Whatsapp

مشاوره رایگان

مجموعه زد دیزاین

معرفی کامل مجموعه زد دیزاین ، تولید کننده ملزومات لوکس و روستیک

فهرست

در بین تمامی مقالات تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی و ساخت انواع اکسسری های مجموعه زد دیزاین ، برخود واجب دانستیم تا به معرفی کلی مجموعه خود پرداخته و شما عزیزان را با کلیت این مجموعه آشنا نماییم .

گروه زد دیزاین در خرداد سال ۹۷ با هدف تولید لوازم منزل با محصول روشویی دست ساز که با سنگ رودخانه ای ساخته می شود شروع به کار نموده است. با عنایت پروردگار توانستیم هر روز یک ایده نو و طرحی جدید را آنالیز کرده و در صورت توان تولید و امکان عرضه آن به بازار هدفمان ، آن محصول را در صف تولیدات مان قراردهیم. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی تمامی دسته بندی های محصولات خود می پردازیم.

 دسته بندی روشویی های مجموعه زد دیزاین :

  1. روشویی سنگی
  2. روشویی سنگی رودخانه ای
  3. روشویی بتنی
  4. روشویی بشکه ای
  5. روشویی چوبی
  6. روشویی مسی

مجموعه زد دیزاین

روشویی سنگی رودخانه ای :

روشویی رودخانه ای ، اولین محصولی بود که ما تصمیم به ساخت آن گرفتیم و در ابتدا با مشقت و سختی های فراوان روبرو شدیم تا این که توانستیم توسط ویزیت حضوری ، سایت زد دیزاین و همین طور فضای مجازی اینستاگرام فروش خود را آغاز نماییم .

از حیث شستشو و نظافت ، این روشویی های رودخانه ایی بسیار ساده بوده و دشواری خاصی ندارد . کافیست با کمی مایع ظرفشویی و یا پودرهای بدون آنزیم و با اسکاچ نرم آن ها را بشوئید و به هیچ عنوان نیازی به مواد اسیدی و مضر شیمیایی نخواهد بود. مزیت این روشویی ها این است که نیاز به خشک کردن مداوم نداشته و همیشه حس زیبای طبیعت را با خود به همراه دارد .جدیدترین مدل های این کاسه روشویی لوکس را می توانید با اطمینان از کیفیت کالا و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و یا اینترنتی از مجموعه زد دیزاین خریداری نمایید .

ساعت دیواری

انواع اکسسوری های کوچک روستیک :

در مجموعه زد دیزاین ، مواد اولیه برای ساخت انواع سازه ها ، طبیعی و روستیک می باشد ؛ و از متریال چوب های زیبا ، سنگ ، بتنی ، آهن و … در ساخت آن ها استفاده شده است . به طور کلی تا به امروز ۸ دسته بندی برای لوازم دکوراتیو طراحی و تولید شده است و برخی مدل های دیگر ، در دست اقدام هست که در آینده نزدیک معرفی می شوند .

  1. آینه های دیواری ( کالباسی و نواری )
  2. تخته سروهای چوب گردو
  3. ساعت های دیواری
  4. کاسه های سنگی
  5. جاشمعی سنگی
  6. شلف های دکوراتیو
  7. جالباسی چوب گردو
  8. لوسترهای دست ساز
  9. و …

میز عسلی

انواع میزهای چوبی مجموعه زد دیزاین :

متریال چوب طبیعی ، یکی از ۳ ماده اصلی ساخت انواع ملزومات روستیک می باشد .این چوب ها از درختان گردو ، توسکا ، بلوط ، سنجد ، پالونیا ، راش ، روس و … به دست می آیند . ما در مجموعه با توجه به بودجه و سلیقه مشتری عزیز از این درختان استفاده می کنیم . لازم به ذکر است که تمامی چوب ها دارای مجوزهای برداشت بوده و چوبی بدون مجوزهای لازم وارد کارگاه نمی شود . تا به امروز این ۵ دسته بزرگ در زد دیزاین طراحی و تولید شده است .

  1. میزهای غذاخوری ۶ ،۸، ۱۰ و ۱۲ نفره
  2. میز جلو مبلی ( روستیک ، برش خورده و آنکارد شده )
  3. میزهای عسلی تکی و ۳ قلو
  4. میزهای تلویزیون
  5. کتابخانه و استندهای دکوراتیو

اسلب مجموعه زد دیزاین

فروش مواد اولیه روستیک :

بدون شک مجموعه زد دیزاین ، یکی از بزرگ ترین و متنوع ترین تولید کننده های ملزومات لوکس ساختمانی و دکوراتیو در منطقه می باشد و برای رضایت خاطر شما عزیزان ، علاوه بر فروش تمامی مصنوعات خود ، اقدام به فروش مواد اولیه نموده است . این مواد شامل موارد زیر می باشد :

  1. اسلب چوب
  2. سنگ رودخانه ای
  3. پایه های فلزی

پایه میز فلزی

خاص ترین و اولین های در ایران :

ما هر ماه به دنبال طراحی و ساخت یک محصول جدید هستیم تا همیشه حرف تازه ای برای گفتن داشته باشیم . وان تمام سنگی و مبل دست ساز کرگدن از نمونه های جذاب این مجموعه می باشند که هیچ نمونه مشابه داخلی ندارند .برای مشاهده و اطلاع از موجودی و قیمت محصولات ما وارد وبسایت Z. design1 شوید .

منتظر سایر نمونه های خاص ما در آینده نزدیک باشید .

معرفی کامل مجموعه زد دیزاین ، تولید کننده ملزومات لوکس و روستیک آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
معرفی کامل مجموعه زد دیزاین ، تولید کننده ملزومات لوکس و روستیکتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.