Whatsapp

مشاوره رایگان

تخت تاشو یا تخت مورفی چیست

تخت تاشو یا تخت مورفی چیست

فهرست

تخت مورفی از خانواده تخت تاشو است که می توان آن را به سمت دیوار جمع کرد. این تخت ها بسیار مدرن و زیبا هستند و برای آپارتمان ها بهترین گزینه به شمار می روند. این تخت بر روی زمین قرار می گیرد و می توان آن را سمت دیوار جمع کرد. تخت های مورفی که با نام تخت های دیواری و یا مخفی نیز شناخته می شوند، هم تنها جنبه استراحت دارد و هم این که می توانید لوازم و وسایل خود را در داخل آن قرار دهید. به طور کلی شما با خرید این تخت ها نیازی به خرید کمد ندارید.

تخت مورفی چیست؟

تخت های مورفی یکی از مدرن ترین تخت خواب هاست، که به صورت کمجا طراحی می شوند و به صورت دیواری جمع شده و شما می توانید از این محصول برای خانه های کوچک و آپارتمان ها استفاده کنید. این تخت ها را می توانید پس از استفاده در گوشه ای از اتاق قرار داده و از مابقی فضای خانه بهره ببرید. این تخت ها برای اتاق کار و اتاق میهمان بسیار ایده آل است. تخت های مورفی توسط ویلیام لارنس مورفی طراحی و تولید شد و از این رو به آن تخت های مورفی می گویند. در واقع پشت این تخت خواب ساده ای که شما نشاهده می کنید خاطرات جذابی وجود دارد که در این مقاله نمی گنجد.

مزایای تخت مورفی

تخت های مورفی به فضای شما نظم می بخشد و می توانید تمامی ابزارها و لوازم خود را در داخل آن قرار دهید. طرح و مدل و ابعاد این تخت ها به میزان لوازم شما و فضای اتاق بستگی دارد. در نتیجه می توان گفت که یکی از اصلی ترین مزایای تخت کمجا افزایش فضای شما می باشد. بدین صورت که شما پس از استفاده می توانید آن را جمع کرده و در گوشه ای از اتاق بگذارید و از تمامی فضا به صورت بهینه استفاده کنید. همچنین این تخت ها کاربردی چندگانه دارند و شما می توانید از تخت آن برای خوابیدن و استراحت استفاده کنید و از قفسه های آن برای قرار دادن لوازم بهره ببرید.

تخت تاشو

آیا تخت خواب های مورفی خطرناک هستند؟

در گذشته تخت های مورفی ایمنی کمتری داشت و ممکن بود در حین استراحت جمع شود. ولی تخت خواب های تاشو یا مورفی دارای ایمنی بالایی هستند و پس از باز شدن به صورت کامل قفل شده و امکان جمع شدن آن ها وجود ندارد. بنابراین نیازی نیست که بابت جمع شدن ناگهانی این تخت ها نگران باشید. فقط هنگام استفاده از این تخت ها مطمئن باشید که به خوبی آن را قفل کرده باشید.

خرید تخت تاشو

با توجه به این که تنوع در طرح و مدل تخت های تاشو بسیار زیاد است، در هنگام خرید این تخت ها باید به کیفیت و ساختار آن توجه داشته باشید. این تخت ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. بنابراین شما باید با توجه به متراژ اتاق خود مناسب ترین تخت را انتخاب کنید.

تخت مورفی

 

همچنین این تخت ها در اشکال و رنگ های متنوعی تولید می شوند و شما باید آن را با سایر عناصر موجود در خانه خود هماهنگ کنید. از دیگر مواردی که در هنگام خرید تخت مورفی باید مورد توجه قرار گیرد می توان به وزن، داشتن قاب، داشتن چرخ، نرمی و طبی بودن تشک ها، راحتی، ابعاد و … اشاره کرد. پبش از اقدام به خرید تخت های تاشو و یا مورفی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

قیمت تخت تاشو

قیمت تخت های تاشو متفاوت است و فاکتورهایی همچون جنس، ابعاد، نوع چوب، مدل و … بر روی قیمت گذاری تخت تاشو تاثیر می گذارد. به ط

ور کلی استحکام و دوام تخت مورفی مهم ترین فاکتوری است که باید به آن توجه کنید. بنابراین توصیه می کنیم که مبلغ بیشتری را پرداخت کرده و تخت باکیفیت تری را خریداری کنید. همچنین در هنگام خرید این محصول حتما از فروشنده گارانتی این تخت ها را نیز دریافت نمایید.

ابعاد تخت مورفی

تخت های مورفی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. شما می توانید با توجه به فضای موجود در خانه و قد خود مناسب ترین تخت را سفارش دهید. به طور کلی این تخت برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است و هر کدام طرح و مدل های مختلفی دارد. در صورتی که اتاق کوچکی دارید می توانید از تخت های تاشو کوچک برای اتاق استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کند.

 

تخت مورفی دو نفره

تخت های تاشو دو نفره همان طور که از نامش مشخص است از دو تخت جداگانه تشکیل شده است و برای اتاق های اشتراکی بسیار مناسب می باشد. این تخت ها ابعاد مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به متراژ خانه خود مناسب ترین ابعاد را سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.