Whatsapp

مشاوره رایگان

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

فهرست

با فرا رسیدن فصل سرد و لزوم گرم نمودن محیط ، بازار خرید شومینه و آتشدان و هر وسیله گرمایشی دیگر حسابی داغ می شود . مجموعه زد دیزاین با طراحی و تولید آتشدان سنگی برای فضاهای باز و حیاط شما علاوه بر گرم نمودن دورهمی و فضاهای خانوادگی ،  به شما این امکان را می‌دهد که تا امنیت را در ساعات آخر عصر و شب هنگام بیشتر نمایید .

آتشدان سنگی

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

مجموعه زد دیزاین :

آتشدان تمام سنگ ما با طراحی شیک و متفاوت ، از سنگ های تراش خورده رودخانه ای به دست می آید که دارای محفظه ی ذغال در وسط می باشد . عمق این آتشدان جذاب چیزی حدود ۱۰ الی ۲۰ سانتی متر می باشد ؛ ولی از آن جا که این مجموعه ، خود تولیدکننده و فروشنده می باشد ، می توانید عمق جام آتشدان خود را کمتر و یا بیشتر سفارش دهید .

درست در وسط صندلی‌های حیاط و فضای بالکن خود، یک آتشدان سنگی و یا همام جام آتش را تصور کنید . چنین منظره‌ای می‌تواند موجب لذت بردن از فضا و داشتن گپ و گفتگوهای با کیفیت و لذت بخش شود. همزمان می توان هم از ذغال طبیعی و هم سنگ های نسوز در آن استفاده نمود و ظرفیت این را دارد که شش صندلی را در اطراف آن بتوان قرار داد و از گرمای آتش لذت برد . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بی نظیر با ما از طریق وبسایت زد دیزاین در تماس باشید .

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

مزایای آتشدان سنگی :

  • قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • جنس و کیفیت سنگ درجه یک
  • نگهداری ساده
  • زیبایی ظاهری فوق العاده بالا
  • عدم نیاز به فضای زیاد
  • ایجاد فضایی آرام‌بخش
  • ایجاد یک نقطه کانونی
  • قطر دهانه آتشدان ۹۰ الی ۱۲۰ سانتی متر
  • عدم آلوده نمودن محیط با داشتن مخزن جمع آوری خاکستر
  • بسیار مقاوم و مخصوص فضای باز و آلاچیق

آتشدان سنگی

خرید آتشدان سنگی ، یک تیر و دو نشان

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که اوقات فراغت خود را در خارج از خانه، در فضای باز یا حیاط خلوت می‌گذرانید . درست جایی که از گذراندن اوقات خوش با عزیزان در تمام طول سال لذت می‌برید. این مکان می تواند فضای باز خانه و ویلای شما باشد که از فضایی آرامش بخش و بسیار زیبا تشکیل شده است .

نشستن در فضای بیرون در تمام فصول سال لذت مخصوص به خود را دارد . در بهار از دیدن سرسبزی و رویش و عطر شکوفه ها لذت می برید . در تابستان از نور خورشید و دیدن مناظر زیبا و همین طور پاییز هزار رنگ و برف و سرما در زمستان هر کدام زیبایی خاص خود را دارند .

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

آتشدان سنگی ، بهترین انتخاب برای دورهمی در فضای باز

مسئله گرما و سرمای هوا همیشه یکی از فاکتورهایی است که باید مدنظر داشت و برای آن چاره اندیشید . مطمئناً روزهایی از سال هستند که نشستن یا ایستادن در بیرون خیلی سرد است و ممکن است نیاز به عناصر گرم کننده داشته باشید .

شما می‌توانید با یک قرار دادن یک آتشدان سنگی در فضای باز خانه یا ویلای خود که یک فضای دوست داشتنی ایجاد کنید. با استفاده از المان آتشدان در حیاط و فضاهای باز، می‌توانید در حالی که از سوز زمستانی لذت می برید، خود را گرم کنید و از فضای باز زیبای خانه خود لذت ببرید.

همچنین در فصول گرم سال ، از همان وسیله به عنوان یک آب نمای سنگی بسیار خاص نهایت لذت را ببرید و چه چیزی می تواند زیباتر از حرکت آب درون سنگ طبیعی و احیانا یک گلدان سرسبز باشد ؟

لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰
لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ ZDesign_Group@yahoo.com
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.