Whatsapp

مشاوره رایگان

آینه پنجره ای

آینه پنجره ای

فهرست

آینه پ نجره ای

امروز طراحان دکوراسیون های داخلی تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند از تمام ظرفیت های زیبایی شناختی و دیداری که میتواند به هر نوعی کیفیت کار را درعین سادگی بالا ببرد استفاده کنند. استفاده از طرح آینه پنجره ای برای دکوراسیون داخلی یکی از این نوآوری ها و طرح های جدید است.

در این طرح بدین شکل است که قابی به شکل انواع پنجره از پنجره های قدیمی و طرح دار تا پنجره های امروزی بر روی دیوار نصب شده و به جای شیشه درون حفره های آن از انواع آینه استفاده می شود.

حتی در طرح های استفاده از پنجره های قدیمی برای این کار از آینه هایی با طرح و زمینه رنگی مثل پنجره های قدیمی استفاده می شود.  ابعاد و اندازه این سبک از آینه ها به سلیقه و نیاز متقاضی بستگی دارد. شما می توانید این آینه را به صورت عمودی در قسمتی از منزل یا پشت یک کاناپه شیک قرار دهید و به یک دکوراسیون مدرن دست پیدا کنید.

آینه پنجره ای

 

انواع آینه پنجره ای

این نوع آینه ها معمولا در طرح ها و اندازه ای مختلف ساخته می شوند و حتی هر کس می تواند با مراجعه به تولید کننده حتی المقدور شکل و اندازه آینه پنجره ای را به سلیقه خود مشخص کند. ولی در حال حاضر آینه های پنجره ای به طور کلی در ابعاد و اندازه های مشخص در بازار وجود دارد. که بر اساس تولیدات موجود در بازار می توان انواع آینه پنجره ای را به ۴ دسته کلی تقسیم کرد که عبارتند از:

۱- آینه پنجره ای دیواری:

از این طرح می توان برای زیبایی دکوراسیون داخلی بکار گرفت. در این نوع  آینه دیواری، با در نظر گرفتن مقیاس و اندازه های محل زندگی و سفارش این نوع با ابعاد مشخص اقدام نمود و از این نوع آینه می توان برای قرار دادن آن روی میز کنسول در اتاق نشیمن، حتی روی میز توالت و یا نصب آن بر روی دیوار در یک جای مشخص مثل پشت مبل ها یا کاناپه زیبایی فضا را دو چندان کرد.

آینه پنجره ای

۲- آینه پنجره ایستاده:

آینه های پنجره ای ایستاده نوعی از آینه است که به صورت ایستاده بر روی زمین قرار می گیرد و تکیه گاه آن دیوار است. از این نوع پنجره آینه های ایستاده هم می توان برای راهرو یا ورودی خانه با اتاق خواب استفاده کرد. که می تواند فضای جذاب و چشم نوازی را بوجود بیاورد.

۳- آینه پنجره ای جفت:

در این طرح با توجه به ابعاد و اندازه های مکان قرار دادن پنجره می توان با سفارش دو نوع پنجره یکسان بنا بر سلیقه، با نصب و قراردادن آن ها در یک جا ،یا قرار دادن آن ها بصورت قرینه یا حتی استفاده از تعداد بیشتر این آینه ها یکسان و چیدن آن ها به هر شکل ممکن حتی مانند قاب عکس،  بر کیفیت و زیبایی دکوراسیون داخلی افزود.

 

۴- آینه پنجره رومیزی:

استفاده از آینه در فضاهای مختلف خانه بسیار کاربردی است. آینه ها معمولا در اتاق نشیمن و پذیرایی، راهرو و اتاق خواب دیده می شوند. شما می توانید برای آن که در خانه های مدرن و امروزی، فضای متفاوتی ایجاد کنید از آینه های پنجره ای رومیزی در این فضاها استفاده کنید. این آینه ها را می توانید بر روی میزی با رنگ مورد علاقه تان قرار دهید و با دکوراسیون فضای مورد نظرتان ست کنید.

آینه پنجره ای رومیزی

در کل استفاده از این نوع آینه ها علاوه بر قابلیت استفاده های دیداری، قاب و شکل این آینه می تواند با ایجاد یک فضای زیبا و چشم نواز اثر خوبی بر روی دکوراسیون داخلی داشته باشد. و با ایجاد تنوع چشم بیننده را متوجه خود کند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.