Whatsapp

مشاوره رایگان

اسلب سنگ در طراحی منزل

فهرست

سنگ ها یکی از لوکس ترین و بهترین ابزاری است که شما می توانید در نمای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده کنید. استفاده از اسلب ها در طراحی نمای داخلی ساختمان می تواند به صورت عالی عمل کند. شما می توانید این سنگ ها را در تمامی بخش های ساختمان به کار ببرید ولی پیش از آن باید با انواع سنگ ها آشنا شوید. همان طور که می دانید سنگ ها در مدل های مختلفی از جمله سنگ گرانیت، تراورتن، مرمر، مرمریت و … در طبیعت استخراج می گردد. هر یک از این سنگ ها دارای ویژگی و مقاونتی هستند که کاربرد آن را در قسمت خاصی از خانه رایج کرده است. با توجه به تاثیر اسلب سنگ در طراحی چشم گیر داخلی منزل لازم می دانید برای آن دسته از افراد خوش سلیقه ایده هایی را عنوان کنیم.

 

اسلب سنگ در منزل

سنگ اسلب چیست؟

اسلب ها یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش فراوری سنگ ها است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. ابعاد سنگ های اسلب نسبت به سنگ های معمولی بسیار بیشتر است و از این رو نمایی یکدست به خانه شما می دهد. در این روش طراحی دکوراسیون پرتی سنگ ها کمتر بوده و هزینه های شما را کاهش می دهد. بنابراین شما می توانید از انواع سنگ های اسلب در قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان خود استفاده کنید و سطحی یکدست و زیبا را برای دکوراسیون خانه خود به ارمغان بیاورید.

 

اسلب سنگ در منزل

 اسلب سنگ مرمریت در طراحی منزل

مرمریت یکی از سنگ های بسیار شیک و جذاب است که به دلیل ظاهر لوکس و مدرنی که دارد، در بسیاری از قسمت های خانه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مقاومت بالای اسلب های مرمریت می توان آن را در نمای حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. استفاده از نمای سنگ در پشت تلویزیون خانه شما را مدرن تر می کند. استفاده از این مدل در پشت تلویزیون می تواند نمای چشمگیری را به خانه شما ببخشد. در صورتی که شما نیز مانند ما از جمله افرادی هستید که همچنان به شومینه علاقه بسیاری دارید، می توانید نمای شومینه را با استفاده از سنگ های اسلب مرمریت بپوشایند. استفاده از این سنگ در کانتر آشپزخانه نیز نمای یکدستی را برای خانه شما به ارمغان می آورد و با سایر دکوراسیون هماهنگ خواهد کرد.

 

اسلب سنگ در منزل

اسلب سنگ تراورتن در طراحی منزل

در صورتی که حتی شناخت سطحی از سنگ ها داشته باشید نیز می دانید که سنگ های مرمریت یکی از مقاوم ترین و باکیفیت ترین سنگ ها هستند که شما با خیالی راحت می توانید آن را در انواع نمای داخلی و بیرونی خانه استفاده کنید. همچنین صیقل پذیری این سنگ ها نیز از دیگر فاکتورهایی است که کاربرد وسیع تری در نما به آن بخشیده است. بنابراین شما در زمینه اسلب سنگ در طراحی چشم گیر داخلی منزل می توانید از اسلب های مرمریت در قسمت هایی همچون فضای آشپزخانه، کفپوش خانه و دیواره ها و شومینه استفاده کنید.

 اسلب سنگ آنتیک در طراحی منزل

سنگ های آنتیک یکی از شناخته شده ترین سنگ های موجود در بازار می باشند. سنگ های آنتیک با سایر سنگ های موجود در بازار بسیار متفاوت است. از جمله ویژگی های این سنگ می توان به نصب آسان و سریع، تنوع طرح و مدل، قابل برش در اشکال مختلف، قابل اجرا برای دکوراسیون های قدیم و جدید از جمله ویژگی های این سنگ ها به شمار می رود. بیشترین استفاده سنگ های آنیتک در کابینت های آشپزخانه، پشت تلویزیون، دیوارهای بین کابینت و شومینه… می باشد.

اسلب سنگ کریستال در طراحی منزل

سنگ های کریستال که با نام سنگ چینی نیز شناخته می شود از جمله سنگ هایی است که به دلیل ظاهر بسیار شیک و زیبا، بیننده را محو خود می کند. بنابراین استفاده از این مدل اسلب سنگ در طراحی چشم گیر داخلی منزل تاثیر بسزایی می گذارد. سنگ های کریستالی همان طور که از نامشان مشخص است، حالتی کریستالی و شفاف داشته و استفاده از آن در نمای خانه های کوچک باعث دلبازتر شدن فضا می شود. این سنگ ها را می توانید در تمامی قسمت های خانه استفاده کنید. پوشاندن دیوارها با سنگ های کریستالی براقیت و روشنایی بسیار عالی را برای دیزاین خانه شما به وجود می آورد.

 اسلب سنگ مرمر در دکوراسیون

سنگ های مرمر سنگی قدیمی و شناخته شده در بین تمامی افراد می باشد. این سنگ ها در مکان های مذهبی کاربرد بسیاری دارد. ولی شما می توانید از آن برای لوکس شدن دکوراسیون خانه خود نیز استفاده کنید. مقاومت بالای سنگ های مرمر در مقابل رطوبت امکان استفاده از آن را در تمامی قسمت های خانه فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید از سنگ های مرمر در حمام و سرویس بهداشتی، کابینت ها، کفپوش و … استفاده کنید.

اسلب سنگ در منزل

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.