Whatsapp

مشاوره رایگان

چوبی برای میز و مصنوعات چوبی

چه نوع چوبی برای میز و مصنوعات چوبی بهتر است ؟

فهرست
  • به دنبال خرید میز برای سالن نشیمن خود هستید ؟
  • از  میزهای عسلی ۳ تایی و یا ۴ تایی استقبال می کنید ؟
  • علاقه دارید میزی با ابعاد مورد نظرتان را سفارش دهید ؟
  • قصد خرید میز کامپیوتر و میز تحریر برای اتاق فرزاندانتان را دارید ؟
  • چرا میزهای چوبی بیشترین طرفدار را دارند ؟

 

 

خرید میز

خرید میز در مجموعه زد دیزاین :

از آن جا که مجموعه زد دیزاین ، کار طراحی و ساخت انواع میزهای چوبی و دست ساز را در دست دارد ، برای هر نوع سلیقه و هر ابعادی قطعا می توانید خرید میز ایده آلی داشته باشید .

برای مشاهده انواع میزهای روستیک و مدرن این مجموعه و اطلاع از موجودی و قیمت آن ها بر روی کلمه میز کلیک نمایید .

میزهای این مجموعه با چوب های طبیعی درختان جنگلی با کیفیت ، ساخته شده است . زیبایی چوب طبیعی را در هیچ متریال دیگری نمی توانید بیابید .

زیبایی طبیعی و طبیعت ماندگار چوب می‌تواند گرمی و زیبایی را به دکور خانه‌ی ما بیاورد. چوب از انواع مختلفی از درختان به دست می‌آید. میزهای چوبی یکی از کوچک ترین چیزهایی است که مردم می‌توانند از متریال چوب ،داشته باشند. انواع مختلف چوب ویژگی‌ها، رنگ، بافت و مقاومت‌های مختلفی دارند .

قبل از هرگونه اقدام برای خرید میز ، باید با انواع مختلف چوب تا حدودی آشنا باشید تا با توجه به خصوصیات هر کدام و دکوراسیون منزل تان ، بهترین میز و وسیله را انتخاب و خرید نمایید .

چوب ها انواع مختلف زیادی دارند . ولی در کل دو نوع چوب وجود دارد :

  • چوب نرم
  • چوب سخت

(A)چوب نرم

از درختان مخروطی به دست می آید. این درختان به عنوان درختان همیشه‌ سبز شناخته می شوند و برگ های درختان تا زمانی که برگ جدید رشد نکند از درخت نمی‌ریزد. این نوع درخت در آب‌ و هوای سرد رشد می کند. انواع مختلف چوب‌های نرم عبارت‌اند از:

چوب کاج

این چوب نرم، با رنگ سفید یا زرد روشن و سبک وزن است. در برابر انقباض، انبساط و خمشدگی مقاومت می‌کند. این درخت بیشتر در هند و در منطقه هیمالیای غربی رشد می کند.

چوب درخت زبان گنجشک

این چوب سخت، سنگین و متخلخل است. دارای سطح برجسته شبیه به بلوط و رنگ سفید مایل به قهوه ای روشن است .

راش

راش دارای چوب سخت، مقاوم و سنگین با منافذ کوچک است. چوبی نسبتاً ارزان و قرمز رنگ و پوسته‌ای روشن دارد.

سرو

سرو دارای چوب نرم طرح دار با رنگ قرمز مایل به قهوه ای و رگه های روشن است. بافت آن یکنواخت بوده و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و حشرات دارد. این درخت در کشمیر و آسام (ایالتی در شمال شرق هند) رشد می کند.

نراد

چوب نراد پرداخت خوبی دارد. بافت آن یکنواخت و غیر صمغی است. در برابر پوسیدگی مقاومت کمی دارد. این درخت در هند یافت می‌شود.

صنوبر

صنوبر سخت و مقاوم است. پرداخت خوب و مقاومت کمی در برابر پوسیدگی دارد. جمع شدگی متوسطی داشته و سبک‌ وزن است. این درخت در هند و در منطقه هیمالیای غربی یافت می‌شود . هر کدام از چوب های نرم و سخت دارای ویژگی های تخصصی نیز هستند که بهتر است برای خرید میز ، با مشاورین ما تماس بگیرید .

 

خرید میز

(B) چوب سخت

این نوع درختان، درختانی برگ ریز با برگ های پهن می باشند، میوه می‌دهند و در فصل زمستان به خواب می‌روند . برای سفارش و خرید میز با چوب های سخت ، ادامه مطالب زیر را مطالعه نمایید .

ساج

چوب ساج از محبوب‌ترین چوب های سخت است. رنگ زرد مایل به قهوه ای تیره داشته، سنگین، مقاوم، بادوام، مقاوم در برابر هوا، مقاوم در برابر چسبندگی است و پوسیده نمی‌شود. این درخت عموماً در مرکز و جنوب هند یافت می‌شود. معمولاً به‌ عنوان چوب سازه ای برای قاب های چوبی خانه و همچنین در ، پنجره، پارتیشن و غیره از آن استفاده می‌شود.

اقاقیا

چوب اقاقیا بسیار سخت و دارای رنگ قرمز مایل به قهوه ای تیره است. خوشبو بوده و بافتی نرم دارد. کار کردن با آن سخت است و نیاز به پرداخت زیادی دارد.

بلوط

بلوط پر کاربردترین چوب در ساخت‌ و ساز است. بلوط به دو دسته تقسیم می‌شود: سفید و قرمز. دسته‌ی قرمز به‌ عنوان بلوط سیاه شناخته می‌شود. بلوط، چوب سخت ، سنگین و مقاومی  دارد. این درخت با چوب سخت در بخش شمال شرقی هند می‌روید.

افرا

چوب افرا بافت نرم و مقاومت بالایی دارد. در برابر ضربه های ناگهانی که اغلب در گذرگاه ها اتفاق می‌افتد بسیار سخت و مقاوم است. این درخت در هند و دیگر مناطق کوهستانی می‌روید.

انبه

چوب انبه متراکم و سخت است. چوب آن چندین رنگ، از قهوه‌ای روشن تا سبز یا صورتی تیره را در بردارد. سبک تر از دیگر چوب ها و در برابر آب مقاوم است.

خرید میز

برای خرید میز دلخواه خود ، علاوه بر چوب های ذکر شده در بالا ، می توانید از چوب درخت گردو که بسیار زیبا و با کیفیت می باشد نیز استفاده نمایید . همچنین چوب درخت پالونیا که سریع الرشدترین درخت دنیا لقب گرفته است هم ، وزن بسیار سبک و رنگ فوق العاده عالی دارد نیز موجود می باشد .

مجموعه زد دیزاین انواع میزهای کامپیوتر ، میز ناهارخوری ، تحریر و انواع میزهای مدیریتی و اداری برگرفته از چو ب های نرم و سخت تولید نموده و به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید میز با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید .

چه نوع چوبی برای میز و مصنوعات چوبی بهتر است ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چه نوع چوبی برای میز و مصنوعات چوبی بهتر است ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.