Whatsapp

مشاوره رایگان

بهترین مدل روشویی

بهترین مدل روشویی

فهرست

چطور بهترین مدل روشویی را انتخاب کنیم

امروزه، دکوراسیون و خلق فضایی دلچسب به یک موضوع مهم و اساسی مبدل  شده است. این فضا فرقی نمی کند کدام قسمت از محیط پیرامون ما باشد. حتی سرویس حمام و دستشویی به عنوان بخش های بهداشتی هر ساختمانی نیز در این مبحث می گنجند. یکی از اجزای مهم در دکوراسیون یک چنین مکان هایی، روشویی بهداشتی می باشد. وسیله ای که به کمک آن به نظافت و شست و شوی دست ها، صورت و … می پردازید. انواع طرح و جنس در مدل های گوناگون برای این گروه از محصولات بهداشتی تدارک دیده اند. بهترین روشویی بهداشتی سنگی یا Stone Washbasin کدام یک است؟ چطور بهترین مدل روشویی را انتخاب کنیم؟ این مباحث و فاکتور های دخیل در آن، در ادامه بیان می شوند.

انواع مدل روشویی بهداشتی

طیف وسیعی از انواع مدل روشویی بهداشتی وجود دارد. برخی دارای پایه بوده و طرحی ساده دارند. این نمونه به واسطه پایه خود لوله کشی ها را از نظر پنهان می کنند. اما قدیمی و بسیار ساده هستند. برخی بدون پایه هستند و برای فضاهای کوچک شما انتخاب مناسبی خواهند بود. عده ای به صورت کابینت دار طراحی شده اند. کابینت آن ها فضای لازم برای قرار گیری ابزار و وسایل جانبی را فراهم می کند. نمونه هایی لوکس و مدرن می باشند. مدل های کابینتی به صورت رو کابینتی و زیر سنگی نیز هستند. باید دید کدام گزینه با چیدمان فضایی و دکوراسیون محیط شما هم خوانی دارد. مدل های دیواری در فضاهای کوچک، موارد مناسبی هستند. زیرا خالی بودن فضای زیرین آن ها به بزرگ تر نشان دادن محیط کمک می کند. حال آن که برای کسانی که مشکل فضا ندارند مدل های دیگر می تواند انتخاب بهتری باشد.

جنس روشویی بهداشتی

روشویی بهداشتی بخشی از محیط است که به طور مداوم با آب در ارتباط است. بنابراین جنس ساختاری آن بسیار مهم تلقی می شود. معمول ترین و عمومی ترین جنس روشویی از سرامیک و چینی نشکن است. نمونه ای مقاوم که در برابر آب، سرما و گرما دوام کافی دارد. البته باید در حفاظت از آن نیز توجه نمود. برخی نیز از سنگ تهیه دیده شده اند. این نمونه ها که بسیار لوکس می باشند در مقابل مواد اسیدی باید محافظت شوند. برخی با کمک چوب طراحی شده اند. مدل چوبی نیاز دارد که با کمک فناوری های مدرن ضد آب بشود. از فلز نیز برای ساخت آن استفاده می شود. این نمونه مخاطبان خاص خود را دارد.

  • در انتخاب هر کدام از موارد ذکر شده که مد نظر شماست، باید به سطح روشویی توجه کنید. بایستی سطحی صاف و عاری از خراش داشته باشد. خراش های ریز در صورت نفوذ آب، عمر محصول را بسیار کم تر می کنند. در هنگام خرید روشویی بهداشتی به این موارد توجه کنید. می توانید روی سطح آن دست بکشید و با لمس کردن به این نکته پی ببرید.
  • کابینت و کمد روشویی نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. چوب، ام دی اف و پی وی سی معمولا برای این کار انتخاب می شوند. متاسفانه چوب و ام دی اف دوام چندانی ندارند. اما می توان گفت پی وی سی یک متریال فوق العاده برای ساخت کابینت این گروه از محصولات است.

 

روشویی

سایز روشویی بهداشتی

انتخاب سایز روشویی بهداشتی با چند معیار سنجیده می شود. میزان متراژ در دسترس و وضعیت جسمانی افراد مهم ترین معیارها در این زمینه می باشند. اما یک سایز استاندارد در این زمینه نیز وجود دارد. به طور کلی در سایز بندی این محصولات، عمق یا ارتفاع، طول و عرض مورد توجه می باشد. ارتفاع این محصول معمولا در حدود ۸۰ سانتی متر است. طول آن در محدوده ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر نوسان دارد. برای عرض استاندارد نیز می توان روی بازه ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر تمرکز داشت. ابعاد سرویس بهداشتی شما در این انتخاب بسیار مهم است. یک نمونه بزرگ و دارای ابعاد وسیع می تواند رفت و آمد آسان را مختل کند. ضمن این که درب سرویس بهداشتی  رو به داخل باز می شود. نباید ممانعت فضایی در پشت آن باشد. قد معمول افراد خانه و انتخاب یک ارتفاع مناسب می تواند در داشتن بهترین مدل روشویی کمک کننده باشد.

قیمت روشویی بهداشتی

روشویی بهداشتی گران ترین بخش سرویس های بهداشتی تلقی می شود. البته باید توجه کرد یک جز اساسی و مهم نیز به حساب می آید. این محصول قرار است به طور مداوم در این فضا استفاده شود. بنابراین مهم است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. یک نمونه با کیفیت عمر و دوام بیشتری هم دارد. قیمت های این گروه از محصولات با توجه به سایز، جنس و مدل روشویی متفاوت می باشد. نمی توان گفت بهترین مدل روشویی از نظر قیمت کدام یک می باشد. یک خرید موفق، خرید ارزان قیمت نمی باشد. بلکه خریدی موفق است که بهترین کیفیت را به شما عرضه کند. خرید مستقیم این محصولات از سازنده اصلی می تواند قیمت مطلوب تری را به شما ببخشد.

روشویی رزینی

حالا دیگر تقریبا متوجه شدیم که چطور بهترین مدل روشویی را انتحاب کنیم. در این انتخاب، فاکتورهای مختلفی دخیل هستند. بهترین گزینه برای هر فرد با توجه به شرایط او می تواند با فرد دیگر فرق کند. بنابراین همواره به شرایط خود توجه کنید. با داشتن اطلاعات مهم در انتخاب یک چنین محصولی، می توانید بهتر عمل نمایید. ضمن این که سلیقه فرد و نحوه دکوراسیون مورد نظر او نیز در این مورد بی تاثیر نیست.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.