Whatsapp

مشاوره رایگان

نورپردازی برای سرویس بهداشتی

بهترین روش نورپردازی برای سرویس بهداشتی چیست؟

فهرست

یکی از معضلاتی که برای اکثر سرویس های بهداشتی وجود دارد ،مسئله نور و روشنایی آن است . آپارتمان های امروزی به جهت متراژ کمی که نسبت به خانه های قدیمی دارند ، از سرویس های بهداشتی کوچک تری برخوردارند . به همین جهت احتمال اینکه پنجره یا روشنایی از بیرون داشته باشیم بسیار کم است . از این رو مشکل تاریک بودن فضا ،یکی از معضلاتی است که خیلی ها به دنبال برطرف نمودن آن و روشنایی سرویس بهداشتی هستند .

دیزاین سویس بهداشتی یکی از قسمت های هر خانه ایی می باشد که بسیار مورد توجه بوده و در واقع نشان دهنده ی تمیزی و مرتب بودن صاحب آن خانه است .اگر شما هم با معضل تاریک بودن سرویس مواجه بوده و به دنبال راهکاری دائمی می باشید ، در ادامه با مجموعه زد دیزاین همراه شوید .

بهترین روش نورپردازی برای سرویس بهداشتی چیست؟

چرا روشنایی سرویس بهداشتی اهمیت دارد ؟

همگی واقف هستیم که نور و روشنایی طبیعی با هیچ چیز دیگری قابل مقابسه نیست و نور آفتاب علاوه بر روشن کردن فضا ، باعث ضدعفونی شدن محیط و از بین رفتن باکتری ها خواهد شد .

حمام و سرویس بهداشتی شما فضایی است که در آن روز خود را شروع کرده و به پایان می برید و می خواهید برای کارهایی مانند مسواک زدن ، استفاده از نخ دندان ، اصلاح صورت، استفاده از لوازم آرایشی و میکاپ و حالت دادن به موها از نور خوبی برخوردار باشید . پس داشتن یک نور کافی و ایده آل برای این امور از واجبات هر سرویس بهداشتی می باشد . زیرا در غیر این صورت مجبور به استفاده از آینه های اتاق خواب و یا فضای دیگری هستید .

خرید روشویی

چه راهکارهایی برای روشنایی سرویس بهداشتی وجود دارد ؟

اگر بنا به هر دلیلی قصد روشن نمودن فضا را دارید نباید به یک مورد قناعت کنید ؛ بلکه باید از چند عامل به طور هم زمان استفاده نمایید . به طور مثل استفاده از چند شمع دکوری با نور بالا ، لامپ های هالوژن ، استفاده از رنگ های سفید و خنثی برای کاشی و کف ، استفاده از سقف کاذب روشن ، نصب آینه های بزرگ و شاید لوسترهای دکوری جذاب از نمونه راهکارهایی می باشد که برای روشنایی سرویس بهداشتی می توان استفاده نمود .

در تصویر بالا یکی از تولیدات مجموعه زد دیزاین را مشاهده می کنید که در یکی از شعب این مجموعه به نمایش گذاشته شده است .استفاده از آینه بزرگ با ابعاد ۱۳۰ سانتی متر ، استفاده از اکسسوری های سفید و طلایی و همچنین دو لوستر جذاب ، فضا را تا حدود زیادی روشن و نورانی کرده است .

استفاده از آینه باعث بزرگ و روشن تر شدن بیشتر فضا می شود . به طور کلی طراحان به هر فضایی که قصد جلوه دادن آن را داشته باشند ، آینه اضافه می کنند . انواع آینه های خاص با ابعاد بسیار بزرگ و ظاهری جذاب را می توانید از مجموعه ما خریداری نمایید . کافیست بر روی کلمه هایلایت شده کلیک نمایید .

روشنایی سرویس بهداشتی

تولیدات زد دیزاین برای روشن کردن سرویس بهداشتی :

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید ، سری جدید تولیدات ما به نام روشویی رزینی با متریالی خاص طراحی و به تولید انبوه رسیده است . در قسمت رزین این کانترهای روشویی ، چراغ های تزئینی تعبیه شده که رنگ آن بنا به سفارش مشتری قابل تغییر نیز می باشد . چراغ موجود در این کانترها باعث روشن شدن فضا می شود و در واقع با یک تیر ، دو نشان می زنید . هم یک کانتر و شلف مدرن خواهید داشت و هم روشنایی فضا را بیشتر کرده اید .برای مشاهده نمونه های بیشتر این روشویی ها و اطلاع از موجودی و قیمت آن به وبسایت زد دیزاین مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بهترین روش نورپردازی برای سرویس بهداشتی چیست؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
بهترین روش نورپردازی برای سرویس بهداشتی چیست؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.