Whatsapp

مشاوره رایگان

تاریخچه میزهای کنسول

تاریخچه میزهای کنسول

فهرست

نگاهی بر تاریخچه میزهای کنسول

میز کنسول یکی از ابزارهای بسیار لوکس و زیبا است که زیبایی دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این میز کنسول قدمتی دیرینه دارد و سال هاست که از این محصول به عنوان ابزاری تزئینی استفاده می کنند. برای این که دکوراسیون خانه شما شیک و لوکس گردد باید انواع طرح و مدل های این میز کنسول را شناسایی کنید. شما با نگاهی بر تاریخچه میزهای کنسول می توانید به میزان تاثیرگذاری این ابزار را مورد توجه قرار دهید.

تاریخچه میزهای کنسول

میز کنسول برای اولین بار در قرن ۱۷ میلادی پا به منازل به عنوان ابزار دکوری استفاده شد. سبک و طراحی این عنصر دکوری به ایتالیایی و فرانسوی بر می گردد. در آن دوره میزهای کنسول با طراحی پر نقش و نگار و زیبایی لوکس و جذاب تنها برای افزایش زیبایی خانه های اشرافی مورد استفاده قرار می گرفت. در آن زمان از میز کنسول تنها به عنوان ابزاری دکوری و برای زیباسازی خانه استفاده میشد ولی در حال حاضر از میز کنسول ها یک ابزار کاربردی هستند و می توان لوازم و وسایل را در داخل و یا روی این میز چید.

میز کنسول چیست؟

میز کنسول که برخی از افراد آن را با نام میز مبلی نیز می شناسند، میزی بسیار لوکس و زیبا است که اغلب در اتاق نشیمن به کار می رود. ارتفاع این میز با پشت مبل یکسان است و شما می توانید رنگ و متریال آن را با مبلمان خود هماهنگ کنید. در حال حاضر بسیاری از عروس خانم ها به جای آینه شمعدان میز کنسول خریداری می کنند. شما می توانید وسایل تزئینی خود را نیز در جلوی این میز کنسول چیدمان کرده و زیبایی خانه را چندین برابر کنید.

میز کنسول چیست

میزهای کنسول مدرن

میز کنسول مدرن سبکی بسیار زیبا و جذاب از میز کنسول های موجود در بازار است که برای خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. این میز کنسول زیبایی منحصر به فردی به خانه شما می بخشد و به صورت ساده طراحی شده است. معمولا بسیاری از افرادی که طرفدار سادگی هستند این آینه کنسول را برای زیبایی خانه خود استفاده می کنند. میز کنسول های مدرن اغلب از جنس ام دی اف است و کیفیتی بسیار بالا دارد.

 

میزهای کنسول مدرن

میزهای کنسول کلاسیک

میز کنسول های کلاسیک از جمله بهترین ابزارهای دکوری است که نقوش بسیار جذابی بر روی آن حکاکی شده است. این میز و کنسول درخششی وصف نشدنی برای خانه شما به دنبال دارد و می تواند به سرعت نگاه تمامی افراد را به خود جذب کند. نیز کنسول های سلطنتی نیز در لیست میزهای سلطنتی قرار دارد. این میز کنسول ها نمای فوق العاده لوکسی را برای خانه شما به نمایش می گذارند.

میز کنسول های کلاسیک

میزهای کنسول سنتی

میز کنسول سنتی یکی از قدیمی ترین و شیک ترین میزهای موجود در بازار است که شما با نگاهی بر تاریخچه میزهای کنسول می توانید انواع طرح و مدل این میز و کنسول را مشاهده کنید. اغلب میزهای سنتی در رنگ قهوه ای موجود بوده و از جنس تمام چوب می باشد. بر روی بدنه این میز کنسول طرح های هنرمندانه ای حکاکی شده است که ابعاد بزرگ تری دارد. شما می توانید بر روی میز این محصول ابزارهای دکوری و جذاب را قرار دهید تا زیبایی و نمای دکوراسیون شما چندین برابر گردد.

میز و کنسول برای خانه های کوچک

با نگاهی بر تاریخچه میزهای کنسول متوجه می شوید که در قدیم این میزها تنها در خانه های لوکس و اشرافی به کار می رفت. حال با کوچک شدن خانه ها آیا می توان از این ابزار دکوری برای زیباسازی خانه استفاده کرد. خوشبختانه میز کنسول ها به صورت جمع و جور و کوچک طراحی شده است و می توان آن را در هر خانه ای جای داد. این میزها شبیه به نیمکت هستند و جلوه ای مدرن را برای دکوراسیون خانه به ارمغان می آورند. شما می توانید از فضای خالی موجود بر روی این میزها برای قرار دادن لوازم دکوری خود استفاده کنید.

میز کنسول برای خانه های کوچک

جنس میزهای کنسول

میز کنسول ها اغلب از جنس چوب و ام دی اف طراحی می شوند. انتخاب مناسب ترین میز کنسول به هزینه شما بستگی دارد. لازم است بدانید که میز کنسول های چوبی مقاومت بالایی دارند و اغلب در سبک کلاسیک ارائه می گردند. برای خرید این میز کنسول باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در مقابل میز کنسول های ام دی اف در سبک مدرن است و قیمت پایین تری نیز دارد. انتخاب جنس و کیفیت میز کنسول ها بر اساس بودجه و هزینه شما تعیین می گردد.

انتخاب رنگ و طرح میزهای کنسول

کنسول ها در طرح و رنگ های مختلفی موجود است که می تواند نظر تمامی افراد را جلب کند. رنگ مشکی، سفید و قهوه ای از جمله رایج ترین و پرفروش ترین رنگ های تولید شده است و شما می توانید بر اساس سبک دکوراسیون خود بهترین و جذاب ترین طرح و رنگ را سفارش دهید.

میزهای کنسول در طرح و رنگ های مختلف

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.