Whatsapp

مشاوره رایگان

تمام آن چه که باید در مورد خرید فول ست روشویی بدانید !!!

تمام آن چه که باید در مورد خرید فول ست روشویی بدانید !!!

فهرست

اگر به دنبال خرید یک فول ست روشویی مدرن برای منزل و یا محل کار خود هستید ، قبل از هر اقدامی از خاص ترین و بی نظیر ترین روشویی های ما دیدن فرمایید . مجموعه زد دیزاین ، قطعا یکی از بزرگ ترین تولید کننده های روشویی های لاکچری و کمیاب در ایران می باشد که بر پایه سبک روستیک ، صنعتی و آوانگارد انقلابی در صنعت لوازم ساختمانی و مخصوصا در حوزه تولیدات حمام و روشویی های سرویس بهداشتی ایجاد کرده است .

در ابتدا روشویی ها بر روی پایه ی چینی بسیار ساده قرار می گرفتند که از نظر ابعادی باریک بودند و می توان گفت فضای کافی برای قرارگرفتن ملزومات و جای دادن اکسسوری وجود نداشت . ولی امروزه تنوع بسیار زیادی در این حوزه به وجود آمده است که بسیاری از آن ها چیزی از نمونه های خارجی کم نداشته و از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند .

ویژگی های یک فول ست روشویی مدرن :

  • سنگ های انتخابی فاقد درز و مقاوم باشند .
  • بین جنس روشویی ، آینه و کابینت باید سنخیت وجود داشته باشد .
  • سنگ روشویی باید ضد باکتری باشد .
  • متریال چوب ، حتما ضد آب و ضد نفوذ حشرات باشد .
  • شستشوی راحت و نظافت سریعی داشته باشد .
  • سنگ های روشویی متناسب با ابعاد کابینت انتخاب شوند .
  • دکوراسیون سرویس با فول ست ها همخوانی داشته باشد ، به طور مثال از سنگ های مدرن نمی توان برای روشویی های کلاسیک استفاده کرد.

فول ست روشویی

۱ .فول ست با روشویی بتنی :

مجموعه زد دیزاین ، مبتکر و سازنده اولین روشویی های بتنی در ایران می باشد . وجود متریال بتن در طراحی های مدرن داخلی ، بسیار خاص و هیجان انگیز می باشد . این روشویی های بتنی چیزی از رقبای سنگی خود کمتر نداشته و دارای نقاط مثبت بسیار زیادی هستند که استفاده از آن را دلچسب و جذاب می کند .

روشویی بتنی ، به راحتی در معماری مدرن ، صنعتی ، روستیک و خاص نفوذ کرده و طرفداران بسیار زیادی دارد . این نمونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، از روشویی بتنی مربع شکل به همان رنگ طبیعی بتن ، طراحی و ساخته شده و در نمایندگی های معتبر این مجموعه در سراسر ایران به فروش می رسد .

فول ست روشویی

۲ .فول ست بتنی گرد :

یکی از ویژگی های مثبت روشویی بتنی قابلیت شکل پذیری و رنگ پذیری بالای آن است . در نمونه ی بالا بنا به سلیقه مشتری عزیز ، روشویی به صورت گرد سفارش داده شده است . لازم به ذکر است از نظر قیمتی هیچ تفاوتی بین نمونه ها وجود ندارد .

فول ست روشویی

۳ .فول ست روشویی مدرن رزینی :

علاوه بر استند و کانترهای چوبی که در دو نمونه بالا مشاهده کرده اید ، امکان سفارش کابین رزینی نیز در این مجموعه وجود دارد . در این نمونه رزین بیرنگ و شفاف در لابلای سنگ های طبیعی قرار گرفته و لامپ های مخصوصی در آن تعبیه شده است که می توانید برای زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی خود ، آن ها را روشن نمایید .این فول ست ، به نام ست رزینی قابل سفارش با هر نوع روشویی اعم از سنگی ، بتنی ، رودخانه ای و… می باشد .

فول ست روشویی مدرن

۴ . فول ست سنگی رودخانه ای :

شاید کم و بیش با نام روشویی سنگی رودخانه ای آشنایی داشته باشید . این روشویی ها برعکس مدل های دیگر که تمامی نمونه های کاملا با یکدیگر یکسان و هم شکل هستند ، هر کدام بنا به شکل اولیه و طبیعی سنگ ، طرح و رنگ خاصی دارند . از این رو قیمت های آن ها بسته به ابعاد ، رنگ ، سن سنگ ، نقش و نگارهای داخلی آن و حتی وجود بقابای فسیل در روی سنگ ، متغیر خواهد بود. روشویی سنگی رودخانه ای ، یک روشویی فوق العاده بادوام ، خاص و منحصربفرد می باشد .

خرید روشویی

با توجه به مرطوب بودن فضا نحوه ی نگهداری و نظافت کانتر های چوبی چگونه است؟

تمامی چوب های مجموعه ما اعم از داخلی و خارجی ، کاملا خشک ، ضد آب ، ضد باکتری و ضد نفوذ حشرات شده اند و تمامی کارها با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسند . ولی برای اطمینان خاطر و طول عمر بیشتر هر نوع اکسسوری چوبی داخل حمام و یا سرویس بهداشتی یکسری تدابیر را باید انجام دهید .در روشویی هایی که هر قسمت از آن اعم از آینه ، شلف و یا کانتر از چوب طبیعی ساخته شده ، حتما باید در نظر داشته باشید که به صورت مداوم از آب داغ استفاده نشود، چرا که آب داغ سبب تغییر حالت در این مصنوعات می شود و حالت براق  و درخشان بودن چوب را از بین می برد .

همچنین برای شست و شوی چنین محصولاتی نباید از شوینده های خیلی قوی مثل سفید کننده و وایتکس استفاده شود، زیرا باعث تغییر رنگ خواهد شد و باعث پوسیدگی و پوسته پوسته شدن چوب می شود . اگر کمی دقت نمایید ، می توانید از انواع فول ست روشویی مدرن ، حتی در مراکز پر رفت و آمد نظیر رستوران  و کافی شاپ نیز استفاده نمایید .

روشویی مسی

آیا می توان از فول ست روشویی مدرن برای سرویس بهداشتی های خیلی کوچک هم استفاده کرد ؟

از آن جایی که صفر تا صد طراحی ، تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و ارسال این فول ست ها در مجموعه زد دیزاین صورت می گیرد ، امکان ساخت مدل های سفارشی با ابعاد و متریال مدنظر شما نیز وجود دارد . کافیست ابعاد مورد نظر و بودجه در نظر گرفته خود را برای ما ارسال نمایید ، تا بدون هیچ گونه افزایش قیمت ناشی از شخصی سازی ، کالای خود را درب منزل دریافت نمایید .

تمام آن چه که باید در مورد خرید فول ست روشویی بدانید !!! آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
تمام آن چه که باید در مورد خرید فول ست روشویی بدانید !!!تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.