Whatsapp

مشاوره رایگان

انواع میز تلفن

انواع میز تلفن

فهرست

کاربرد انواع میز تلفن در دکوراسیون های مختلف

یکی از انواع وسایل دکوراسیون داخلی منزل که شاید به نظر خیلی‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی چندان مهم و تاثیرگذار نباشد انتخاب میز تلفن است. شاید اینگونه فکر کنید که به دلیل کوچک و جاگیر نبودن این وسیله استفاده یا عدم استفاده از آن چندان جلب توجه نخواهد کرد اما باید بگوییم که اینطور نیست بلکه انتخاب اصولی این وسیله هر چند کوچک چنانچه متناسب با سایر دکوراسیون داخلی خانه صورت گیرد جلوه زیبایی به محیط داخلی منزل شما خواهد بخشید.
میز تلفن نیز مانند مبلمان، میز ناهارخوری و … بایستی هماهنگ با سایر اجزا و وسایل منزل انتخاب شود  تا هماهنگی متناسبی با محیط داشته و زیبایی آن را دوچندان کند.

انواع میز تلفن

میز تلفن‌ از گذشته تا به امروز انواع مختلفی داشته‌اند هرچند امروزه کمتر از آن‌ها استفاده می‌شود اما روز به روز انواع مختلفی از آن تولید می‌شود.
میز تلفن‌ها به صورت کلی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شوند که نوع کلاسیک را بیشتر در خانه مادربزرگ‌ها دیده‌ایم که علاوه بر  قرار دادن تلفن روی آن دارای محلی برای نشستن و یک کشو نیز هستند، نشیمنگاه این مبل‌ها از جنس چرم یا پارچه بوده و جنس بدنه میز نیز از چوب است.

در طراحی میز تلفن‌های مدرن از شیشه نیز استفاده شده و نقلی بوده و دارای رنگ‌های مختلف بسیار و بدون صندلی هستند.
میز تلفن کلاسیک مطابق با سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک و میز تلفن مدرن مطابق با سبک دکوراسیون داخلی مدرن است.

 

میز تلفن

 

انواع دیگر میز تلفن بر حسب نوع متریال و طراحی عبارتند از:

● سلطنتی
● طلایی
● برنز
● و …

نکات مهم در انتخاب انواع میز تلفن

میزهای تلفن نیز مانند اغلب وسایل دارای طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی هستند که انتخاب هر یک با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل صورت می‌گیرد تا تناسب به بهترین نحو بین وسایل و اجزای خانه رعایت شده و محیطی زیبا خلق شود. در ادامه نکاتی را عنوان می‌کنیم که در انتخاب و خرید میز تلفن مناسب با دکوراسیون داخلی به شما کمک خواهد کرد.

● همانطور که گفتیم هماهنگی میان میز تلفن با دکوراسیون داخلی بسیار مهم است، مثلا چنانچه دکوراسیون داخلی منزل شما به سبک کلاسیک طراحی شده باشد میز تلفن شما نیز باید دارای طرح و سبکی کلاسیک باشد در غیر اینصورت هماهنگی لازم با محیط ایجاد نشده و نه تنها هزینه شما بیهوده تلقی خواهد شد بلکه ظاهر نامتناسبی به دکوراسیون داخلی شما خواهد بخشید.

● شاید اینگونه تصور کنید به علت اینکه این وسیله جزو جزئیات دکوراسیون منزل محسوب می‌شود انتخاب آن و توجه به مدل و نوع آن چندان اهمیتی ندارد ولی باید بگوییم که اینطور نیست و همین جزئیات هستند که سبک کلی دکوراسیون داخلی را شکل می‌دهند پس باید کلیه وسایل از تناسب خاصی برخوردار باشند.

● میز تلفن عموما برای قرار دادن تلفن است اما امروزه میزهای جدیدی طراحی شده که علاوه بر محلی برای قرار دادن تلفن دارای قسمتی برای نشستن یا کشویی برای قرار دادن دفترچه هستند. انتخاب هر کدام از انواع این میز تلفن‌ ها باید با توجه به فضایی که برای قرار دادن میز تلفن در نظر گرفته‌اید و همچنین نیازهایی که از یک میز تلفن توقع دارید صورت گیرد.

● چنانچه قصد دارید در خرید میز تلفن اقتصادی عمل کنید و صرفه جویی نمایید می‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود یک نوع میز تلفن دست دوم انتخاب کنید.

 

انواع میز تلفن

 

محل قرارگیری میز تلفن در خانه

همانطور که می‌دانید اکثر ما میز تلفن را در گوشه و کنار یا به اصطلاح کنج خانه قرار می‌دهیم، در ادامه بهترین مکان‌ هایی که در خانه برای قرار دادن میز تلفن وجود دارند عنوان می‌کنیم.

● کنار تخت خواب
● کنار مبلمان یا تلویزیون
● در آشپزخانه به علت اینکه اکثرا خانم خانه با تلفن صحبت می‌کند.
● گوشه و کنج خانه

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم انتخاب میز تلفن از جمله جزئیات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود که بایستی کاملا هماهنگ با محیط باشد تا خالق زیبایی و تناسب باشد، البته محل قرارگیری آن و سلیقه کاربر نیز در انتخاب این وسیله کاربردی و هرچند جزئی بسیار مهم است.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.