت برای داشتن یک سرویس بهداشتی مرتب و تمیز اکتفا می کند .

روشویی مشکی را می توانید از نوع تمام سنگی آن با رگه های سفید ، طلایی و… سفارش دهید و یا از روشویی سنگی رودخانه ای سیاه ، یک مدل متفاوت و خاص را انتخاب نمایید . برای خرید هرگونه روشویی خاص و کم نظیر با ما در ارتباط باشید .

شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶     شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲

ردپای بتن در سرویس بهداشتی

ظاهر سرد و مینی مالیستی بتن، دقیقا همان خصوصیتی است که سبب شده در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ترندی بزرگ تبدیل شود. دوستداران طراحی از این متریال استفاده می کنند تا خانه های خود را به شکل مینی مال و بسیار خاص و یونیک درآورند، به ویژه در دیزاین سرویس بهداشتی ایرانی ،کانتر آشپزخانه و حتی فضای نشیمن کاربرد زیادی پیدا کرده است. طراحان مجموعه زد دیزاین ، در سال ۲۰۲۰ این متریال را به حمام و سرویس بهداشتی به شکل بسیار زیبایی وارد کرده اند.

در گذشته بتن تنها برای محیط های خارجی و باغچه ها مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه در طراحی های صنعتی و مدرن، از بتن در دیوار ها، کفپوش، اکسسوار ها و تمام سطوح دیگر استفاده می شود. برای سرویس بهداشتی های بدون کاشی نیز می توانید از بتن به عنوان انتخابی زیبا و مدرن بهره مند شوید. برای سفارش و خرید روشویی بتنی در رنگبندی و ابعاد مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

خرید آینه

نقش آینه در دیزاین سرویس بهداشتی ایرانی

سبک و روند طراحی سرویس بهداشتی مدرن به شکلی است که آینه های قاب بندی شده ( برای هر نوع سرویس بهداشتی ) بسیار شیک تر از تابلوهای ساده است. مدتی است آینه‌های مستطیل جایگاه خود را در طراحی داخلی حمام و دستشویی از دست داده‌اند. به جایش آینه‌های نامتقارن با اشکال هندسی مختلف جای آنها را در چیدمان خانه و سرویس بهداشتی گرفته‌اند. قاب این آینه های روستیک تماما از چوب طبیعی بسیار با کیفیت بوده و کاملا ضد رطوبت و ضد نفوذ آب شده و اگر در مجاورت حمام و سرویس بهداشتی و رطوبت حاصل از آن قرار گیرند ، به هبچ وجه خراب نشده و از بین نمی روند .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.