Whatsapp

مشاوره رایگان

تخته سرو چوبی فانتزی

تخته سرو چوبی فانتزی

فهرست

لذت دو چندان با تخته سرو چوبی فانتزی

استفاده از تخته سرو چوبی فانتزی لذت صرف وعده های غذایی بسیار خوشمزه و لذت بخش را در اختیار شما قرار می دهد. ظروف چوبی یکی از مدرن ترین و شیک ترین ظروف سرو است که در اشکال و مدل های مختلفی موجود است. این ظروف به هیچ عنوان آسب ندیده و نمی شکنند و شما می توانید از قابلیت ها و کاربرد این ظروف به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. در واقع لذت دو چندان با تخته سرو چوبی فانتزی از جمله تجارب خاطره انگیزی است که به تمامی افراد پیشنهاد می کنیم.

تخته سرو چیست؟

تخته سرو ابزاری ساده جهت سرو غذا به شمار می رود. این تخته ها برای خانم های خانه دار بسیار کاربردی بوده و می توان از آن برای سرو بسیاری از تنقلات استفاده کرد. کیفیت و تنوع این ظروف به حدی است که قطعا می تواند نظر خانم ها را به خود جذب کند. تخته های سرو کاربردهای بسیاری دارد و می توانید از آن به صورت خلاقانه در موارد متعددی استفاده کنید. این تخته ها طراحی ساده ای دارد و از جنس چوب می باشد.

تخته سرو چوبی فانتزی

 

انواع تخته سرو چوبی فانتزی

تخته سرو از چوب های متعددی ساخته شده است که در زیر به دو مدل رایج آن اشاره می کنیم:

تخته سرو بامبو: بامبو چوبی بسیار سبک و متنوع هستند که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این تخته ها فاقد هر گونه مواد شیمیایی و سمی بوده و برای سرو غذا بسیار مناسب است. تخته سرو رزینی: تخته های رزینی یکی از بهترین و عالی ترین تخته ها برای سرو غذا به شمار می روند. استفاده از این تخته ها نه تنها لذتی دو چندان دارند، بلکه برای افزایش زیبایی دکوراسیون خانه بسیار مناسب هستند.

تخته سرو چوبی

 

قیمت تخته سرو چوبی فانتزی

هزینه تخته سرو چوبی نسبت به سایر متریال ها و تخته ها بسیار مناسب است. بنابراین شما می توانید بر اساس ساختار و ابعاد این تخته ها هزینه پرداخت کنید. این تخته ها مدل های مختلفی دارد که هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند. بنابراین می توان گفت که مواردی از جمله ابعاد تخته، جنس آن، مدل، ساختار، برند و … بر روی قیمت تخته های سرو چوبی تاثیر می گذارد. ولی با توجه به جذابیت بالای این تخته ها و جنس مقاوم آن تخته های چوبی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

مزایای تخته سرو چوبی

تخته های سرو چوبی ضد خراش هستند و به مرور آسیبی نخواهند دید و شما می توانید با خیالی راحت غذاهای خود را بر روی آن تهیه کنید. زیبایی خاص و منحصر به فرد تخته سرو چوبی فانتزی استفاده از این تخته ها را برای زیباسازی دکوراسیون رواج داده است. این تخته فاقد هر گونه مواد شیمیایی و سمی است و از این رو امکان میل غذایی سالم را برای شما فراهم می کند. شستشوی تخته سرو چوبی بسیار ساده است و شما می توانید آن را با انواع شوینده ها تمیز و ضدعفونی کنید. تخته های سرو چوبی وزن سبکی دارند و شما می توانید به آسانی آن را جابجا نمایید. این تخته ها طرح و مدل های مختلفی دارند و می توان بر روی آن حکاکی های جذابی طراحی کرد. از همه مهم تر تخته سرو چوبی با محیط زیست سازگاری دارد و دوست دار محیط زیست می باشد. این ظروف به صورت ساده طراحی شده اند و جذابیت بالایی دارند. نگهداری این تخته ها بسیار راحت و بی دردسر می باشد.

تخته سرو چوبی چه کاربردی دارد؟

تخته های سرو کارکرد گسترده ای دارند. شما می توانید انواع غذاها و تنقلات پذیرایی خود را بر روی این تخته ها چیده و آن را بر روی میز قرار دهید. بسیاری از افراد از این تخته ها به عنوان سینی استفاده می کنند. این تخته ها سطحی صاف و صیقلی دارند و برای پذیرایی و یا زیباسازی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تخته سرو چوبی فانتزی

تخته سرو چوبی فانتزی

طرح و رنگ تخته سرو چوبی

برای این که لذت دو چندان با تخته سرو چوبی فانتزی افزایش یابد، آن را در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود. بنابراین شما می توانید بر اساس سبک خانه و سلیقه خود مناسب ترین و بهترین تخته را سفارش دهید. همچنین شما می توانید این تخته ها را در رنگ های مختلفی هماهنگ کنید.

خرید تخته سرو چوبی فانتزی

در هنگام خرید این تخته ها حتما باید به نوع چوب و جنس آن توجه داشته باشید. کیفیت در ظروف چوبی اهمیت بسیاری دارد و تعیین کننده سلامت و طول عمر این محصول می باشد. تخته سرو چوبی باید با سایر لوازم و ابزارهای موجود در خانه شما هماهنگی داشته باشد. هر چه ضخامت تخته های چوبی بیشتر باشد، ماندگاری و مقاومت آن افزایش می یابد. برخی از طرح های تخته سرو چوبی دارای شیارها و حاشیه های مختلفی است و نظافت بسیار راحتی دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.