Whatsapp

مشاوره رایگان

جا لباسی ایستاده در دکوراسیون

کاربرد جا لباسی ایستاده در دکوراسیون

فهرست

وجود جا لباسی، قطعا یکی از آن اکسسوری هایی می باشد که در هنگام ورود مهمان بیش از پیش احساس می شود. زیرا اعضای خانواده می توانند پس از ورود به منزل، به اتاق خود رفته و لوازم و البسه خود را در آن جا قرار دهند؛ ولی وقتی مهمانی وارد منزل ما می شود، قطعا کت، پالتو، چتر، کیف دستی، شال گردن، کلاه و … دارد که باید فکری برای قرار دادن آن ها بکنیم تا از بهم ریختگی منزل جلوگیری کرده باشیم. جالباسی چوبی علاوه بر این که یک اکسسوری کاربردی می باشد، زیبایی زیادی به فضا می بخشد .

ورودی منزل یکی از اصلی ترین فضاهایی است که نیاز به چوب لباسی دارد، البته اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام نیز می تواند گزینه های بعدی برای نصب جا لباسی چوبی باشد .

جالباسی چوبی

از آن جا که چشم انداز مجموعه زد دیزاین، طراحی و تولید صفر تا صد ملزومات و لوازم لوکس و مدرن یک خانه می باشد؛ این بار اقدام به طراحی و ساخت چوب لباسی های دیواری در دو مدل کوچک و بزرگ کرده ایم. برای دیدن کیفیت کار و زیبایی چوب طبیعی، مشاهده ی فیلم زیر را پیشنهاد می دهیم؛ تا در صورت رضایت، با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره انواع چوب لباسی خود ارائه دهیم .

انواع جا لباسی چوبی در مجموعه زد دیزاین :

این مجموعه یک کارگاه تولیدی بوده و کار ساخت انواع سازه های دست ساز چوبی در آن صورت می گیرد. از این رو می توانید با ارسال تصویر محصول موردنظر و ابعاد فضای تان، هر مدل چوب لباسی را سفارش دهید و کالای خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت نمایید. این جا لباسی می‌تواند در عین کاربردی‌ بودن به زیباتر شدن محیط کمک کند.

به صورت کلی چوب لباسی های ما به دو صورت کلی تهیه و تولید می شود. یک مدل آن به صورت چوب لباسی دیواری با تعداد معینی هنگر ( آویز )می باشد که در فیلم کوتاه بالا مشاهده می نمایید. نوع دیگر آن بزرگ و ایستاده بوده و به دیوار پیچ نمی شود و می توان از قسمت پایینی آن برای قرار دادن کفش، کیف و غیره استفاده نمود، که در تصویر زیر یک نمونه از آن را مشاهده می فرمایید .

برای اطلاع از قیمت و نحوه ارسال محصولات مجموعه زد دیزاین ، با مدیران فروش ما تماس حاصل فرمایید .

کاربرد جا لباسی ایستاده در دکوراسیون  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰                          کاربرد جا لباسی ایستاده در دکوراسیون تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴                   کاربرد جا لباسی ایستاده در دکوراسیون ZDesign_Group@yahoo.com

جالباسی چوبی

چگونه جا لباسی چوبی دیواری مناسب انتخاب نماییم ؟

مسلما جا لباسی باید قبل از هر چیز مفید و کاربردی باشد، اما بهتر است با سبک دکوراسیون منزل تان هم هماهنگ باشد و به ‌نوعی دکوراسیون را تکمیل کند . استفاده از متریال چوب طبیعی ، به فضا حس و حال طبیعت داده و انرژی زیادی دارد .

جالباسی های زد دیزاین ،معمولا ترکیبی از چوب و فلز تیره‌ رنگ می باشند . فلز به کار رفته در این جا لباسی چوبی ، فلز سنگین بوده و از نظر امنیت برای خانواده هایی که کودک خردسال و یا حیوان خانگی دارند ، ایده آل می باشد .

طرح‌های آن هم می‌تواند بسیار متنوع و خلاقانه باشد . افراد زیادی از این سبک اکسسوری ها استقبال می کنند .چوب لباسی های ایستاده و دیواری از هر چوبی که استفاده شود ، برای دکوراسیون روستیک ، صنعتی ، مینیمال ،مدرن و معاصر عالی است .

نوع ایستاده  آن برای فضاهای بزرگ و پرجمعیت مورد استفاده قرار می گیرد . سبک این چوب لباسی ها به صورت نمایان می‌باشند و جایی برای مخفی کردن ندارند .

کیفیت متریال مورد استفاده در جا لباسی چوبی ، صد در صد تضمین شده و از چوب های طبیعی گردو ، سنجد ، توسکا ، بلوط ، راش ، روس و … در ساخت آن استفاده می شود . تمامی چوب های مجموعه ما از رطوبت استاندارد ۷ تا ۱۰ درصد برخوردار بوده و حتی می توان نوع دیواری آن را در حمام و سرویس بهداشتی که رطوبت وجود دارد ، نصب نمود . چنانچه برای تهیه این سبک جا لباسی ها سوالی داشته و یا نیاز به مشاوره دارید ، با ما در تماس باشید .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.