Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون خانه خود را پاییزی

با این ۵ روش دکوراسیون خانه خود را پاییزی نمایید .

فهرست

با تغییر فصل بسیاری از روحیات ما انسان ها تغییر می کند و دوست داریم این تحول نیز در چیدمان منزل و محیط زندگی مان نیز به چشم بخورد .هر فصلی برای خود دارای المان ها و نمادهایی است که با اضافه نمودن آن ها به دکوراسیون منزل حس و حال آن فصل بیشتر و بهتر درک خواهد شد . دکوراسیون پاییزی شاید به جهت تنوع رنگی بسیار بالا ،یکی از زیباترین این چیدمان ها باشد .

اگر شما هم به تغییر دکوراسیون و چیدمان داخلی علاقمند هستید ، با سری مقالات مجموعه زد دیزاین همراه باشید تا با فاکتورهای ارزان و راحت و کمی خلاقیت و سلیقه این فصل را زیباتر از هر سال شروع کرده و محیط گرم و دلنشین برای خود و اعضای خانواده مان فراهم کنیم .

دکوراسیون پاییزی یعنی چه ؟

اگر چه معنی و مفهوم این کلمه کاملا مشخص و واضح است ؛ ولی توضیح کوتاهی در ارتباط با نحوه ی دیزاین با تغییر فصول سال بیان می کنیم .

با آمدن فصل بهار ، اکثر ما علاقه داریم با گیاهان سرسبز ، رنگ های بهاری ، شیرینی و شکلات و میوه های تازه و نوبر حال و هوای نو شدن و جوان شدن طبیعت را در منزل خود اضافه کنیم . بعد از فصل بهار سراغ تابستان می رویم با میوه های آبدار و خوشمزه و هوای گرم و لزوم استفاده از رنگ های روشن و طیف آبی .

بعد از شش ماهه ی اول سال ، ماه پاییز از راه می رسد . ماهی که به ماه عشق معروف است و هزاران رنگ را در بر می گیرد . طیف رنگی پاییز متنوع ترین و زیباترین بوده و از رنگ های سبز و زرد گرفته تا قرمز و نارنجی و آجری و قهواه ای و … همه در این فصل به زیبایی به چشم می خورند .

حال با فرا رسیدن این پاییز هزار رنگ می توانیم با تغییرات بسیار کوچک و کم هزینه یک طراحی زیبا و کم نظیر به محیط داده و شب های بلند پاییزی را با لذت هر چه بیشتر کنار عزیزان مان سپری کنیم .

دکوراسیون پاییزی

با چه وسایلی خانه خود را پاییزی دکوراسیون کنیم ؟

اگر تصور می کنید که هر تغییر دکوراسیون متحمل هزینه ای اضافی برای خانوار بوده و کار پیچیده ایی است ، سخت در اشتیاه اید . دکوراسیون پاییزی شاید یکی از ارزان ترین و البته زیباترین این تغییرات در حوزه دکوراسیون داخلی می باشد .

نگاهی به طبیعت اطراف خود بیندازید . کدو تنبل های خوشرنگ و نارنجی به شما چشمک می زنند و شما می توانید به راحتی از آن ها در ورودی منزل و حتی میز جلو مبلی خود چه به صورت ساده و چه به عنوان جاشمعی یا گلدان استفاده کنید . می توایند حتی کدو حلوایی ها را رنگ کنید و جذابیت بصری ایجاد کنید و یا اگر در زمینه خیاطی مهارت دارید ، کردو حلوایی پارچه ایی درست کنید .خواهید دید دکوراسیون پاییزی نه تنها سخت نیست ، بلکه از ساده ترین و دم دست ترین لوازم می توانید تنوع خوبی به زندگی تان بدهید .

 

دکوراسیون پاییزی

 

مورد بعدی استفاده از خوشه های گندم طلایی می باشد که در فرهمگ ما ایرانی ها نماد برکت و رزق و روزی نیز می باشد . این خوشه های را می توانید در گلدانی قرار داده و یا از خود گندم در کاسه ایی خوشرنگ یک المان دکوری بسازید .

هم چنین با اضافه نمودن شمع های زیبا و رنگارنگ و یا فانوس های قدیمی گرمای محیط را بیشتر کنید و از دیدن نور آن ها لذت ببرید .اگر شمع ها عطری و دیر سوز باشند که چه بهتر . انرژی و حس و حال شمع روشن با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست .

میوه های درخت کاج که به وفور در این فصل در طبیعت موجود می باشند و در پای درختان ریخته شده ، یکی از اصلی ترین فاکتورهای دیزاین پاییزی می باشد .گل های خشک رنگارنگ نیز یکی از گزینه های دیزاین برای این فصل می باشند .برگ های خشک و رنگارنگ طبیعی می تواند زینت بخش سرویس بهداشتی ، اتاق نشیمن ، کانتر آشپزخانه و حتی اتاق خواب تان شود .

می توانید از ترکیب دو یا چند فاکتوری که در بالا ذکر شد ، یک اثر هنری دست ساز خلق کنید که از دیدن آن لذت می برید و با دکوراسیون پاییزی به استقبال شب های بلند بروید .

دکوراسیون پاییزی

جایگاه اکسسوری چوبی در چیدمان پاییزی :

عنصر چوب به نوبه ی خود احساس گرما و البته دنجی بسیاری را در خانه ایجاد می‌کند ، پس چه بهتر که با رسیدن فصل پاییز به سراغ هیزم و چوب برویم و در دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنیم . تمام اکسسوری هایی که با چوب ساخته شده حس گرمابخشی داشته و به جهت طیف رنگی چوب ، گزینه ی بسیار خوبی برای این فصل می باشند .

می توانید تصور کنید با اضافه نمودن مثلا یک میز عسلی با چوب طبیعی گردو ، عطر و بوی چوب جنگلی را در فضای نشیمن خود تا پایان فصل سرما استشمام خواهید کرد .

میزهای چوبی از با کیفیت ترین و زیباترین انواع میز موجود در بازار می باشند که یک سر و گردن از نمونه های دیگر همیشه بالاتر هستند ، زیرا اصالت و کیفیت چوب با هیچ متریال دیگری قابل مقایسه نیست . چنانچه از مشاهده ی میزهای چوبی لذت می برید ، می توانید متنوع ترین و خاص ترین آن ها را در زد دیزاین بیابید . برای اطلاع از موجودی و قیمت آن ها بر روی کلمه میز کلیک نمایید .

 

خرید میز چوبی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.